Onko plussa vahvistunut ?Eilen näytti testit tältä, on vahvistumista havaittavissa
Ehkä huomenna uutta testiä.View attachment 153917
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko plussa vahvistunut ?Eilen näytti testit tältä, on vahvistumista havaittavissa
Ehkä huomenna uutta testiä.View attachment 153917
Kyllä minun mielestä vähän vahvistunut viiva. Odota pari päivää ja uusi testiNo tein nyt vielä illasta testin, ei ehkä olisi kannattanut, nyt huolettaa kun viiva ei juurikaan vahvene..sehän ollut edellisilläkin kerroilla merkki tulevasta km:sta...
![]()
En tehnyt testiä, ajattelin nyt vaan odottaa pari päivää...@marsupilami voi, toivotaan että alkais vielä vahvistuun, teitkö tänä aamuna testiä?
Mä arvioinkin väärin ovulaation ajankohdan, kipuja kyllä oli jo alkuviikosta mutta ovistestiin pärähti plussa vasta perjantaina JA sillon vasta kivut oli kovimillaan. Ihan jäätävää, miksihän tää naisen keho tekee tälleen? Mulla ei ole edes kuukautiskipuja ollu aikoihin ja jos niin jotain pientä jomotusta, mutta nää oviskivut.....![]()
Odottelu on varmasti hyvä! En itse ois ollut huolissaan nuista aiemmista testeistä.En tehnyt testiä, ajattelin nyt vaan odottaa pari päivää...
Itselläkin ovis kivut pahentunut vanhemmiten, on yleensä niin kovat kivut ettei juuri silloin pysty edes hyödyntämään![]()
Minun mielestä jo näissä näkyy hyvin vahvistuminenNo tein nyt vielä illasta testin, ei ehkä olisi kannattanut, nyt huolettaa kun viiva ei juurikaan vahvene..sehän ollut edellisilläkin kerroilla merkki tulevasta km:sta...
![]()
No aika selkee tapaus!En mä nyt sitten malttanut olla testaamattaehkä pc hitusen vahvistunut. Tein myös rfsun ja on ainakin vahvistunut keskiviikosta.
Laitan tähän kuvan tämän päivän testeistä. Tänään olisi pitänyt menkkojen alkaa, 4+0 viikkoja siisView attachment 154007
Ja kuivuttuaan rfsu tälläinen, melkein tasavahvatyritän nyt vaan tätä vahdata kun miellyttää silmää
View attachment 154008
Keskiviikon rfsuhun verrattuna on ainakin vahvistunut. Toki päiviäkin sen 4 välissä.
View attachment 154009
Oletko kokeillut käyttää mini-asaa raskautumisen tukena? Mitä tekoälyllä tutkin asiaa niin tällä hetkellä mini asaa ei pidetä riskinä vaikka söisi koko raskauden sitä lävitse. Sen hyöty voisi olla matala-asteisen tulehduksen laskeminen ja se voisi parantaa istukan verisuonien muodostusta. Melkoisesti sinulle on noita keskenmenoja osunut.Tänään pitäisi olla 5+4. Mutta maanataina hcg 341 ja tänään 199, eli keskenmeni
Vuoto ei ole vielä alkanut, maanataina tuli ruskehtavaa, muttei sen jälkeen mitään.
Toivottavasti ei nyt viikonloppuna olisi kamalia kipuja ja vuotoja, kun meillä synttäri juhlia.
Osasin tätä odottaa, kun vähäisetkin tuntemukset ja oireet katosivat jo viikko sitten. Ja kun ei viimme raskaudetkaan edennyt 7. viikkoa pidemmälle. Missä lie vikatyhjä ja haikea olo
Mitäs muille? Onko piinapäiviä?