Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä en muistanut ees teän tilannetta, anteeks kauheesti. Mikä muuten on teän tilanne nyt? Onko selkeytynyt yhtään? Täällä ärsyttää tää koronatilanne ihan v*tusti. Varsinkin kun tän poikkeustilan takia ja tulevan isyyslomaa takia mies tekee 12h työpäivää joka helvetin päivä ja on tonne makuuhuoneeseen sulkeutunut, niin on käytännössä yksin lasten kans jatkuvasti. Se ei tuu meän kans aamupalalle, ei lounaalle, ei päivälliselle ja nyt kun se lopetti, oho, kello 19 jo, niin se lähti kauppaan ja postiin hakee mun tilaamat Candy Townin irtokarkit, jotka se varmaan sit yöllä salaa mussuttaa kun mä nukun. Ahdistaa tää. Mä niin toivon et koulut avataan, oon aivan helvetin väsynyt tähän jatkuvaan "Päiväni murmelina" oloon.Eipä tässä mitään neitseellistä sikiämistä oo tapahtunut...
Kuinka kauan teillä muilla on mennyt kierron käynnistymiseen synnytyksen jälkeen, jos ootte täysimettäny? Ja onko jokin asia selkeesti vaikuttanu siihen? Esim. Kiinteiden alotus tai yö imetysten lopuminen?