Ei kyllä sitä streriä kannata tehdä jos yhtään mietityttää! Itse en kadu hetkeäkään että se tehtiin... ihanaa kun ei ole pelkoa raskaudesta tms ja saa olla ihan yksin omassa kropassa kouluun oon nyt syksyllä hakemassa... saa nähdä miten käy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä allekirjoitan kyllä poikien raisuuden. Ei meillä tytöt oo olleet lähelläkään tätä taistelutasoa mitä nää pikkupojat. Kokoajan jotain vääntöä, ja ihan hyvällä kuitenkin leikkivät yhdessä. Äänitaso vaan on mallia maailmanloppu kokoajan. Hyviä isänmaan puolustajia toivottavasti.. Täytyisi kyllä melkeen saada joku "poikalisä" tuloihin.. Ja uudet kuulosuojat joka joulu ja juhannus valtiolta.5 tytön äitinä, onhan noi pimpsat ja niiden pesut hiukan haastavampia kun pojan mutta kyllä noiden likkojen kanssa on enempi samalla aaltopituudella kun tuon pojan... en oo tähän päivään mennessä oppinut ymmärtämään miesten ajatus maailmaa! Ja mikä ilkiö toi sisu on... jatkuvasti jotain eikä mitään, ei sitten yhtään mitään, totella ja muutenkin ihan kamalan raisu otteissaan
-Ylläoleva viesti on kirjoitettu pilke silmäkulmassa-
OnneaJoo harvoin ne niitä pahalla sanoo. Yleensä en niihin mitään oikein kommentoi, kun tiedän et ei ne sitä pahalla sano. Vaikkakin välillä sisällä kuohuu.
Meille muuten syntyi sunnuntaina tyttö.
Ja nyt on jotenkin sit tosi outoa kun on tottunut et kaikki on poikia.
Kiitos :)Onnea
Montako poikaa teillä on?
Ei muutaku vauvantuoksuista kesää sinne
Kyllä se vaan näin meneeSeuraa tilitys, kummastelua ja avun pyyntö...
Eli tässä ollaan ”nautittu” naiseuden iloista jo semmoset 22 vuotta (kamala kun kuulostaa pahalta vaikka ikää tulee vasta kohta 33) eli menkoista... joka raskauden jälkeen pms oireillut on vaan pahentunut, turvottaa/v*tutta/panettaa/ällöttää/kramppaa ja nyt viimeisenä n6kk aikana voidaan tohon listata jatkuva nälkä (kyllä, jatkuva nälkä... vois syödä hevosen) ja kukkivan naaman! Onko teillä muilla lisinyt pms oireillut lasten saamisten jälkeen ja onko varsinkin tähän nälkään mitään apua? On tämä naisena olo vaan kumma olotila Tuntuu että jokainen lapsonen toi uuden pms oireen tullessaan