Suurperheellisten pulinapalsta <3

Ei kyllä sitä streriä kannata tehdä jos yhtään mietityttää! Itse en kadu hetkeäkään että se tehtiin... ihanaa kun ei ole pelkoa raskaudesta tms ja saa olla ihan yksin omassa kropassa:hilarious: kouluun oon nyt syksyllä hakemassa... saa nähdä miten käy :nailbiting:
 
Joo, mä katuisin välittömästi jos tekisin. Varsinkin nyt kun sen neljännen sain pitkän toivomisen jälkeen..
Autoonkiin mahtuu vielä 1 :wink

Ja ehkä nää tytön tuomat ahdistukset helpottaisi jos tyttöjä ois 2 :D

Haaveilija, kovasti voimia. :Heartred Onko teidän isällä syöpä? Se on hirveä.. Meillä kaveri taistelee syöpää vastaan juuri. Vasen keuhko vietiin maaliskuussa ja kaksi kuukautta saatiin iloita että syöpä on poissa. Nyt löytyi imusolmukkeesta taas pesäke. Eikä sitä enää Tays poista. Lääkkeillä loppuun saakka. Niin kauan kuin on vaste. Sitten siirtyy palliatiivisen hoidon yksikköön :sad001 kaveri on 26 :sad001
 
5 tytön äitinä, onhan noi pimpsat ja niiden pesut hiukan haastavampia kun pojan mutta kyllä noiden likkojen kanssa on enempi samalla aaltopituudella kun tuon pojan... en oo tähän päivään mennessä oppinut ymmärtämään miesten ajatus maailmaa! Ja mikä ilkiö toi sisu on... jatkuvasti jotain eikä mitään, ei sitten yhtään mitään, totella ja muutenkin ihan kamalan raisu otteissaan :nailbiting:

-Ylläoleva viesti on kirjoitettu pilke silmäkulmassa:hilarious:-
Mä allekirjoitan kyllä poikien raisuuden. Ei meillä tytöt oo olleet lähelläkään tätä taistelutasoa mitä nää pikkupojat. Kokoajan jotain vääntöä, ja ihan hyvällä kuitenkin leikkivät yhdessä. Äänitaso vaan on mallia maailmanloppu kokoajan. Hyviä isänmaan puolustajia toivottavasti.. Täytyisi kyllä melkeen saada joku "poikalisä" tuloihin.. Ja uudet kuulosuojat joka joulu ja juhannus valtiolta.
 
Joo harvoin ne niitä pahalla sanoo. Yleensä en niihin mitään oikein kommentoi, kun tiedän et ei ne sitä pahalla sano. Vaikkakin välillä sisällä kuohuu.

Meille muuten syntyi sunnuntaina tyttö.
Ja nyt on jotenkin sit tosi outoa kun on tottunut et kaikki on poikia. :hilarious:
Onnea :Heartred
Montako poikaa teillä on?
Ei muutaku vauvantuoksuista kesää sinne :love7
 
Tällasen tekasin hyvää Jussia IMG_20200619_220046.jpg
 
Foorumitaukoa ollut jokunen tovi ja täällähän on ihania vauvoja syntynyt, onnea twisted ja emmielle :love017

Mitenkäs kaikkien juhannukset meni? Ainakin oli ihanat ilmat:happy:

Meillä tuli tietoa mihin eskariin esikoinen pääsee ja vanhempainillat ja tutustumiset on sitten elokuun alussa, vitsi miten tää aika menee:wideyed:

Me miehen kanssa ollaan nyt paljon puitu tätä meidän tilannetta ja hän on luvannut yrittää tehdä muutosta tuohon läheisyyteen sekä miettii jos kävisi testauttamassa testosteronit arvot. Ainakin läheisyys on lisääntynyt ja se on hyvä juttu. Viime viikolla oli monen kuukauden jälkeen seksiä jopa 2xvko!:woot: Meillähän ei ole mitään ehkäisyä käytössä ja mentiin sitten paljaaltaan kun pelkäsin että kumin ottaminen lopauttaa koko homman ja sanoin siitä miehelle. Hän oli vaan että no, jos vauva saa tästä alkunsa niin sitten niin on tarkoitettu. Nyt siitä ekasta kerrasta on 8pv ja oon muka jo vähän oireinen :grin
 
Ai että ihanaa Metsätähti88 että teillä on hommat paremmalla mallilla :Heartred Oon tosi onnellinen teän puolesta ja varsinkin jos siitä vielä vauva tulisi!

