Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ehdottomasti Weledan nappy change cream! Bepanthen jää kauas taakse, samoin kirvelevät sinkkirasvat.Tyttöjen äidit: paras vaippa merkki punaiselle pimpille ja mitä rasvaa? Ei edes bebanthen tunnu auttavan..
Onnea sulle plussasta! Iloitaan silti tänään, huomisesta kun ei vielä tiedä.Meillä on 6 lasta. Yhden kohdalla oli tulossa kaksoset, mutta toinen meni kesken. 2 keskemenoa ja yks tuulimuna sen lisäksi. Yksi raskauden keskeytys rv 19+4 (vauvalla oli valtava kasvain päässä). Nyt rv 4+0 ja pelottaa kaikki mahollinen mikä voi mennä pieleen.
Kyllähän se miehen toisenkin veljen emäntä oli raskaana, mutta 12 viikon ultrassa viime viikolla olivat pienen todenneet kuolleeksi
Mies olis ilmeisesti suostuvainen vauvaan jossain vaiheessa, mutta kävin tänään sokeri rasituksessa(missä olis pitäny käydä jo toukokuussa) Ne arvot oli aika huonot, ilmeisesti on tullut hankittua 2 tyypin diabetes, pitää huomenna soitella ja kysellä, et mitäs tehdään? Niin nyt varmaan vauva saa odottaa ja pitää kattoa saanko vielä vaikutettua noihin arvoihin muuttamalla elämäntapoja, vai antaako ne suoraan mulle sit lääkityksen? Joten mietitään uskaltaako tässä enää ollenkaan vauvaa haluta. Ja nii kun mie sen heti oisin halunnu( oonko vähä malttamaton)
Voi ei. Oliko arvot minkälaiset? Saitko jo jatkosta selvää? Mäkin pelkään että mulla edessä 2 tyypin diapetes jossain vaiheessa. Nyt on ollut raid kolmessa viimesimmässä raskaudessa. Vitsit kun se elämäntapojen muutos on niin vaikeaa. :banghead: suklaa on mun pahin pahe. :bag: