Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea, hän on aivan ihanaEilen syntyi meidän pikku neiti
4420g ja 52cm pelkkää rakkautta. Synnytys oli raju, kesto noin 8h. Käynnistettiin aamulla ballongilla ja eteni kivuliaasti. Neiti tuli väärässä tarjonnassa joten helpolla en päässy :) Loppu hyvin, kaikki hyvin, neiti on täällä ja perhe on kokonainen
Hän syntyi 41+1. Käynnistettiin tosiaan eilen.Onnea, hän on aivan ihana
Millä viikolla syntyi?
Mä oon miettinyt voisiko tähän krooniseen vauva kuumeeseen olla jotain lääkettä?
Musta oikeasti tuntuu että mulla jokin pakkomielle. Nyt synnytyksestä 2kk 2vko, ja menkat alkoi. Heti ensimmäisenä mieleen tuli, koskas sitten ovis on ja minkälainen ikäero tulisi ja asiaa ei auta kun mieskin vihjaillut että voitais ehkä neljättä yrittää jos vaan mä haluan
No mitään järkeähän ei ole edes asiaa miettiä, koska kolme lasta on järkevä määrä kun kaikki mahdutaan perus autoon jne... mutta kun.... nämä lapset on niin ihania
Mikä teän miehelle tuli? Oliks se joku onnettomuus?Itellä ei niinkään oo ikään ollu vauvakuumetta mutta sellanen kaipuu pieneen nyyttiin mutta jotenkin on ostanut sen päähän takoa että kaikki net on vauvoja vaikka kotoa lähtisivätkin
Äippä miten teillä menee miehen kaa? Jos saa kysyä
Meillä miehen toipuminen on aika hiasta puuhaa joten tää kesä on ihan helvatullinen
Vaihtelevasti menee... ajoittain se on niinku se mies johon sillon ikuisuus sitten rakastuin mutta seuraavassa hetkessä asiat taas päälaellaan... miettinyt että onko sillä jotkut miesten vaihdevuodet tai jotain muuta ”ongelmaa” tuolla pään sisällä? Oli mitä oli, tukena olisin jos se vaan sais sanotettua että mikä mättää...Äippä miten teillä menee miehen kaa? Jos saa kysyä
Paranemista isännälleTwisted joo jäi koneen väliin puristuksiin.. Ei poikki mitään mutta tikatut kohdat saanu pöpön ja net aukastu ja niistä leikattu kuollut iho pois