Suurperheellisten pulinapalsta <3

Voi onnea twisted! Ihana hääpuku :Heartred vaihtuuko sukunimi vai miten teette? Mites muuten teillä muilla, onko lapsilla isän, äidin vai yhteinen sukunimi?
Meillä on lapsilla isänsä sukunimi, mulla on oma :)
 
Meillä on lapsilla isänsä sukunimi, mulla on oma :)
Täällä sama jako :p! Ja ihan naimisissa ollaan,ehkä tekin?
Muistan että silloin 19 v(?) sitten aiheutti hämmennystä miehen suvussa tämä päätös pitää oma nimi. Haettiin kyllä aikamme myös jotain ihan uutta sukunimeä joka sopisi molemmille, mutta ei sekään helppoa ollut :grin
 
Meillä kans miehen sukunimi... Täälä sataa lunta vihdoinkin mutta tuskin kestää taas ku sen muutaman päivän... Pienin tytöistä ollu viikon kuumeessa ja se on yleensä meistä se heikoinlenkki
 
Lambi, ei olla naimisissa :) oon kertaalleen ollu ja ottanu miehen sukunimen silloin. Nyt meidän suhteen alussa toivoin kovasti että mies kosisi, mutta suhteen valjuuntumisen myötä en enää herättele naima-aikeita. Pitäisi oikeasti miettiä haluanko sitä, vai tulisiko siitäkin vain tilastotappio.
 
Kiitos onnitteluista :Heartred

Meillä nyt on kolme miehen kans samalla nimellä ja vanhemmat pojat on isänsä sukunimellä. Jos isästään joskus aika jättää, mieheni heidät adoptoi ja he ottavat saman sukunimen. Heidän isänsä tuskin on kovin pitkäikäinen elämäntavoillaan.

Kohta siis neljäs, jolla miehen sukunimi :)

Alkaa oleen aika karsee olo. Kävin jumpalla ja nyt on maha kivikova pallo. :sad001 ei ois vaan pitänyt lähteä. Jumppa tekee mielelle hyvää, mut kohtu ei tykkää.
 
Mites muilla vauvaa yrittävillä menee?

Täällä dpo 6. Ja semmoinen olo, että ei tästäkään kierrosta sitä kauan toivottua tärppiä tule. No toivoa on niin kauan ennenkun menkat alkaa.

Muuten menee hyvin arki.. lasten kanssa tohinaa on riittänyt :grin
 
No täälä ei oikein viikko alkanu hyvin kaikki pienet sairaana ja pojalla murtui jalka pelissä... Oon vähän niinku jumissa ku ei oo autoo ja mies kuntoutuksessa pakollisia
 
Meillä alkoi poika tänään yskiä. Ihan vasta oli kipeenä ja nyt taas :sad001 Millon pikkuvarpaat testiä?
 
Mä seurailen huvikseni omaa kiertoa, nyt kp 36 ja pari päivää ollu kunnon limailut. Tää on eka kierto synnytyksen jälkeen, jännä nähdä kuinka pitkä tulee. Tilaisin raskauskeijulta ovistestejä kun edelliset cb digit oli päässy vanhaksi puoli vuotta sitten laughing6
 
Mä seurailen huvikseni omaa kiertoa, nyt kp 36 ja pari päivää ollu kunnon limailut. Tää on eka kierto synnytyksen jälkeen, jännä nähdä kuinka pitkä tulee. Tilaisin raskauskeijulta ovistestejä kun edelliset cb digit oli päässy vanhaksi puoli vuotta sitten laughing6
Sieltä se vauvakuume nostelee päätään :wink
 
Mitä tänne kuuluu?

Kauheaa kun tuntuu et aika foorumilla meneekin tuolla lasketun ajan ryhmässä kun vihdoin ja viimein sinne on päässyt. :)

Täällä porskutellaan jo 25+6, eli kohta päästään vikamme kolmannekselle :)

Kohta täällä alkaa maaliskuiset jakautuu, Marsupilami ainakin ja kuka muu? Nuppunen? :)
 
Takaisin
Top