Mulla ekasta oli rajuin pahoinvointi. 2 seuraavaa meni paljon vähemmällä, olin tosin myös kotona lasten kanssa enkä töissä ja sain levätä silloin kun halusin. 4. olo oli myös ihan karsea. 1. ja 4. 3pv synttäreissä eroa, eli odotukset osui samaan vuodenaikaan ja molemmista olin töissä raskaana ollessa.Mitäs kuuluu?
Mulla tänään raskausviikkoja 16+0 ja pahoinvointi helpottanut, ei kokonaan, mutta ei ole enää tarvinnut käydä pöntöllä asian takia
Mitä mieltä olette sukupuolesta, luottaisko enenmän tunteeseen vai oireisiin? Mulla siis 2poikaa joista pahoinvointia mitättömän vähän, tytöstä saikin oksentaa, ja nyt ollut kaikista pahin, oksennus lentänyt tuon tuosta... ja pojista teki mieli suolaista ja rasvaista, tytöstä makeaa. Ja nyt tekee myös mieli makeaa, rasvaiset ällöttää.
Eli oireiden perusteella olisi selvästi tyttö tulossa. Mutta mulla on tosi vahva tunne että poika tulee! Meninpä tänään jopa ostamaan ekat vauvan vaateet face kirppikseltä, ja tietty poikamaisia Astonished FaceBeaming Face With Smiling Eyes oon kyllä hämmentynyt jos tuleekin tyttö vaikka oireet siihen viittaavatkin Beaming Face With Smiling Eyes
Onko teillä muilla ollut näin että pahoinvointi onkin voimakkaampaa, kuin edellisillä kerroilla? Mä olin varma että tulisi kaksoset, niin paha olo oli, ja sitten tulikin ajatukset että jos on jtn pielessä... nyt olen ajatellut että ehkä olen vain tullut vanhaksi... tai voiko ylipaino vaikuttaa asiaan.. edellisissä raskauksissa olen ollut normaali painoinen, nyt ylipainoa Astonished Face ollut vaikea hyväksyä voimakasta pahoinvointia kun 3edellistä raskautta meni kummiskin suhteellisen helposti Astonished Face
Itse luottaisin sukupuolesta omaan oloon. Mulla se mennyt joka kerta oikein.
3. oireiden perusteella veikkasin helpomman pahoinvoinnin takia tyttöä kuten 2. Lapsi. Omassa päässä ajattelin kuitenkin poikaa ja unissa näin pojasta unta. Ultrassakin tyttöä sitten lupailtiin. Poika kuitenkin syntyi :)
Vauvakuume vaivaa kunnolla, menkatkin alkoi kunnolla kuukausi sitten. Nyt odottelen seuraavia, nega testejä tehty muutamia, huomenna taas seuraava jos vaikka olisikin tärpännyt. Vauva ensiviikolla 9kk ja töihin palaan tammikuussa, mies jää kotiin ensi syksyyn saakka. Toivottavasti olisi siihen mennessä uusi raskaus alkanut, niin olisi helpompi suunnitella tulevaisuutta.