OnneaPäätettiin tjottailla. Täysikuulla oli ovis ja tässä sitten tulos la on mun syntymäpäivänä marraskuun lopussa! Toivotaan että kaikki menee hyvin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OnneaPäätettiin tjottailla. Täysikuulla oli ovis ja tässä sitten tulos la on mun syntymäpäivänä marraskuun lopussa! Toivotaan että kaikki menee hyvin!
Oi ihanaa! Paljon paljon tarrasukkia matkaanPäätettiin tjottailla. Täysikuulla oli ovis ja tässä sitten tulos la on mun syntymäpäivänä marraskuun lopussa! Toivotaan että kaikki menee hyvin!
Voi ei, voimiaNo ei tullut lasta tästä. Syntyi tänään mun käsiini
Moi.täällä yks viiden lapsen äiti 35 tuli just ikää mittariin.tein tuossa kolme viikkoa sitten positiivisen raskaustestin eli jos kaikki menee hyvin meidän kuudes lapsi syntyisi joulukuussa.
En tiiä ollaanko me edes suurperhe mikä sellaiseksi lasketaan?mut tällanen kuitenki monilapsinen porukka. :D
Suurpeheeksi taidetaan nykyään luokitella kolmen lapsen perheMoi.täällä yks viiden lapsen äiti 35 tuli just ikää mittariin.tein tuossa kolme viikkoa sitten positiivisen raskaustestin eli jos kaikki menee hyvin meidän kuudes lapsi syntyisi joulukuussa.
En tiiä ollaanko me edes suurperhe mikä sellaiseksi lasketaan?mut tällanen kuitenki monilapsinen porukka. :D
Sekaan vain, tervetuloa!Moi.täällä yks viiden lapsen äiti 35 tuli just ikää mittariin.tein tuossa kolme viikkoa sitten positiivisen raskaustestin eli jos kaikki menee hyvin meidän kuudes lapsi syntyisi joulukuussa.