Kiitos onnitteluista. Tyttö on ihana, oikea sylikissa :Heartred Hyvin kasvaa :) Perjantaina kolme viikkoa vanha :) :Heartred

Juhannus meni kotona ja mökillä vain pyörähdettiin makkaranpaistossa :)
 
Hei muuten, onko teillä muilla one stepin raskaustestit näyttäneet mitään aikaisilla dpo:illa? Mulla olis ehkä tänään dpo 9 ja mietin että ostanko vielä PC tai niitä punaisia rfsu:n testejä.. :grin ite oon aina testannu vasta tyyliin dpo 12 mutta nyt on sellainen olo että ei vaan jaksa odottaa:laughing002
 
Tässä dpo 8-9 PC ja rsfu :D eli liputan punaisen rsfu:n puolesta :D
 

Liitteet

  • IMG_20190917_174342.jpg
    IMG_20190917_174342.jpg
    47.8 KB · Katsottu: 89
Mä sain myös viimeksi dpo 11 paljon vahvemman viivan rfsu kuin pc.

Täällä oviksen piti olla, mutta lämmöt ei ole noussut yhtään, joten tuskin on vielä ollut. Rennosti yritän mennä tämän kierron tikuttelematta, mutta tietääpähän, ettei menkat ole viikon päästä myöhässä, vaan ovulaatio jos sitä edes tulee.
 
Oho, mulla taas päin vastaiset kokemukset pcstä ja rfsusta :eek:
Ja noista rfsuista ollut puhetta että antaa herkästi väärää negaa :bookworm:
Itse siis liputan pc:n puolesta :grin niillä saanut selkeät plussat jo ennen kuin menkkojen pitänyt alkaa.
 
Mulla on toi PC ollu kans luottotesti, nuo one stepin herkät on näyttäny jopa haalempaa viivaa kun pc samalla dpo:lla. En edes tiiä miks oon niitä hommannu :rolleyes:
 
Mie kans liputan pcn puolesta. On antanut mulle selkeemmän tuloksen kuin rfsuit. Ja jo ennen kuin menkkojen on pitänyt alkaa.
 
Seuraa tilitys, kummastelua ja avun pyyntö...
Eli tässä ollaan ”nautittu” naiseuden iloista jo semmoset 22 vuotta (kamala kun kuulostaa pahalta vaikka ikää tulee vasta kohta 33) eli menkoista... joka raskauden jälkeen pms oireillut on vaan pahentunut, turvottaa/v*tutta/panettaa/ällöttää/kramppaa ja nyt viimeisenä n6kk aikana voidaan tohon listata jatkuva nälkä (kyllä, jatkuva nälkä... vois syödä hevosen) ja kukkivan naaman! Onko teillä muilla lisinyt pms oireillut lasten saamisten jälkeen ja onko varsinkin tähän nälkään mitään apua? On tämä naisena olo vaan kumma olotila:hilarious::anyone Tuntuu että jokainen lapsonen toi uuden pms oireen tullessaan :bookworm:
 
Seuraa tilitys, kummastelua ja avun pyyntö...
Eli tässä ollaan ”nautittu” naiseuden iloista jo semmoset 22 vuotta (kamala kun kuulostaa pahalta vaikka ikää tulee vasta kohta 33) eli menkoista... joka raskauden jälkeen pms oireillut on vaan pahentunut, turvottaa/v*tutta/panettaa/ällöttää/kramppaa ja nyt viimeisenä n6kk aikana voidaan tohon listata jatkuva nälkä (kyllä, jatkuva nälkä... vois syödä hevosen) ja kukkivan naaman! Onko teillä muilla lisinyt pms oireillut lasten saamisten jälkeen ja onko varsinkin tähän nälkään mitään apua? On tämä naisena olo vaan kumma olotila:hilarious::anyone Tuntuu että jokainen lapsonen toi uuden pms oireen tullessaan :bookworm:
Kyllä se vaan näin menee :shy::hilarious::sad015
Pms ei ollut aavistustakaan ennen lapsia. Se mikä kummastuttaa on se julkisuuden /yleisen käsityksen mukainen hillopäivien hankala akka - Ei! Hillopäivät on se helpotus sen helvetillisen pms oireilun päätteeksi. En ehkä halua kiertoa enää ollenkaan näitä muistellessa.. :facepalm: vaikka vaihdevuodet lienee sitten vielä pms potenssiin viis :schoked025
 
Takaisin
Top