Suurperheellisten pulinapalsta <3

Miten Äippä x 6 menee? :)
Tässähän tämä... hiihtolomaa vietettiin oksutaudissa ja nyt arki taas rullaa! Parisuhteessa mennään aika syvissä vesissä ja mietittyttää monet asiat...
Ens viikolla olis sisun iho/kasvu kontrolli hesassa ja huomenna olis sisun 1.5v neuvola. Aikalailla kaikkea muutakin lasten liittyvää tässä ollut. Neuvolaa/puheterapiaa tms!
Tsemppiä kaikille vauva arkeen, masun kasvutteluun ja yritykseen :)
 
Tässähän tämä... hiihtolomaa vietettiin oksutaudissa ja nyt arki taas rullaa! Parisuhteessa mennään aika syvissä vesissä ja mietittyttää monet asiat...
Ens viikolla olis sisun iho/kasvu kontrolli hesassa ja huomenna olis sisun 1.5v neuvola. Aikalailla kaikkea muutakin lasten liittyvää tässä ollut. Neuvolaa/puheterapiaa tms!
Tsemppiä kaikille vauva arkeen, masun kasvutteluun ja yritykseen :)
Mitäs huolia parisuhteessa?
 
Mulla 7+4 ja aloin vuotamaan.. en paljoa mutta kuitenkin. Ei aiemmissa ollu tällästä. Huolettaa kovin. Ei kipuja vielä. Ensi viikolla neuvola.. huohh.. eikö riitä että yritettiin yli vuosi ja nyt jos menee tai mennyt kesken.
 
Mulla 7+4 ja aloin vuotamaan.. en paljoa mutta kuitenkin. Ei aiemmissa ollu tällästä. Huolettaa kovin. Ei kipuja vielä. Ensi viikolla neuvola.. huohh.. eikö riitä että yritettiin yli vuosi ja nyt jos menee tai mennyt kesken.
Mulla ollut aika samoilla viikoilla vuotoa, ilmeisesti olleet ns "valemenkat" :) toivotaan että sulla samoin :Heartred :smiley-angelic001
 
Mulla 7+4 ja aloin vuotamaan.. en paljoa mutta kuitenkin. Ei aiemmissa ollu tällästä. Huolettaa kovin. Ei kipuja vielä. Ensi viikolla neuvola.. huohh.. eikö riitä että yritettiin yli vuosi ja nyt jos menee tai mennyt kesken.
Ääh, Tsemppiä epätietoisuuteen!
Toivotaan yhä parasta kunnes toisin todistetaan! Joka raskaus on kuitenkin yksilöllinen, vaikka vaikeahan niin on asennoitua kun monta raskautta tietyllä kaavalla takana.
 
Paljon tsemppiä Rosaliina. Toivottavasti kyse olisi vain jostain vaarattomasta. :Heartred
 
Ei tule siteeseen saakka enää. Pyyhkiessä vähän. Toivottavasti ei ala uudelleen vuotamaan esim yöllä.. epätietoisuus vaivaa. Ja kun ei nyt voi kun odottaa mitä tapahtuu.

Kiitos te ihanat :Heartred
 
Pitkä aika taas vierähtänyt palstailusta. Twisted, siskon ultrassa oli kaikki ok, vauva kasvaa keskikäyrällä eikä uusia ultria enää tule äippäpolilla. Laskettu aika vaan lähestyy, tätiä alkaa jo jännittää:grin kai se kuitenkin on vielä niin että raskaus käynnistetään viimeistään laskettuna aikana kun on Radi.

Rosaliinalle tsemppiä! Toivotaan että on harmitonta vuotelua:)

On: tänään alkoi ovisoireet ja nyt kp 26. Laitan kuvaa ovistestistä, ei ihan vielä plussa. Mutta ei taideta sitä nyt hyödyntää, kun seksiä ei edelleenkään ole. Kilahdin miehelle totaalisesti kun oli unohtanut vielä mun synttärit:mad: näin tässä vähän aikaa sitten yhden ex ihastuksen ja hyvältä hän näytti vieläkin. Hän on jatkanut elämäänsä ja kai sitä pitää minunkin, vaikka hän on todella usein mielessä.
 

