Onnea Freya88 plussasta! Elokuu on ihana laskettuna aikana, esikoinen syntynyt silloin ja tykkäsin siitä eniten, sai ison mahan kanssa olla vähissä vaatteissa
nyt laskettuaika toukokuussa, eli todenäköisesti saa kulkea takki päällä loppuun asti... 2. lapsi myös toukokuussa, ja 3. maaliskuussa.
Mä joskus täällä kerroin että mulla varmaan laskeumaa, kävin siitä lääkärissä ja hänen mukaansa ei ole, eikä osannut oikein kertoa miksi mulla sitten menkkojen aikaan kohdunsuu tulee ihan emättimensuulle
no, nyt ei ainakaan ole tuota ongelmaa ollut, vaikka vauvakin painaa jo n.300g +lapsivedet ym, toivottavati ei tuota vaivaa näy ollenkaan koko raskauden aikana8. Tuo mun vaiva näyttäis vaan liittyvän menkkoihin jotenkin, olisi kyllä kiva saada joskus jonkilainen selitys asialle.
Tervetuloa Sointu-Helmiina!
nyt laskettuaika toukokuussa, eli todenäköisesti saa kulkea takki päällä loppuun asti... 2. lapsi myös toukokuussa, ja 3. maaliskuussa.Mä joskus täällä kerroin että mulla varmaan laskeumaa, kävin siitä lääkärissä ja hänen mukaansa ei ole, eikä osannut oikein kertoa miksi mulla sitten menkkojen aikaan kohdunsuu tulee ihan emättimensuulle
no, nyt ei ainakaan ole tuota ongelmaa ollut, vaikka vauvakin painaa jo n.300g +lapsivedet ym, toivottavati ei tuota vaivaa näy ollenkaan koko raskauden aikana8. Tuo mun vaiva näyttäis vaan liittyvän menkkoihin jotenkin, olisi kyllä kiva saada joskus jonkilainen selitys asialle.Tervetuloa Sointu-Helmiina!

Tajusin vasta pari tuntia ennen vauvan syntymää että olen ihan oikeasti synnyttämässä, sitä ennen vaan vähän supisteli ja ajattelin ettei ne johda vielä mihinkään
jotenkin alkaa vihdoin konkretisoitua tämä vauvan saapuminen, kun tähän asti se on ollut niin kaukainen ajatus. Meidän keskimmäinen syntyi yllättäen jo 38+0 että jos tämäkin päättäisi tulla silloin, niin eihän tässä enää ole montaa viikkoa jäljellä
veikkaan että menee johonkin lasketun ajan tienoille, niin kuin muiden kanssa on mennyt. Viimeksi tiesin alusta asti minä päivänä vauva syntyy, mutta nyt ei ole sellaista tunnetta ollenkaan.
ja varsinkin jos supistukset alkavat yöllä niin ei viitsi ketään alkaa herättämään, jos onkin väärä hälytys...
Mummolta toivoin joululahjaksi joululeipomuksia, kun tuo oma jaksaminen on vähän niin ja näin tällä hetkellä. Arjen jaksaa pyörittää mutta sitten tuo kaikki extra vetää vähän veteläksi, ja rehkiähän ei saisi.

outoa haikeutta ilmassa, jotenkin vaikka on ”vaan” kolme lasta niin nyt on leppoisa vaihe kun ei oo pikkuvauvaa. Tässä pitäis menkat alkaa parin päivän päästä ja kun gynekologilla kävin niin katsoi ovulaation tapahtuneen kp 13, päivää ennen oli ollu seksiä
että menkkoja odotellessa
kp 24 tuli ruskeaa tuhrua jota kesti päivän ja loppui. Tänään testi nega. Miehellä on kova vauvakuume, mutta itse vähän epäilen. Olin asennoitunut siihen että nämä kolme riittävät, mutta en ole enää varma itsekään. Oon ollu 4kk nyt töissä, sitä ennen melkein 7v kotona lasten kanssa. Ajoitus on vähän huono ja mietin, miten töiden kanssa käy kun oon viihtyny nykyisessä paikassa ja oon vaan sijainen. Mitä mietteitä teillä on ison perheen ja työn yhdistämisestä? Eihän tässä paljon töihin jouda jos on niitä jotka viihtyvät kotona