Suurperheellisten pulinapalsta <3

Joo on. Pojilla oli pesut paljon helpompia. :hilarious:
 
Onnea emmielle!

Tuota pimpin pesua mäki pelkään jos tyttö tulee, ja osaanko ylipäänsä kasvattaa tyttöä ja ottaa kaiken sen kans huomioon, ekat rintaliivit ja kuukautiset yms. Nyt iski stressi jos tämä onki tyttö, haluan pojan :laughing001
 
5 tytön äitinä, onhan noi pimpsat ja niiden pesut hiukan haastavampia kun pojan mutta kyllä noiden likkojen kanssa on enempi samalla aaltopituudella kun tuon pojan... en oo tähän päivään mennessä oppinut ymmärtämään miesten ajatus maailmaa! Ja mikä ilkiö toi sisu on... jatkuvasti jotain eikä mitään, ei sitten yhtään mitään, totella ja muutenkin ihan kamalan raisu otteissaan :nailbiting:

-Ylläoleva viesti on kirjoitettu pilke silmäkulmassa:hilarious:-
 
On tää likka ainakin vaativampi mitä pojat. Ja ääni. Herran jeesus voi kaksi viikkoisesta lähtä korvia raastava ääni kun suuttuu. Kuin rikkinäinen moottorisaha. Ja välitön huuto kun pimppi paljastetaan. Toivottavasti pysyy myös teini-iässä :D jos tää ei saa tissiä heti, niin kyllä kuulee koko kylä että meidän Alinalla on asiat huonosti :D
 
Kyllä kyllä, sisu on nimensä veroinen nuori mies:hilarious: tämänkin aamun aamupalan nenän eteen saaminen kesti aivan liian kauan ja nyt on sit puol Sipoota hereillä:laughing001
 
Äippä hyvä kun on sisua:grin
Meillä pikkupojat on kyllä niin rauhallisiin tapauksiin ettei välistä kuulu ääntäkään ja on pakko mennä kahtoon tekevätkö pahuutta mut ei ainakaan vielä ole tehneet:)pikkutytöistä vanhempi on tulinen mutta onneks vain jos joku ärsyttää... Toinen rinsessat No sehän jo kertoo kaiken:happy: vanhimmalla lapsista ei oo ikinä ollu mitään uhmia tai raivareita ja ei kyllä vieläkään on tosi helppo ollu aina
 
Meillä kaikilla on luontoa... joillain enemmän joillain vähemmän mutta Sisu on kyllä puhtaasti oma lukunsa:rolleyes: miks näistä kukaan ei ole perinyt isänsä lauhkeaa luonnetta:arghh: :hilarious:
 
Mun mielestä pimpin pesussa ei ole ollut mitään vaikeaa :rolleyes: Ainoat eroavaisuudet mitä tässä 3kk aikana tullut ilmi noihin poikiin, on että jos vaipan vaihdon yhteydessä tulee pissa niin sitä ei huomaa kun se vaan valuu ja onkin tytöllä selkä märkänä( näin ei oo kyllä onneks enää pitkään aikaan käynyt :grin) ja kakkat tulee etukautta yli, vaikka tyttö makaa selällään?! :eek: pojilla tuli aina takakautta... en oo tälle muuta selitystä keksinyt kuin sen ettei oo niitä palleroita edessä ja sit kakka kiipeää jotenkin ylös päin :confused004 :p
Ja sekin ero poikiin, ei kyllä suoraan liity sukupuoleen, mutta pojat olleet saman ikäisinä 2kg ja 5cm isompia :shy: pojat käyttivät jo 68/74 kokoa kun tyttö käyttää 62 kokoa. Tytön kans kyllä ollaankin rampattu kasvunontrolleissa kun painoa tulee niin vähän :confused:

Mies sanoi että jos tietäis että meille tulis seuraavaksi tyttö niin tehtäis vaikka heti, ei kuulemma oikein jaksaisi enempää poika lapsia... :eek: :sad001 onhan noista pojista tullut aikamoisia tappelu pukareita mutta varmaan yhtälailla tappelisivat vaikka olisivat tyttöjä? :shy:
Olishan toinen tyttö kiva, että olis tällä meidän maaliskuisella sisko, ja pääsis uudelleen käyttöön kaikki ihanat mekot :Heartred:dummy1: ja sit olisi tasa väkisesti 2poikaa ja 2tyttöä :grin
 
Lisäyksenä vielä että mun mielestä jopa helpompi pestä pimppi kuin pippeli ja pallerot. Ja sit kun laittaa vaipan niin sekin helpompaa kun ei tarvitse pippeliä sinne asetella hyvin :grin
 
Vaipan laitto on helpompaa kyllä, mutta kyllä pimpin pesu on toistaiseksi hankalampaa :D

Mä oon vasta 2 viikkoa ollu tytön äiti joten epävarmuus on vielä isoa. Tänään neuvolassa itkin että mä pelkään satuttavani niin pientä haurasta tytärtäni :sad001 pojat on mennyt niin samalla kaavalla ja jotenkin tottunein käsin niitä on saanut käsitellä. Kun kummilapsetkin on poikia. Nyt oon jotenkin ihan purjeissa ja pelkään kauheesti. Ehkä se varmuus tulee ajan kanssa, mutta tää on niin erilaista. Terkka lohdutti että muutenkin äidin ja tyttären välinen suhde on erilainen. Oon myös vuosikaudet omaa tytärtä toivonut niin se tuo oman aspektin tähän. Varmasti myös solisluun murtuma vaikuttaa. Tuntuu et tää on jotenkin tosi pieni ja hento, vaikka iso tyttö onkin :Heartred
 
