Suurperheellisten pulinapalsta <3

Täällä alkaa koulut torstaina, esikoinen lähti jo ammattikouluun mutta nyt sitten loputkin(8. 6. 2. ja eskariin), kotiin jää vaan 2 pientä miestä :shy:. Hurjaa miten aika rientää.. mielenkiinnolla katsomme miten koronatilanteet menee. Onkohan taas etäkoulut edessä :nailbiting:..
 
Taalla kotiuduttu eilen sairaalasta. Keskiviikkona syntyi 38+6 neiti. 3200g, 52cm sektiolla tuli. Siskot ja veli innoissaan. Helppo kun nukkuu hyvin yot eika itke paljoa.
Paljon onnea vauvasta :Heartred Gatusa!
 
Mies on sanonut ettei enää lapsia. 4 riittää ja ei mitään järkeä tehdä enempää. Itse olin samaa mieltä, mutta muutama päivä sitten miehellä oikein kyyneleet kohosi silmiin, kun sanoi että voisi sitten ehkä vielä pojan tehdä. Ääh, mä kun aattelin et mies on se järjen ääni. :D No, arvatkaa onko asia pyörinyt mielessä sen jälkeen? :D
 
Twisted ei muuta kuin hommiin jos vähänkään siltä tuntuu elämä on tässä ja nyt ei kannata lykätä:)
 
Kiitos kaikki. Itse kysyin sektiossa jo etta missa kunnossa kohtu niin totesi ettei ole estetta uudelle raskaudelle tulevaisuudessa. Ei tosin ole kiiretta kun vasta uusin tulokas syntyi mutta hyva tietaa valmiiksi. Ukko alkoi jo valittaa kun joutuu tekemaan kotitoita ja hoitaa kanat joten totesi etta hoidapa elainten ruokinta kun han one kyllastynyt. Seuraavaksi varmaan olenkin jo siivoamassa, kokkaamassa jne eika ole edes viikkoa sektiosta.
 
Ei ainakaan vielä. Kyllä mä kysyin et oliko se tosissaan nyt, niin se nauroi ja sanoi "en" :D
En mä itse oo vielä valmis. En tiiä oonko koskaan. Tänään on ollut tytön kans niin raskas päivä ettei mitään järkeä :D
 
Taalla kotiuduttu eilen sairaalasta. Keskiviikkona syntyi 38+6 neiti. 3200g, 52cm sektiolla tuli. Siskot ja veli innoissaan. Helppo kun nukkuu hyvin yot eika itke paljoa.
Paljon onnea. :Heartred
 
Kiitos onnitteluista. Eilen alkoi suht normaali arki ruuanlaiton muodossa ja sen tunsi haavassa, onneksi ei auennut. Meilla kun ei edes selittamalla mene perille millainen operaatio oli kyseessa. Tosin ei sairaalassakaan autettu. Vaihdoin lakanan sektion jalkeisena paivana, otin irronneen tipan pois kun kasi veressa, puin itse, sain kipulaaketta kerran kun vaatimalla vaadin, kavelin ilman apua, hoitajat ei auttaneet missaan eivatka halunneet antaa edes antibioottia ja lahtopaivana ainoastaan puhdistivat haavan.

Nyt on 4 lasta perheessa alhamdulillah.
 
Kiitos onnitteluista. Eilen alkoi suht normaali arki ruuanlaiton muodossa ja sen tunsi haavassa, onneksi ei auennut. Meilla kun ei edes selittamalla mene perille millainen operaatio oli kyseessa. Tosin ei sairaalassakaan autettu. Vaihdoin lakanan sektion jalkeisena paivana, otin irronneen tipan pois kun kasi veressa, puin itse, sain kipulaaketta kerran kun vaatimalla vaadin, kavelin ilman apua, hoitajat ei auttaneet missaan eivatka halunneet antaa edes antibioottia ja lahtopaivana ainoastaan puhdistivat haavan.

Nyt on 4 lasta perheessa alhamdulillah.
Huh, kuulostaa hurjalta :confused:!
Onko siellä tapana että joku sukulaisnainen olisi auttamassa synnytyksen jälkeen sairaalassakin?
Paljon voimia sulle :Heartred
 
Takaisin
Top