Suurperheellisten pulinapalsta <3

Puhuin kk sitten miehelle vitsillä vitosesta ja sitten lopetin. No nyt mies puhuu vitosesta. Nauroin tänään että onneks me ei yhtä aikaa siitä heitetä vitsiä kun se muuttuis kohta tekemiseksi 😂

Kannattaa varoa mitä vitsailee 🤭❤️
 
Mä tein raskaustestin, koska voin pahoin, ja menkat ei ollut kuin pientä tiputtelua, varmaan koska käytin minipillereitä. No testi nega.. miten siitä tulikaan paha mieli 🙄 vaikka se olisikin aika katastrofi, mihin ei tahallaan itseään halua asettaa, mutta jos olisi pillereistä huolimatta tullut niin sittenhän siitä olisi ollut pakko selvitä 😅 huoh tätä mieltä.. kerkesin jotenkin jo asentoitumaan, kun mieskin oli varma että oon raskaana "mähän sanoin ettei niihin pillereihin voi luottaa" 😂
 
Minä osalla käytin manducaa lähinnä pieninä vauvoina. Nyt kuopuksen kanssa se vähän jäi unohduksiin. Pitää kaivella reppu sitten esiin tälle uudelle tulokkaalle, jos tulis enemmän kannettuakin 🥰
Eilen tunsin muuten ekan pikku potkun ❤!

Voi eiiii ihanaa! 💕💕
 
Mä tein raskaustestin, koska voin pahoin, ja menkat ei ollut kuin pientä tiputtelua, varmaan koska käytin minipillereitä. No testi nega.. miten siitä tulikaan paha mieli 🙄 vaikka se olisikin aika katastrofi, mihin ei tahallaan itseään halua asettaa, mutta jos olisi pillereistä huolimatta tullut niin sittenhän siitä olisi ollut pakko selvitä 😅 huoh tätä mieltä.. kerkesin jotenkin jo asentoitumaan, kun mieskin oli varma että oon raskaana "mähän sanoin ettei niihin pillereihin voi luottaa" 😂

Nämä on niin hankalia tunteita! Toisaalta on helpottunut mutta se pieni toivonkipinä ja innostunut fiilis, mitä jos... ❤️
 
Mies sanoi että voidaan viides tehdä (eihän sitä kyllä tiedä tulisko vaikka yrittäis), mutta hän ei tässä meidän arjessa pysty parempaan, ei jaksaminen kuulemma riitä enempään. Että jos mä jaksan, niin viides miehen puolesta tervetullut.
Mies kuormittuu tosi herkästi, eikä oikein osallistu mihinkään kotitöihin/lastenhoitoon, koska on jo valmiiksi uupunut töistä ym asioista 😒 välillä oon ollut tosi ahdistunut, kun tuntuu että oon ihan yksin lasten kanssa.
Mutta musta kyllä tuntuu, nyt kun selvinnyt vähän vaativammankin vauvan kanssa, nähnyt että siitä selvittiin hengissä niin luotto omaan itseeni on kyllä kasvanut niin että tuntuu ettei se viides tässä enää pahentaisi asioita 💖😂
No auto ja tilan puute mua taitaa eniten häiritä.. jos voittais lotossa, vaikken lottoakkaan niin... 😅
 
Mun mies teki aiemmin reissutöitä ja olin kyllä aivan burn outissa 😬 Surin sitä kun jo neljännen synnyttyä haaveiltiin vitosesta ja ne haaveet piti vähän haudata työtilanteen takia... Onneksi nyt pitäisi helpottaa töiden kanssa ja uskaltaa taas haaveilla 🥰 Olis ihana kun olisi tukiverkkoja, mutta meillä ei ole muuta kuin päiväkoti. Siitäkin niin kiitollinen ❤️
 
Moikka kaikille!

Täällä yksi kuumeilija liittyy joukkoon. Ikää jo 35v, Lapsia 4, vanhin jo teini iässä ja nuorin täytti juuri 4v. Meidän lapsiluku piti jo olla täynnä, mutta sieltä se kuume vaan nousi jälleen. Miksi, oi miksi🤪❤️

Tervetuloa mukaan 😊 se on paha tauti tuo vauvakuume 🤭
 
Hah, ei mies sitten kummiskaan ollut valmis vauvan tekoon 😏 no en mäkään nyt ehkä oikeesti vielä uskaltaisi, mutta kokeilin sanoa ettei mitään ehkäisyä tarvita niin ei sit ollutkaan moiseen valmis 🤪 🤔😅

No höhlä! Ehkä hän tarvii vähän sulatteluaikaa, miehet usein on vähän hitaita päätöksenteossa 🤭
 
Minä käänsin kelkkani täysin. Heitin järkijutut romukoppaan ja totesin vaan, että enköhän minä ole just niin pystyvä ihminen, että selviän ihan mistä vain, mitä lisälapset tuovat mukanaan, ja vielä liehuvin lipuin (jos joku sairaus tai joku iskee, niin kyllä siihenkin apua saa). Kierukan otatan pois heti, kun mies antaa luvan, ja sitten mun puolesta katsotaan, montako ehtii tulla, ennen kuin hedelmälliset vuodet ovat ohitse. 😁 Nyt täytän loppuvuodesta 40, niin ei nyt ihan hirveän monta.
 
Päätettiin tjottailla. Täysikuulla oli ovis ja tässä sitten tulos 🤭🥰 la on mun syntymäpäivänä marraskuun lopussa! Toivotaan että kaikki menee hyvin!
 

Liitteet

  • IMG20230317153330.jpg
    IMG20230317153330.jpg
    2.7 MB · Katsottu: 60
Takaisin
Top