Suurperheelliset kuumeilijat

Eilen tein alimman testin. Vähän pettynyt, kun mun mielestä samanlainen kuin 11.päivä...😥 nyt yritän malttaa maanantaihin seuraavan testin kanssa.
Vuoto ei ainakaan ole alkanut, normisti tiputtelu alkanut kp25, nyt kp28 eikä vuotoa, vaan ihan lupaava olo, vatsaa kinnaa, välillä paleltaa ja vähän etova olo eilen illasta asti 🙏🏼

Liitteet

• 20260313_204726(1).jpg
    20260313_204726(1).jpg
    726.6 KB · Katsottu: 53
No tein nyt vielä illasta testin, ei ehkä olisi kannattanut, nyt huolettaa kun viiva ei juurikaan vahvene.. 😪 sehän ollut edellisilläkin kerroilla merkki tulevasta km:sta... 😥

Liitteet

• 20260314_185238.jpg
    20260314_185238.jpg
    384.9 KB · Katsottu: 53
@marsupilami voi, toivotaan että alkais vielä vahvistuun, teitkö tänä aamuna testiä? ❤️‍🩹

Mä arvioinkin väärin ovulaation ajankohdan, kipuja kyllä oli jo alkuviikosta mutta ovistestiin pärähti plussa vasta perjantaina JA sillon vasta kivut oli kovimillaan. Ihan jäätävää, miksihän tää naisen keho tekee tälleen? Mulla ei ole edes kuukautiskipuja ollu aikoihin ja jos niin jotain pientä jomotusta, mutta nää oviskivut.....🤯

@marsupilami voi, toivotaan että alkais vielä vahvistuun, teitkö tänä aamuna testiä? ❤️‍🩹

Mä arvioinkin väärin ovulaation ajankohdan, kipuja kyllä oli jo alkuviikosta mutta ovistestiin pärähti plussa vasta perjantaina JA sillon vasta kivut oli kovimillaan. Ihan jäätävää, miksihän tää naisen keho tekee tälleen? Mulla ei ole edes kuukautiskipuja ollu aikoihin ja jos niin jotain pientä jomotusta, mutta nää oviskivut.....🤯
En tehnyt testiä, ajattelin nyt vaan odottaa pari päivää...

Itselläkin ovis kivut pahentunut vanhemmiten, on yleensä niin kovat kivut ettei juuri silloin pysty edes hyödyntämään 😵

En tehnyt testiä, ajattelin nyt vaan odottaa pari päivää...

Itselläkin ovis kivut pahentunut vanhemmiten, on yleensä niin kovat kivut ettei juuri silloin pysty edes hyödyntämään 😵
Odottelu on varmasti hyvä! En itse ois ollut huolissaan nuista aiemmista testeistä. 😊

