Suurperheellisten pulinapalsta <3

Tää makaa todella paljon nakuna mut meillä voi syynä olla Muumivaipat. Moni sano lasketun ajan ryhmässä et niistä tuli punaisuutta pimppiin.
 
Meillä herkkäihoiselle tytölle kävi vaan libero, kaikki muut aiheutti punaisuutta. Mutta tästä jo "hetki" aikaa, voipi olla että 14 vuodessa vähän materiaalit muuttuneet :grin
Ai että kun vuodet vierii!!
 
Meillä on 6 lasta. Yhden kohdalla oli tulossa kaksoset, mutta toinen meni kesken. 2 keskemenoa ja yks tuulimuna sen lisäksi. Yksi raskauden keskeytys rv 19+4 (vauvalla oli valtava kasvain päässä). Nyt rv 4+0 ja pelottaa kaikki mahollinen mikä voi mennä pieleen.
 
Muokattu viimeksi:
Tyttöjen äidit: paras vaippa merkki punaiselle pimpille ja mitä rasvaa? Ei edes bebanthen tunnu auttavan..
Ehdottomasti Weledan nappy change cream! Bepanthen jää kauas taakse, samoin kirvelevät sinkkirasvat.
 
Meillä on 6 lasta. Yhden kohdalla oli tulossa kaksoset, mutta toinen meni kesken. 2 keskemenoa ja yks tuulimuna sen lisäksi. Yksi raskauden keskeytys rv 19+4 (vauvalla oli valtava kasvain päässä). Nyt rv 4+0 ja pelottaa kaikki mahollinen mikä voi mennä pieleen.
Onnea sulle plussasta! Iloitaan silti tänään, huomisesta kun ei vielä tiedä.
Kova tie ollut teilläkin :sad001.
 
Kiitos vinkeistä. Mies haki Liberon Touch vaippoja ja tilasin Apomeralta tuota Zenin mainitsemaa voidetta. Talkki on vaihdettu perunajauhoihin, koska talkissa saattaa olla asbestia. On tää tällaista rakettitiedettä tää tytön kasvatus että apua!
 
Twisted: mulla tuli mieleen että käytättekö vauvalle kosteuspyykeitä? Meillä yhden tytön iho ei kestänyt niitä ollenkaan vaan tuli aika paha punoitus. Sen jälkeen ei olla enää käytetty ollenkaan kosteuspyyhkeitä. :happy:
 
Kosteuspyyhkeistä meilläkin pylly ärtyy. Libero vaipat olleet parhaimmat ja ihan ne tavalliset. Joku jossain moitti toucheja ettei pidä pissaa niin hyvin kuin normit o_O
Mä oon käyttänyt sinkkivoidetta aina kun alkanut pylly vähän punoittaa ja sillä pysynyt hyvänä. Ja bephanteniakin tullut käytettyä.


Onnea Junibea raskaudesta, toivotaan että tällä kertaa menee kaikki hyvin :Heartred:smiley-angelic001
 
Onnea danonina ja Junibea plussista ja foreverfeverille onnittelut hyvistä ultra kuulumisista! :Heartred
 
Meillä yksi keskenmeno. Ekan kohdalla en osannut pelätä muistaakseni mitään, mutta seuraavissa olen aina ns.odottanut pahinta jokaisessa raskauden vaiheessa ja synnytyksessä. En tiedä olisko se sitten muka helpompi kestää, kun valmistautuu jo pahimpaan etukäteen. Näin sen oon kuitenki itelleni perustellu, kun mietin sitä että miksi sitä täytyy aina pahinta odottaa.
 
Kyllähän se miehen toisenkin veljen emäntä oli raskaana, mutta 12 viikon ultrassa viime viikolla olivat pienen todenneet kuolleeksi :sad001

Mies olis ilmeisesti suostuvainen vauvaan jossain vaiheessa, mutta kävin tänään sokeri rasituksessa(missä olis pitäny käydä jo toukokuussa) Ne arvot oli aika huonot, ilmeisesti on tullut hankittua 2 tyypin diabetes, pitää huomenna soitella ja kysellä, et mitäs tehdään? Niin nyt varmaan vauva saa odottaa ja pitää kattoa saanko vielä vaikutettua noihin arvoihin muuttamalla elämäntapoja, vai antaako ne suoraan mulle sit lääkityksen? Joten mietitään uskaltaako tässä enää ollenkaan vauvaa haluta. Ja nii kun mie sen heti oisin halunnu( oonko vähä malttamaton) :smiley-angry017
 
