Rosaliina88
Näppärä viestien naputtelija
Voi, koiravauva kuulostaa ihanalta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Välillä tulee ilmoitukset toisinaan ei, saa käydä foorumilla silloin tällöin varmistamassa onko uusia viestejä.Onko muilla ongelmaa, ettei uusista viesteistä tule ilmoituksia?
Noh, onneksi sinulla on vielä aikaa vaikka kuinka! Annetaan vauveleiden kasvaa, olet sen verran nuori että ehdit tekemään vielä sarjan iltatähtiä nykyisten jatkoksi. Aloitinhan minäkin kunnolla vasta 35-veenä. Muutama vuosi lisää niin katraasta löytyy apukäsiä vaikkapa niiden pyykkien kanssa. Meillähän sukkaparien etsiminen on koko perheen hupi, ja minä alan jäämään jo toiseksi nuorempien kyvyille tässä.Koiravauva on osoittautunut kunnon riiviöksi Täyttää ylihuomenna 13vkoa. On kyllä myös aivan ihana ja on ihana katsoa koirien leikkiä. Isompikin koira on ihan piristynyt
Mulla vitosen kuumeilua on hillinnyt miehen työt, kun olen niin paljon yksin lasten kanssa. Kyllä välillä tuntuu ettei kaikkea ehdi tehdä tai että kaipaisi apukäsiä esim pyykin viikkaukseen. Aikansa kutakin, kyllä tämäkin taas helpottaa kun lapset kasvaa eivätkä ole niin riippuvaisia minusta. Mutta olishan se kiva että mies olisi läsnä myös arki-iltaisin eikä vaan viikonloppuna. Jotenkin myös tämä pimeys on aika rankkaa ollut, vaikka tykkäänkin talvesta. Ehkä keväällä on pirteämpi fiilis!
Noh, onneksi sinulla on vielä aikaa vaikka kuinka! Annetaan vauveleiden kasvaa, olet sen verran nuori että ehdit tekemään vielä sarjan iltatähtiä nykyisten jatkoksi. Aloitinhan minäkin kunnolla vasta 35-veenä. Muutama vuosi lisää niin katraasta löytyy apukäsiä vaikkapa niiden pyykkien kanssa. Meillähän sukkaparien etsiminen on koko perheen hupi, ja minä alan jäämään jo toiseksi nuorempien kyvyille tässä.
0-vaihe pesukone tms syö sukkia, lasten jaloista löytyy myös aikuisten sukkia.Oikeassa olet! Jos saisi tätä muuta kaaosta vähän kuriin ennen uutta kierrosta mun pitäisi kans nakittaa lapset parittamaan sukkia! Nykyään on melkein aina kaikilla parittomat, kun niitä pareja ei vain löydy
Me ollaan ostettu jo monta vuotta citymarketista useampia samanlaisina 10 parin pakkauksia mustia sukkia samaa kokoa. Niitä samoja käyttää 3 lapsista, eikä pareja tarvitse enää koskaan etsiä ja rikkinäisen voi yksinään heittää pois. Kuivausrumpu kutistaa pienempään jalkaan sopivaksi ja venyy kuitenkin myös oikeaan kokoonsa.Oikeassa olet! Jos saisi tätä muuta kaaosta vähän kuriin ennen uutta kierrosta mun pitäisi kans nakittaa lapset parittamaan sukkia! Nykyään on melkein aina kaikilla parittomat, kun niitä pareja ei vain löydy
Toi useampi pari samanmoisia olisikin hyvä...Me ollaan ostettu jo monta vuotta citymarketista useampia samanlaisina 10 parin pakkauksia mustia sukkia samaa kokoa. Niitä samoja käyttää 3 lapsista, eikä pareja tarvitse enää koskaan etsiä ja rikkinäisen voi yksinään heittää pois. Kuivausrumpu kutistaa pienempään jalkaan sopivaksi ja venyy kuitenkin myös oikeaan kokoonsa.
Niin joo ja muillakin värikoodatut sukat, mulla (ja tokaluokkalaisella) valkoiset, miehellä harmaat. Ja näissäkin kaikki samaa mallia ja kokoa, niin nopeasti näkee mikä on pari. Vähän tylsää kyllä aina käyttää samanlaisia sukkia, mutta helpottaa.
Meillä mennään kyllä ihan sujuvasti kaikkialla eri parin sukissa. Myös minä itseSama. Kotioloissa riittää ihan hyvin jos sukat sattuvat olemaan edes samaa sarjaa, ei haittaa vaikka värit vaihtelisivatkin.
Eikös joku meidän aidoista isokenkäisista vahingossa ilmestynyt jonnekin median eteen eriparikengissäkin? Eripari sukat tai jopa sukkien puute on paljon pienempi harmi.Meillä mennään kyllä ihan sujuvasti kaikkialla eri parin sukissa. Myös minä itse
Ehkä juhliin katson että tulee parilliset jalkaan, mutta niitäkin on niin harvoin.
Oi ihanaa! Onnea!Hei vaan pitkästä aikaa , en oo tänne tainnu kertoa vielä, että jos nyt hyvin käy niin meidän perhe kasvaa tänään n. Rv 5+3 ja digi näytti aamulla 3+ !
Ihanaa! Paljon tarrasukkia matkaan!Hei vaan pitkästä aikaa , en oo tänne tainnu kertoa vielä, että jos nyt hyvin käy niin meidän perhe kasvaa tänään n. Rv 5+3 ja digi näytti aamulla 3+ !
Meillä mennään kyllä ihan sujuvasti kaikkialla eri parin sukissa. Myös minä itse
Ehkä juhliin katson että tulee parilliset jalkaan, mutta niitäkin on niin harvoin.
Hei vaan pitkästä aikaa , en oo tänne tainnu kertoa vielä, että jos nyt hyvin käy niin meidän perhe kasvaa tänään n. Rv 5+3 ja digi näytti aamulla 3+ !