Suurperheellisten pulinapalsta <3

Täällä lapset testattu heinakuun alussa ja myös elokuun alussa. Meillä täytyy koko räkäisyys aika olla pois hoidosta. Myös nuhaisen terveiden sisarusten, vaikka olisi nega testattu! 3 viikkoa meni viimeksi, että loppui 2v nenä vuotamasta, isommat sentään osaa niistää ulkoa sisälle tullessa tarvittaessa niin ei niin helpolla tulkita "kipeäksi".
Tääl on kans sama et joutuu olee koko nuhaisuus ajan pois hoidosta. Yksi oireeton päivä ja sit saa mennä hoitoon. Vaikka ois testi nega.
Se on pikkasen ärsyttävää toisaalta. Viime viikosta asti on ollut kotona kun on pientä yskää ja nenä vuotaa ihan vähän. Eikä hällä ole koronaa.
 
Okei! Tampereella oli tosiaan viime viikolla tullut toi uus THL:n ohjeistus käyttöön, että yhden oireettoman päivän jälkeen ilman testitulosta tai sit neg tuloksella kun oireet selkeästi helpottamassa.
 
Okei! Tampereella oli tosiaan viime viikolla tullut toi uus THL:n ohjeistus käyttöön, että yhden oireettoman päivän jälkeen ilman testitulosta tai sit neg tuloksella kun oireet selkeästi helpottamassa.
Tämä munkin mielestä oisin ihan järkevää, koska mä miellän itse lapsen terveeksi, kunhan flunssa alkaa helpottamaan. Meillä ainaki nenä vuotaa tai vähän yskittää aina flunssan jälkeen pitkään, 3 päivää vaan saa palkallista vapaata lapsen sairastelun takia niin alkaa tämä jo pikkuhiljaa tuntua
 
Onnea hyvista ultrakuulumisista.

Taalla lisaa alueita suljettu, kohta minun asuinkaupunki varmaan vuorossa. Tytto aloittaa etana brittikoulun ehka (aloitti opiskelumateriaaleihin tutustumisen jo). Itse sain eilen ikavan yllatyksen kun sektiohaava on tulehtunut, alavatsa on myos kipea. Nintendo on antibiootti valmiina kotona jo niin aloitin hoitotoimenpiteet ettei pahene.
 
Meille selvis maanantaina keskeytynyt keskenmeno :sad010 Sikiö vastas viikkoa pienempää ja sykettä ei enää ollut. Viikkoja pitäis nyt olla 9+5. Eilen kävin polilla ja siellä todettiin sama asia. Sain kohdunsuuta kypsyttelevän lääkkeen ja perjantaina pitää mennä osastolle keskeytykseen. Mulla on ollut vuodon määrän kanssa ongelmia ja kaavintakin joskus niin eivät antaneet kotiin lääkkeitä. Lääkärin mielestä liian suuri riski liian runsaaseen vuotoon. Mielummin oisin kotona hoitanut asian, mutta pitää kai olla tyytyväinen että pitävät tarkasti huolta voinnistani.
 
Kiitos. Oon yhä osastolla. Seuraavat vuodon määrää. Koko päivänä en oo saanu syödä mitään. Ja just kävi kätilö niin jatketaan vielä tunti seurantaa. Jos vuoto vähenee pääsen kotiin.
 
Voimia Junibea :Heartred

Täällä kun on näitä lapsia paljon niin onko kenenkään lapsella allergisia näppylöitä? Tai jotain näppyjä jotka tulis allergiasta? Entä onko atoopikkoja? Saatiin lääkäriltä tänään diagnoosia, että 4v olis allergisia näppyjä. Mitä lie sitten?
 
Voimia Junibea :Heartred

Täällä kun on näitä lapsia paljon niin onko kenenkään lapsella allergisia näppylöitä? Tai jotain näppyjä jotka tulis allergiasta? Entä onko atoopikkoja? Saatiin lääkäriltä tänään diagnoosia, että 4v olis allergisia näppyjä. Mitä lie sitten?

Leolla on atooppinen iho, oltiin ihan osastollakin tossa kesällä kun tulehtui niin pahasti että vaati suonensisäisen antibiootin. Nyt sit jatkuvasti kortisonivoidekuureja ja ylläpitohoitoo, mut ihan hyvin on pysyny kurissa :) Allergioita ei oo kuitenkaan.

Junibea, voimia! :Heartred

ON: Meillä leppoisaa täällä, kp11 menossa ja alkaa pian olla oviksen aika. Jotenkin sellanen fiilis että ei nyt ainakaan tässä kierrossa tärppää, rennosti otan vaan :laughing002
 
Jep jep löytyy kumpaakin ja yks erittäin allerginen mut märät näppylät ei kyllä oo allergiasta ainakaan meillä
 
Voimia junibea.

Taalla ei erikoista, antibioottikuuri kun sektiohaava tulehtui ja on vahan auki viela kun aukesi rasituksen takia ilmeisesti (sen siita saa kun pistaa muut itsensa edelle aina). Tytto on jo 1kk ja 5v aloittaa koulun tistaina.
 
Takaisin
Top