Jee Onnea Koska sulla on la? :) Monesko teille nyt tulee?Mä plussasin just
Oireita löytyy ja selkeet leffaviivat tuli heti!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jee Onnea Koska sulla on la? :) Monesko teille nyt tulee?Mä plussasin just
Oireita löytyy ja selkeet leffaviivat tuli heti!
Meilläkin alkoi hiihtoloma eilen, ja mä jouduin ainakin nyt viikon saikulle. Otin vain viikon ja koitan sit töihin. Mahakivut vaivaa ja supistelee. Sellaista verensekaista vuotoa välillä ja hirvee hiivaVoi ihanaa Rosaliina ja paljon onnea!
Miten kaikilla menee? Täällä alkaa ensi viikolla hiihtoloma ja vettä on satanu kaks päivää non stop meillä on päässy kylppäristä kosteutta ilmeisesti seinän läpi lastenhuoneeseen ja maanantaina sitä tullaan selvittämään. Kiva tässä kohta kaksi viikkoa käydä porukoilla pesulla
Nuorimmaisen kanssa käydään kromosomikokeissa tuon huonon kasvun vuoksi. Kävelee hyvin tukea vasten ja kovasti odotellaan koska lähtee kävelemään, ikää 1v2kk.
Hyvä että seuraavat !Metsätähti, miten siskon ultra meni?
Mulla oli sf mitta niin yläkäyrillä että kuukauden päästä laitetaan äitipolille painoarvioon ja sit vielä 36 viikolla kans. Vaikka sokerit on ollut hyvät niin en halua synnyttää taas yli 4 kiloista. Kuopus oli 4405g joten ei päästetä niin isoksi.
Onhan se rankkaa. Kyllä se aika vaan hoitelee muistin.Hyvä että seuraavat !
Täytyy nyt taas "suurperheellisenä" ihmetellä miten sitä onkaan jaksanut niin monta vauva - aikaa , on tää meinaa aika raskasta vaikka ihan terveistä lapsista onkin kyse. Huono yö takana ja päätä jomottaa, etoo ja palelee sen seurauksena. Yleensä mä nautin näistä aamuhetkistä mutta nyt ei oo kivaa . Nyt oon kyllä kiitollinen ettei niitä kaksosia koskaan meille siunaantunut , "yksin" vauvaa hoitavana vanhempana loppuisi varmaan voimat aika haipakkaa..
Ja nää surkeat hetkeyhän menee äkkiä ohi, nyt jo panadolin voima auttaa . En vaan muista oliko nuorempana tää valvominen yhtä raskasta, raskaampaa vai helpompaa..? Aika kuultaa muistot? Huomenna varmaan jo unohtunut.
Funtsin rankasti tuleeko vauvakuume enää kylään vai oliko se tässä . Ikäloppu joutuu miettiä näitä jo ajoissa, ennen en ole tässä kohtaa vielä murehtinut jatkoa.. Toisaalta nyt tuntuu perhe valmiilta ja sopivalta, toisaalta on vaikea luopua "vielä yksi" haaveesta-sen kanssa on kuitenkin pian 20 v matkaa taivaltanut.