Äh, noi hetket on myös hanurista ..Tänään on taas ollu niin paska päivä ja eilen kans että nyt vois ne lapset myydä siellä roskalavalla.. Tuntuu kaikki taas kaatuvan omaan niskaan. Teen kaiken ja välissä hyssytän vaan vauvaa. Tai sit yhtäaikaa. Ihan perseestä. Porukoille harkitsin lähteväni mut sit ikävöin vanhempia lapsia ja sekään ei oo kivaa et siellä kärvistelen. Kun tiedän et täällä on kaikki retuperällä... Tälle vauvalle ei taas kelpaa muu kuin syli ja hyssytys. Ja ei nukahtanut tänään ja eilen edes kantoreppuun nyt iltapäivällä. Kaikki marjat on poimimatta ja sekin ärsyttää.
Mua helpottaa aina noihin ahdistuksiin kyläillä jossain, sukulaisilla, ystävillä. Pirpanaiset toki mukana niin niilläkin sujuu yleensä illat paremmin. Mun isällä on muuten ihana tapa ottaa vauva aina syliinsä kun ollaan yhdessä, se on jotenkin just sitä parasta apua mitä arvostaa. Täytyy yrittää muistaa auttaa samalla tavalla jos siihen asti elää.
Eikä osallistu täälläkään ukko koti arjen pyöritykseen, muuten se sopii mulle hyvin, mutta sairaspäivinä vähän ketuttaa. Onneksi noi isot lapset jo osaa pyydettääessä auttaa.
Ja ketuista puheenollen, Repolainen on vienyt multa tänä kesänä ison kalkkunan, emo kanan ja 10 poikastaan.
No, "oma vika, mitäs pidät lintuja" niinkun teini tokaisi.