Toinen tytär ois varmasti ihana, ja päätin etten steriä tee. Sanoin miehelle että en sano että haluan enempää mutta en pysty lopullista päätöstä tekemään. Mieskään ei halua missään nimessä steriä vaikka sanoikin että hulluja oltaisiin jos lisää enää tehtäisiin. :D
 
Minä oon hetken ollut taustalla.
Isällä ei oo enää montaa hetkeä. Tää on niin väärin! Mä tekisin mitä vaan, et se ei joutuisi kärsimään. Ihan hirveetä kun nyt itse onkin se osapuoli, joka kantaa isää, isä ei enää kannakaan kun väsyttää
Saa nähdä meneekö juhannuksen yli... Äitienpäivän jälkeen vointi on päivä päivältä heikentynyt, nyt ollut kohta 2vko sairaalassa eikä oo enää toivoa, et pääsis kotiin. On jo valmiiksi niin ikävä isää, kun sitä ei enää ole. Toisaalta toivoisin, et menisi nopeasti, on niin tuskainen, et en toivois kenellekään.. Vähän on erilainen juhannus tulossa, ite kotona lipitän punkkua ja itken, en uskalla lähtee sairaalan vierestä jos puhelu tulee, mies lasten kans appivanhempien mökillä. Toissapvnä käytettiin isä mökillä pari tuntia, onneksi otin kuvia ja oli tosi mahtava ilta ❤️ ajatus oli hakea juhannukseksi kotiin/mökille, mutta näillä näkymin ei enää onnistu...

Itellä heittelee fiilis laidasta laitaan, välillä haluan nro 5 välillä en. Toki tää tilanne on niin raskas monellakin tapaa mut siis kierukan poiston jälkeen yk 2 menossa, joku dpo 5 ehkäpä... Ei mitään oireita, ekassa kierrossa oli ja oli kyllä taasen nii megalomaaninen vuoto, et en muista edes millon olis ollut

Mies ollu nyt 2vko lomalla lasten kanssa, itsellä töissä, 1,5vko sit pari etäpäivää ku lapsilla ei oo hoitoon heinäkuussa ja lomalle 2vko. Sittenpä varmaan jääkin viimeinen vko pitämättä ku on nii ihastuttavia työkavereita, et eivät voi mlomiaan siirtää, hirveen kiva olla joskus syyskuu lomalla ku muut koulussa/töis

Mut jos jotain hyvääkin nii kierukan poisto oli kyllä oikeasti taas elämäni parhain teko, ihana olla oma itsensä. Ja kävin kampaajalla tukanleikkuussa, mut laitettiinkin kiharat ❤️ mulla on siis luonnostaankin jonkinmoiset kiharat, mut yritän nyt kasvattaa pidempää nii hermo meni tohon vinksinvonksin tyyliin. Jospa nää kiharat nyt pystyis kun kerran aiemmin ku permis laitettiin nii päältä oikeni heti kiharat nyt koittaa sit curly girlillä saada ne omatkin kikkurat esiin kun kasvaa.

Pitääpä joku parempi hetki palailla kun on parempi fiilis Itelläkin.

Tukilapsikin tuli yllättäen tähän saumaan, tulee viikon päästä yksin käymään ja siitä sitten katsotaan mihin suuntaan lähdetään edellisestä onkin jo tovi, saa nähdä toimiiko juttu vaiko ei, toivoisin, että kyllä. Pojille olisi kaveria, mutta en kyllä aio tässä hetkessä "taistella" kuten edellisen kanssa (omat voimavarat kun on isän takia aika kortilla), mutta tämä nyt taas onkin täysin erilaisista lähtökohdista niin ehken toimii paremmin meidän perheeseen..

Ihanaa ja leppoisaa juhannusta kaikille, pitäkää huoli ja halatkaa läheisiänne! ❤️
 
Toinen tytär ois varmasti ihana, ja päätin etten steriä tee. Sanoin miehelle että en sano että haluan enempää mutta en pysty lopullista päätöstä tekemään. Mieskään ei halua missään nimessä steriä vaikka sanoikin että hulluja oltaisiin jos lisää enää tehtäisiin. :D

Mulle on tullu aiva samat ajatukset! Piti steri tehdä mutta mies kielsi, ja todettiin, että otan 5v kapselin tämän vauvan synnyttyä. Jos tyttö tulee niin sisko olis ihana sille, vaikka oonko tosi epävarma koko tytöstä miten pärjääsin yms, että allekirjoitan jo valmiiks samat ajatukset sun kans!

Täälä menos nyt 18+6, nyt on muutama työkaveri kehdannu kysyä että toimiiko keväinen lihotuskuuri liian hyvin vai saako onnitella :grin kerron kaikille vasta rakenneultran jälkeen, vielä 2 viikkoa odotusta sinne.. Vieläkää en tiedä kysynkö sukupuolta vai en. Nyt on vaivannu kovat alamahakivut, myös levossa, ja jatkuva paineentunne alapääs, sekä satunnaiset supistukset. Töis yritän silti selvitä loppuun asti, tai edes kesälomaan :angelic:
 
Haaveilija :Heartred hirveästi voimia sinne! Se on hirveetä katsella vierestä kun rakas ihminen kuihtuu pois... meillä haudattiin alku vuodesta meidän mummo pitkän taistelun uuvuttamana...Hänen kipua oli niin raskas katsoa vierestä! Voimia teidän perheelle:Heartred
 
Takaisin
Top