Muokattu viimeksi:
Kyllähän se miehen toisenkin veljen emäntä oli raskaana, mutta 12 viikon ultrassa viime viikolla olivat pienen todenneet kuolleeksi :sad001

Mies olis ilmeisesti suostuvainen vauvaan jossain vaiheessa, mutta kävin tänään sokeri rasituksessa(missä olis pitäny käydä jo toukokuussa) Ne arvot oli aika huonot, ilmeisesti on tullut hankittua 2 tyypin diabetes, pitää huomenna soitella ja kysellä, et mitäs tehdään? Niin nyt varmaan vauva saa odottaa ja pitää kattoa saanko vielä vaikutettua noihin arvoihin muuttamalla elämäntapoja, vai antaako ne suoraan mulle sit lääkityksen? Joten mietitään uskaltaako tässä enää ollenkaan vauvaa haluta. Ja nii kun mie sen heti oisin halunnu( oonko vähä malttamaton) :smiley-angry017

Voi ei. :sad001 Oliko arvot minkälaiset? Saitko jo jatkosta selvää? Mäkin pelkään että mulla edessä 2 tyypin diapetes jossain vaiheessa. Nyt on ollut raid kolmessa viimesimmässä raskaudessa. Vitsit kun se elämäntapojen muutos on niin vaikeaa. :banghead: suklaa on mun pahin pahe. :bag:
 
Voi ei. :sad001 Oliko arvot minkälaiset? Saitko jo jatkosta selvää? Mäkin pelkään että mulla edessä 2 tyypin diapetes jossain vaiheessa. Nyt on ollut raid kolmessa viimesimmässä raskaudessa. Vitsit kun se elämäntapojen muutos on niin vaikeaa. :banghead: suklaa on mun pahin pahe. :bag:

Paasto 7.2 ja 2h 10.7, puolvuotta aikaa saada arvoja alemmas ja painoa pois, sit ruetaan miettii tabletti lääkitystä, näin käsitin. Meen vielä hoitajalle elokuun puolessa välissä käymään, niin sit varmaan tarkentuu vielä. Joo on vaikeeta, mulla radi ollu kaikissa 5 raskaudessa ja 3 viimeisimmässä tabletti muotoinen lääkitys, joten eihän tää yllätys ollu. Ja kun en oo painoonsaanu pois yhtään raskauksien jälkeen...
 
Voiko ovulaatio kivut jatkua 5päivää? :depressed: mulla on nyt viidettä päivää alavatsa kipeä, vihloo just niin kuin oviksenkin aikaan. Tai voisi kuvitella kivun johtuvan myös ummetuksesta, mutta siitä ei ainakaan ole kyse kun vatsa ollut ripulilla :depressed:
Kierrosta en ole oikein varma kun viikko sitten vuoteli muutaman päivän, ja ajattelin aluks että olisi menkat, mutta vuoto oli vain semmoista pientä tuhruttamista o_O
Raskaana en kai ole, vaikka sitäkin mietin kun on nännitkin olleet muutaman päivän arat, mutta voisiko sekin olla oviksen oire? Tai sitten maaliskuisen imuote on jotenkin huonontunut o_O
 
Kyllä voi! Mulla ovis koskee alamahaan yleensä 2 päivää mutta kyllä on ollut kuukausia kun maha ollut kipeenä 4-5päivääkin... :shifty:
huomenna alkaa sitten taas arkinen aherrus! Toisaalta ihanaa kun koulut yms alkaa mutta kyllä hiukan huolettaakin että miten tää korona tulee vaikuttamaan arkeen:nailbiting:
 
Kiitos äippä, mä jo ajattelin että olis jtn vikaa. Netissäkin kun puhutaan vain max 48h kivuista.
Nämäkin ilmeisesti vain pahentuu mitä useampi raskaus takana :sad001
Tänään ei onneksi ole enää vatsa kipeänä.

Meillä on vielä vuosi esikoisen eskarin aloitukseen.
Kerhoja odotan alkaviksi, mutta saa nähdä miten käy korona tilanteen kanssa :confused:
 
Marsupilami, joo on kyllä ovis oireettomat pahentunut joka raskauden myötä... ihan niinku ne pms oireetkin:shifty:
 
Takaisin
Top