Minä oon hetken ollut taustalla.
Isällä ei oo enää montaa hetkeä. Tää on niin väärin! Mä tekisin mitä vaan, et se ei joutuisi kärsimään. Ihan hirveetä kun nyt itse onkin se osapuoli, joka kantaa isää, isä ei enää kannakaan kun väsyttää
Saa nähdä meneekö juhannuksen yli... Äitienpäivän jälkeen vointi on päivä päivältä heikentynyt, nyt ollut kohta 2vko sairaalassa eikä oo enää toivoa, et pääsis kotiin. On jo valmiiksi niin ikävä isää, kun sitä ei enää ole. Toisaalta toivoisin, et menisi nopeasti, on niin tuskainen, et en toivois kenellekään.. Vähän on erilainen juhannus tulossa, ite kotona lipitän punkkua ja itken, en uskalla lähtee sairaalan vierestä jos puhelu tulee, mies lasten kans appivanhempien mökillä. Toissapvnä käytettiin isä mökillä pari tuntia, onneksi otin kuvia ja oli tosi mahtava ilta
ajatus oli hakea juhannukseksi kotiin/mökille, mutta näillä näkymin ei enää onnistu...
Itellä heittelee fiilis laidasta laitaan, välillä haluan nro 5 välillä en. Toki tää tilanne on niin raskas monellakin tapaa mut siis kierukan poiston jälkeen yk 2 menossa, joku dpo 5 ehkäpä... Ei mitään oireita, ekassa kierrossa oli ja oli kyllä taasen nii megalomaaninen vuoto, et en muista edes millon olis ollut
Mies ollu nyt 2vko lomalla lasten kanssa, itsellä töissä, 1,5vko sit pari etäpäivää ku lapsilla ei oo hoitoon heinäkuussa ja lomalle 2vko. Sittenpä varmaan jääkin viimeinen vko pitämättä ku on nii ihastuttavia työkavereita, et eivät voi mlomiaan siirtää, hirveen kiva olla joskus syyskuu lomalla ku muut koulussa/töis
Mut jos jotain hyvääkin nii kierukan poisto oli kyllä oikeasti taas elämäni parhain teko, ihana olla oma itsensä. Ja kävin kampaajalla tukanleikkuussa, mut laitettiinkin kiharat
mulla on siis luonnostaankin jonkinmoiset kiharat, mut yritän nyt kasvattaa pidempää nii hermo meni tohon vinksinvonksin tyyliin. Jospa nää kiharat nyt pystyis kun kerran aiemmin ku permis laitettiin nii päältä oikeni heti kiharat nyt koittaa sit curly girlillä saada ne omatkin kikkurat esiin kun kasvaa.
Pitääpä joku parempi hetki palailla kun on parempi fiilis Itelläkin.
Tukilapsikin tuli yllättäen tähän saumaan, tulee viikon päästä yksin käymään ja siitä sitten katsotaan mihin suuntaan lähdetään edellisestä onkin jo tovi, saa nähdä toimiiko juttu vaiko ei, toivoisin, että kyllä. Pojille olisi kaveria, mutta en kyllä aio tässä hetkessä "taistella" kuten edellisen kanssa (omat voimavarat kun on isän takia aika kortilla), mutta tämä nyt taas onkin täysin erilaisista lähtökohdista niin ehken toimii paremmin meidän perheeseen..
Ihanaa ja leppoisaa juhannusta kaikille, pitäkää huoli ja halatkaa läheisiänne!