Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihana kuulla että siellä vielä jaksaa yrittää seuraavaa!Tänne kuuluu ihan hyvää! :) Vauva on ollut aika vaativa tapaus, mutta silti kuumeilen taas uudesta vauvasta. Eka ovulaatio synnytyksen jälkeen ei tuottanut vielä toivottua tulosta. Imetys vaan sekottaa kiertoa ainakin vielä, että saa nähdä milloin tasottuu.
Ihana kuulla että siellä vielä jaksaa yrittää seuraavaa!
Mä kyllä kuumeilen salaa, mutta kierto loistaa poissaolollaan ja yöt menee tissi suussa . On aika poikki päivisin(MINÄ) ja kovasti yritän itseäni tsempata unikoulun aloittamiseen. Vaatii vaan pikkupoikia viedä yökylään siksi aikaa - nukun samaa huonetta noiden kanssa, eikä suin surmin halua kaikkien öitä pilata huudatuksella.
Se on kyllä vierasta lähtee kouluttamaan, itseään myös .. Mulla aina mennyt samalla kaavalla että viimeiseksi jää vain yö imetys joka sitten pakko lopettaa kun ei enää itse jaksa. Yleensä siis paljon myöhemmin oltu tässä, lähempänä paria vuotta aiemmin. Mutta en nyt jaksais olla nukkumatta niin pitkään . Ja kun se olis kyllä ohi parissa yössä..Täälläkin roikutaan tissillä edelleen useampaan kertaan yössä. Muutaman kerran on nukkunut 7h putkeen yöllä, mutta sitten taas seuraavana yönä pitkät unet on haave vaan. Unikoulu vois olla paikallaan, mutta jotenkin tuntuu vieraalta ruveta vauvaa "kouluttaan" ja en kestä kuunnella vauvan itkua ainakaan kovin pitkään. Kun tiedän miten toisen olon saa helpottumaan, niin aina ratkeen siihen helpoimpaan ratkasuun. Tää on ollu jotenki ihan hämmentävää, kun en ainakaan muista että muiden kanssa olis ollu näin vaikeeta, tai sitten aika kultaa muistot
Onks sulla yleensä menkat pysyny pitkään pois synnytysten jälkeen? Meinasitko miehelle vielä ruveta ehotteleen vauvanyritys puuhia, kun kierto palaa?
Se on kyllä vierasta lähtee kouluttamaan, itseään myös .. Mulla aina mennyt samalla kaavalla että viimeiseksi jää vain yö imetys joka sitten pakko lopettaa kun ei enää itse jaksa. Yleensä siis paljon myöhemmin oltu tässä, lähempänä paria vuotta aiemmin. Mutta en nyt jaksais olla nukkumatta niin pitkään . Ja kun se olis kyllä ohi parissa yössä..
Ikä tuntuu ehkä tässäkin, tai sitten vaan elämä .
Yleensä ne on menkat alkaneet näihin aikoihin, kaiketi lähemmäs vuottakin joskus. En taida enää ehdotella, haaveilen vaan hiljaa. Pelkään ettei onnistuisi enää kuitenkaan(ikää nyt 42), niin lienee helpompi vaan olla yrittämättä. On kaiketi aika keskittyä muihin juttuihin jatkossa .
Täällä elellään vauvakuplassa !
Pariviikkoinen pikku tuhisija onnellisesti sylissä, pitkä odotus palkittu siis!
isot sisarukset otti siskon hyvin vastaan
.
KiitosHa ha, itseään myös. No niinpä!
Ne pitkät unet tuntuu silloin ekstra ihanalta ajatukselta, kun niitä ei ole mahdollista saada.
Sulla on kyllä kunnioitettavan kokoinen ja ihanan iso katras siellä jo Onnet niihin muihin juttuihin ja uuteen alkavaan elämänvaiheeseen! :)
Pakko tulla vähän hehkuttamaan, unikoulu toimi just niin nopeasti kun kuuluukin!Ha ha, itseään myös. No niinpä!
Ne pitkät unet tuntuu silloin ekstra ihanalta ajatukselta, kun niitä ei ole mahdollista saada.