Liitteet

  • 1DAC47D8-72C8-4952-A588-F1CF27FE16DA.jpeg
    1DAC47D8-72C8-4952-A588-F1CF27FE16DA.jpeg
    14.2 KB · Katsottu: 155
Pitkä aika taas vierähtänyt palstailusta. Twisted, siskon ultrassa oli kaikki ok, vauva kasvaa keskikäyrällä eikä uusia ultria enää tule äippäpolilla. Laskettu aika vaan lähestyy, tätiä alkaa jo jännittää:grin kai se kuitenkin on vielä niin että raskaus käynnistetään viimeistään laskettuna aikana kun on Radi.

Rosaliinalle tsemppiä! Toivotaan että on harmitonta vuotelua:)

On: tänään alkoi ovisoireet ja nyt kp 26. Laitan kuvaa ovistestistä, ei ihan vielä plussa. Mutta ei taideta sitä nyt hyödyntää, kun seksiä ei edelleenkään ole. Kilahdin miehelle totaalisesti kun oli unohtanut vielä mun synttärit:mad: näin tässä vähän aikaa sitten yhden ex ihastuksen ja hyvältä hän näytti vieläkin. Hän on jatkanut elämäänsä ja kai sitä pitää minunkin, vaikka hän on todella usein mielessä.
Voi että kun saisitte tilanteen kotona kuntoon. Jos muuten kaikki toimii, niin harmittaa et seksi ei toimi.

Meilläkin nyt joku kuiva kausi menossa. Toki siihen on vaikuttanut mun väsymys kun teen pitkälle pelkkää aamuvuoroa ja päälle raskaus. Tosin jäi kirjoittaminen kesken kun mies tajus mun vinkin ja tuli "hoitelee hommat" :D

Mut joo, aika vähän meän mittakaavassa seksiä ollut nyt. Ahdistaa jo valmiiks et jos loppuraskaus hiljenee entisestään ja sit synnytyksen jälkeen menee taas useampi viikko ilman..

En muuten miten ne käynnistää noita radi raskauksia. Mullahan kuopuksesta en käynyt ees painoarviossa vaikka radi ja aiemmat isoja. Vasta 41 alettiin käynnistää kun kipukohtauksen takia menin synnärille ja lääkäri ultras ja sano et vauva painaa 4400g. Sit 5 päivää käynnistettiin ja paino oli 4405g. Nyt ainakin oli jo puhetta et kokoarvioon meen jo ajoissa. Sf mitta kun menee yläkäyrillä niin koitetaan ettei vauva pääsis liian isoksi..
 
Tsemppia kaikille haasteiden edessa.

Taalla kayty yksityisella kun koronaa paljon maassa ja pikkunen ei tuntunut liikkuvan perjantain kunnon ruokamyrkytyksen tms jaljilta ja suppareita ollut. Neidilla kaikki hyvin ja eloisa on, tuli vuodelepokommennus ja supistustenestolaakitys nyt 16+4 menossa alhamdulillah.
 
Tsemppia kaikille haasteiden edessa.

Taalla kayty yksityisella kun koronaa paljon maassa ja pikkunen ei tuntunut liikkuvan perjantain kunnon ruokamyrkytyksen tms jaljilta ja suppareita ollut. Neidilla kaikki hyvin ja eloisa on, tuli vuodelepokommennus ja supistustenestolaakitys nyt 16+4 menossa alhamdulillah.
Kuulostaa hurjalta :nailbiting:!
Mutta peukku kuitenkin eloisuudelle!

