Suurperheellisten pulinapalsta <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja twisted
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos! 🥰 Minusta niin ihana ajatus että tulee pieni ikäero! Olispa itselläkin ollut sisko tai veli pienellä ikäerolla. Mutta on mua alkanut myös hirvittää muille kertominen. Muutamalle läheisimmälle olen kertonut. Sellaisille jotka ymmärtää meidän elämää. Onneksi on aikaa vielä pitää salaisuutta, kun sen verran harvemmin nähdään ketään livenä.

Ja mitä ihaninta kun oma mies on ihan täysillä mukana tässä kaikessa ❤️

Moikka, mie plussasin tuossa pari päivää sitten (haamu), tänään uusi testi vielä jotta näkee onko viiva vahvistunut. Verikokeisiin menen torstaina.

Muoks. Viiva hieman vahvistunut eilisestä. Ilmestyi samantien kun testi oli vielä punertava.

@pilvikirsikka eikä, paljon voimia :Two-hearts:
:Two-hearts: :folded: :crying-face:

Liitteet

• 340769909_1412861699546796_2280384586141641073_n.jpg
    340769909_1412861699546796_2280384586141641073_n.jpg
    54.7 KB · Katsottu: 85
Muokattu viimeksi:
Jaksamista Pilvikirsikka! 😢

Onnea ja tarrasukkia, Josba!

Multa otettiin kierukka tänään. Mies puhuu, että aikaisintaan kesällä annettaisiin vauvalle lupa tulla, mutta ei me sitäkään ennen muuta ehkäisyä aiota käyttää kuin keskeytettyä, että saas nähdä. 😁

Mulla on nyt valtava kiire saada vähän kuntoa paremmaksi. Nimenomaan keskivartalon lihakset ovat ihan muhjua, ja lantionpohjaakin saisi vahvistaa. Etsin kuumeisesti jotain järkevää "liikuntaohjeita rapakuntoiselle raskautta tavoittelevalle", saa vinkata. Vai pitäisikö mennä jollekulle ammattilaiselle vallan. En edes tiedä kenelle.

Moikka, ajattelin liittyä seuraanne, ihana löytää ryhmä muita suurperheellisiä☺️ Olen 41-vuotias neljän lapsen äiti, ja plussasin eilen. LA olisi jouluna. Mies on lapseton, ja kun menimme joulukuussa naimisiin, päätimme katsoa josko vielä lykästäisi🙏 nuorimmainen on 5, ja häntä ennen sain kaksi keskenmenoa, joten luonnollisesti jännittää, pysyykö tämä mukana. Jännittää elämänmuutos, varsinkin kun pikkulapsiajasta jo tovi, mutta samalla se tuntuisi kovin luonnolliselta - en edes koe olevani suurperheellinen vielä😅 ja myös muille kertominen sitten ajallaan mietityttää, olen eronnut muutaman kerran joten kuullut jo aiemmin inhottavia kommentteja "nyt ei enää lapsia, eikä miehiä"😖

Mulla oli kanssa kuntokuuri (pilatesta ja tankotanssia) päällä, ja nyt haluaisin tsempata itseni jatkamaan liikuntaa, minkä kokemuksesta tiedän olevan vaikeaa..

Onnea Vadelma, ja tervetuloa kirjoittelemaan! Minä lainasin kirjastosta kaikki käsiini osuvat "Liikkuva äiti" ja "Äitiysjooga" -teemaiset kirjat, yritän niiden avulla muodostaa venyttelyohjelman, jota voisi jatkaa läpi raskauden, ja kullekin kolmannekselle sopivan jumpan. Tankotanssi ja pilates kuulostavat syvien vatsalihasten puolesta täydelliseltä, wau! Ja itse asiassa kaikkien muidenkin lihasten. 😄

Tänään sain treenattua ensimmäisen kerran oikean kotijumpan, vaikka aika vaatimaton olikin. Kuitenkin lapsipainoilla erilaisia nostoja ja heilautuksia ja seisten tehtyjä vatsalihasharjoituksia.

Raskautumis(yritys)aikataulukin on mun puoleltani suunniteltu, hihi.

Onnea Vadelma! 🥰 Nuo kommentit on ihan tyhmiä, kannattaa yrittää jättää vaan omaan arvoonsa!

Tankotanssi on super hauskaa! Mäkin yhden syksyn sitä harrastin, mutta olin ihan rapakunnossa 😄

Moi.täällä yks viiden lapsen äiti 35 tuli just ikää mittariin.tein tuossa kolme viikkoa sitten positiivisen raskaustestin eli jos kaikki menee hyvin meidän kuudes lapsi syntyisi joulukuussa.
En tiiä ollaanko me edes suurperhe mikä sellaiseksi lasketaan?mut tällanen kuitenki monilapsinen porukka. :D

Moi.täällä yks viiden lapsen äiti 35 tuli just ikää mittariin.tein tuossa kolme viikkoa sitten positiivisen raskaustestin eli jos kaikki menee hyvin meidän kuudes lapsi syntyisi joulukuussa.
En tiiä ollaanko me edes suurperhe mikä sellaiseksi lasketaan?mut tällanen kuitenki monilapsinen porukka. :D

Kyllä teillä jo hieno suurperhe alkaa olla! 😄🥰 Onnea raskaudesta!

Mua nauratti, kun kuorin viidelle porkkanaa ja omenaa välipalaksi tänään, kun sai taas melkoista sarjatyötä tehdä. Että tulevaisuudessa vaan (ehkä) kasvaa tämä määrä. 🥰 Kenties sitten jo isommat auttavat, osaisivathan nuo nytkin, mutta pitävät hemmottelusta.

Suurpeheeksi taidetaan nykyään luokitella kolmen lapsen perhe 😄

Omaan ajatukseen vasta neljäs lapsi tekee suurperheen, vaikka internetin suuren viisauden edessä mekin ollaan jo suurperhe sedaniin mahtuvan katraamme kanssa 😂

Sekaan vain, tervetuloa! :smiling-eyes:

Itsellä tuli 35 mittariin itseasiassa eilen ja kovasti pikkuseiskaa sydän halajaa vaikka edellinen raskausaika pahoinvointeineen on hyvinkin tuoreena muistissa :No Evil Monkey: Ihmeellinen on elämä.

Niin se aina menee 😁🥰

Me oltiin retkellä tänään. Neljä lasta ja kaksi koiraa mukana. Ohi käveli joku pariskunta ja se mies naurahti että hyvän näköinen porukka meillä 😂 onhan tämä jo aika porukka. Autossa on tosi tiivis tunnelma, kun ahtaudutaan seitsemänpaikkaiseen Toyotaan 😂 pitäis hommaa isompi auto jo!

Mammamaalta tervetuloa mukaan!

Freya88 sielläkään ei taida vauvakuume helpolla loppua :)

Pilvikirsikka meillä vähän samat suunnitelmat. Nyt on paljon kotseltu 9 paikkaisia pakuja. Mies vaan tahtoo turhan suuren auton, kun itse toistaiseksi kortittomana haluaisin mahdollisimman pienen, kun minulle se kuitenkin olisi sitten arki käyttöön tulossa. Mahdutaan me vielä tuohon 7 paikkaiseen, mutta haluan uskoa että vielä yksi matkustaja sinne saataisiin jossain vaiheessa

Takaisin