Voi että miten oon etsinyt tätä ketjua, suurperheelliset, ja nyt vasta mä löysin tänne! Moikka vaan kaikille! Täällä siis viidettä odotellaan joulukuussa syntyväksi ja tosi paljon on tullut mietittyä että miten ihmeessä sitä pärjää sitten kun perheessä on vauva, kolme teini ikäistä tyttöä ja yksi 4v uhmassa poika vai meneekö kaikki omalla painollaan sitten vauvan synnyttyä?
Mutta nyt siis tämä lapsi jää viimeiseksi, en olis joskus nuorena uskonut että mulla tulee olemaan viisi lasta joskus
Varmasti teinien kanssa on omat kommervenkkinsä, mutta musta tuo kuulostaa ihanteelliselta. 4-vuotiaskin osaa vaikka mitä jo itse, niin sulla on kädet vapaana vauvaa varten. Vauvan tarpeet ovat toisaalta niin erilaiset, että ehdit hyvin antaa aikaa isoveljelle, ja teinit saavat sitten taas aikuislokeron. Heistähän ehkä saa jo maksettua lapsenvahtia, niin pääsette miehen kanssa kahdestaankin iltaa viettämään, jahka vauva on isompi.
Kai mä olen vähän kamala, mutta ja haaveilen jo tulevaisuudesta, kun saadaan rempata miehen kanssa koko päivä, ja tuo meidän nyt 10-vuotias huolehtii muonituksesta. "Äitii, isää, syömään!" :D
Kiva kun löysit taas tänne!