Hienoa että ottavat jo noilla viikoilla tosissaan hoitoon, ymmärtääkseni täälläpäin saa lähinnä voivottelua noilla viikoilla jos ongelmia ilmenee.
Tsemppiä paljon teille
 
Ihan itkettää.. vuotoa ei ollut lauantain jälkeen ja tänä aamuna taas alkoi, nyt 8+4 neuvolan mukaan. Kevyttä vaaleanpunaista. Olin jo yhteydessä neuvolaan mutta eihän ne muuta kun seurantaa. Kun ei kipuja ole eikä kovin runsasta tuo vuoto. Nyt se taas rauhoittui toistaiseksi. Ahdistaa ja itkettää. Vaikka voi olla vaaratonta, niin ne yritti rauhoitella.. ikinä mulla ollu tämmöstä. Täytyy vaan rukoilla että pysys matkassa kun tätä pientä niin kovin odotettu ja tosiaan se yli vuosikin yritetty.
 
Ihan itkettää.. vuotoa ei ollut lauantain jälkeen ja tänä aamuna taas alkoi, nyt 8+4 neuvolan mukaan. Kevyttä vaaleanpunaista. Olin jo yhteydessä neuvolaan mutta eihän ne muuta kun seurantaa. Kun ei kipuja ole eikä kovin runsasta tuo vuoto. Nyt se taas rauhoittui toistaiseksi. Ahdistaa ja itkettää. Vaikka voi olla vaaratonta, niin ne yritti rauhoitella.. ikinä mulla ollu tämmöstä. Täytyy vaan rukoilla että pysys matkassa kun tätä pientä niin kovin odotettu ja tosiaan se yli vuosikin yritetty.
Aika yleistähän vuoto voi olla. Itselläkin silloin tällöin verta tullut, sellaista pyyhittävää vaan. Toivotaan et harmitonta :Heartred
 
Muistatko Twisted millä viikoilla sulla oli vuotoa?
Tämäkin tosiaan nyt vaan pyyhkiessä, jäi sellasta haaleaa vuotoa.. verta lähinnä muutama tippa et enimmäksee haaleaa.
Soittelin yksityiseen ultraa mut siellä nyt parin viikon päähän vasta saisi.. ellen saa sopivaa peruutusaikaa.
 
Muistatko Twisted millä viikoilla sulla oli vuotoa?
Tämäkin tosiaan nyt vaan pyyhkiessä, jäi sellasta haaleaa vuotoa.. verta lähinnä muutama tippa et enimmäksee haaleaa.
Soittelin yksityiseen ultraa mut siellä nyt parin viikon päähän vasta saisi.. ellen saa sopivaa peruutusaikaa.
Ihan alussa 5-6 viikolla ja nyt pitkin raskautta vähän väliä tullut vaaleanpunaista tai ruskeaa. Lääkäri sanoi et kohdun ja emättimen verenkierto vilkastuu ja saa limakalvot herkemmin vuotamaan.
 
Okei, kiitos Twisted :Heartred

Jospa tää ois kans just tuollaisesta johtuvaa.
Ainakaan pahoinvointi ei oo minnekkään kadonnut ja maha on turvonnut. Silti pelot nostaa päätään ja tullut itkettyä paniikissa jo :sad001
 
Se on hyvä merkki et on pahoinvointi ja turvotus. Perus alkuraskauden varmat merkit :) Onko sulla kipuja?
 
Ei oo kun olettaisin kohdun kasvukipua.. ajoittaista venymistä..ei kivuksi voi sanoa ees. Välillä jomottaa oikeelle, aiemmissa ollu samaa..
 
Minä voisin tulla tänne porisemaan.
Meidän lapsiluvun piti olla täynnä, mutta mieli muuttui. Jouduin tossa hetki itten tekemään testin kun menkat oli lähes 2 viikkoa myöhässä. Olin ensin ihan paniikissa jos oonkin raskaana.. tein rfsu testin ja siihen tuli selkeä haamu. Seuraavana päivänä tein uuden ja vielä pc:n testin ja kumpikin oli negoja. Ja olinkin sitten pettynyt. :bored: Juteltiin miehen kanssa ja oltiin kumpikin sitä mieltä että jos sittenkin vielä iltatähti. :angelic: Nyt ois sitten vauvalle lupa tulla:dummy:. Saa nähdä kuinka kauan menee että tärppää vai tärppääkö ollenkaan.
 
Takaisin
Top