Voi mahtavaa, onnea marsupilami
Mä oon Aina vähän kade nopeista synnytyksistä
, vaikkei se varmaan juhlaa ole sekään
.
Koululaiset vaatii osa aikapaljon jeesiä ja stressitaso onkin itsellä aamupäivisin varsin korkealla . Iltapäivällä yrittän tehdä pienten kanssa kunnon lenkkeilyä, pakko kunnolla tuulettaa päätä ja nollata aivot että jaksaa taas. Helpottaa ainakin painontasausta tämä, ei kerkee kahvitella ystävien kanssa. Lapset kyllä tulee keskenään paremmin toimeen nyt kun ei olla koulussa,vähän samaantapaan kun kesälomalla. Paljon hyviä puolia tässä erityistilanteessa.
Mä oon Aina vähän kade nopeista synnytyksistä
, vaikkei se varmaan juhlaa ole sekään
.
No ruokaa ainakin menee varsin tehokkaasti.. Oon ruvennut ostamaan maitoa lähitilalta, emäntä tuo ämpärin kotiportaille soitettaessa, on maahavaa päästä siitä armottomasta purkkien rahtaamisesta.Kuinka muuten muilla on tää korona vaikuttanut suurperheen arkeen?
Koululaiset vaatii osa aikapaljon jeesiä ja stressitaso onkin itsellä aamupäivisin varsin korkealla . Iltapäivällä yrittän tehdä pienten kanssa kunnon lenkkeilyä, pakko kunnolla tuulettaa päätä ja nollata aivot että jaksaa taas. Helpottaa ainakin painontasausta tämä, ei kerkee kahvitella ystävien kanssa. Lapset kyllä tulee keskenään paremmin toimeen nyt kun ei olla koulussa,vähän samaantapaan kun kesälomalla. Paljon hyviä puolia tässä erityistilanteessa.