Ja sama täällä, oviskivut vaan pahentunut joka raskauden jälkeen eli onko se sitten ikä vai voiko kyse olla jotenkin tosta et useampia raskauksia takana... 🤔

~~~

Maanantaiset ei varmasti mitenkää riitä tohon loppuviikon ovikseen joten vahva veikkaukseni on, että tästä kierrosta en raskaudu. Jos oikein laskeskelin niin se tarkottas, että meille ei varmuudella tälle vuotta kerkeis vauvaa tulla, tai siis laskettu menis sitten tammikuun alkuun ens kierrosta. Mut se olisikin siistiä! Sais jännittää syntyykö vielä -26 puolella vai -27... 🤩

En mä nyt sitten malttanut olla testaamatta 🙈 ehkä pc hitusen vahvistunut. Tein myös rfsun ja on ainakin vahvistunut keskiviikosta.
Laitan tähän kuvan tämän päivän testeistä. Tänään olisi pitänyt menkkojen alkaa, 4+0 viikkoja siis ❤️🙏🏼
20260315_185529.jpg

Ja kuivuttuaan rfsu tälläinen, melkein tasavahvat ❤️ yritän nyt vaan tätä vahdata kun miellyttää silmää 🙈
20260315_195550(1).jpg

Keskiviikon rfsuhun verrattuna on ainakin vahvistunut. Toki päiviäkin sen 4 välissä.
20260315_200312.jpg

No tein nyt vielä illasta testin, ei ehkä olisi kannattanut, nyt huolettaa kun viiva ei juurikaan vahvene.. 😪 sehän ollut edellisilläkin kerroilla merkki tulevasta km:sta... 😥
Minun mielestä jo näissä näkyy hyvin vahvistuminen 😊
Hyvät viivat oot jo saanut 😍

En mä nyt sitten malttanut olla testaamatta 🙈 ehkä pc hitusen vahvistunut. Tein myös rfsun ja on ainakin vahvistunut keskiviikosta.
Laitan tähän kuvan tämän päivän testeistä. Tänään olisi pitänyt menkkojen alkaa, 4+0 viikkoja siis ❤️🙏🏼 View attachment 154007

Ja kuivuttuaan rfsu tälläinen, melkein tasavahvat ❤️ yritän nyt vaan tätä vahdata kun miellyttää silmää 🙈View attachment 154008

Keskiviikon rfsuhun verrattuna on ainakin vahvistunut. Toki päiviäkin sen 4 välissä.
View attachment 154009
No aika selkee tapaus! 🤩 Se olo on niin malttamaton siinä ekoina testipäivinä kun odottas jo saavan sen kunnon plussan äkkiä ja huolestuu helposti jos viivat on edelleen haaleita. Vaan oikeesti se vaatii jonkun päivän, että hormonimäärä kasvaa reippaammin ja saa sen ilmiselvän plussan. Mut kyllähän tuo on jo just se.🥰

Tänään pitäisi olla 5+4. Mutta maanataina hcg 341 ja tänään 199, eli keskenmeni 💔
Vuoto ei ole vielä alkanut, maanataina tuli ruskehtavaa, muttei sen jälkeen mitään.
Toivottavasti ei nyt viikonloppuna olisi kamalia kipuja ja vuotoja, kun meillä synttäri juhlia.

Osasin tätä odottaa, kun vähäisetkin tuntemukset ja oireet katosivat jo viikko sitten. Ja kun ei viimme raskaudetkaan edennyt 7. viikkoa pidemmälle. Missä lie vika 💔 tyhjä ja haikea olo 😪

Mitäs muille? Onko piinapäiviä?

Tänään pitäisi olla 5+4. Mutta maanataina hcg 341 ja tänään 199, eli keskenmeni 💔
Vuoto ei ole vielä alkanut, maanataina tuli ruskehtavaa, muttei sen jälkeen mitään.
Toivottavasti ei nyt viikonloppuna olisi kamalia kipuja ja vuotoja, kun meillä synttäri juhlia.

Osasin tätä odottaa, kun vähäisetkin tuntemukset ja oireet katosivat jo viikko sitten. Ja kun ei viimme raskaudetkaan edennyt 7. viikkoa pidemmälle. Missä lie vika 💔 tyhjä ja haikea olo 😪

Mitäs muille? Onko piinapäiviä?
Oletko kokeillut käyttää mini-asaa raskautumisen tukena? Mitä tekoälyllä tutkin asiaa niin tällä hetkellä mini asaa ei pidetä riskinä vaikka söisi koko raskauden sitä lävitse. Sen hyöty voisi olla matala-asteisen tulehduksen laskeminen ja se voisi parantaa istukan verisuonien muodostusta. Melkoisesti sinulle on noita keskenmenoja osunut. :Broken Heart:

Minä vähän yllättäen tein positiivisen raskaustestin. Yllätys kun luomulla on menty jo 1,5v ilman tulosta, ikää on 45v, ja olen henkisesti tyynnytellyt itseään siihen että kyllä nykyinen pesue on tarpeeksi.

Takaisin