Kyllä mä luulen Joo, et varmasti miehellä stressikin vaikuttaa asiaan. Ei oo hälläkään maailman helpoin työ. Nyt on kulkenut useammalla spesialistilla ja kaikissa kyselty hirveästi perhe-elämästä, et onko siinä jotain, joka aiheuttaisi ton, ihan kiva kun sitä epäillään ekana :angelic: vaikka eihän tää nyt aina helppoo oo nii kuitenkin meil menee kivasti
Mulla on alkanu joku ihme unettomuusjakso, perskutarallaa ku hermot menee kun en tajua, mistä se johtuu. Yleensä hyvin tiedostan, et mikä mättää, mut nyt en. Varasin ferritiini kontrolliin ajan parin vkon päähän nii näkee, et onko ne arvot noussu, et ei nyt ainakaan siitä johdu jos vielä onkin laskenut ne arvot
Ja ku ei toi bebekään oo tarttunut matkaan
ahdistaa sitä enemmän, mitä kauemmin täs menee. Mut nii, en oo enää 25v
Mun kosla ei menny katsastuksesta läpi (arvasin kyllä), Huoh miten turhaa joku uusintakatsastus... Tajuun kyl, et osa ei korjaa vikoja jos ei sellaista pakotetta oo, mut nii. Meil ku on aina pieni järjestely noitten autojen kans ku ollaan ihan eri suunnilla töis ja molemmat kuskaa lapsia ja julkinen ei kulje
eka pitää järkätä se huoltopäivä ja sit vielä katsastuspäivä..
Mä oon yrittäny täs viikon verran tehdä leipäjuurta, en oo vielä saanu toimivaksi. Eilen paistoin ekan leivän nii lättyhän siitä tuli
mut maku oli mieletön
pitää koittaa saada se juuri pelaa, et kohoais paremmin nii vois siirtyä osittain itse tehtyyn leipään. Vaikka siin vaihees ku (jos) se + joskus tulee nii mä oon koomassa sen 9kk nii ehtii kyl juuret hapantua moneen kertaan