Me taidettiin Mutsi olla samassa helmikuisten ryhmässä?
Mutta mulla oli lopulta kohdunulkoinen. Jotenkin uskon että meidän naisten kehot kun on luotu synnyttämään niin kyllä luontaisesti varmasti paikat palautuvat, ainenkin suurimmalla osalla.
Ihana tilanne teillä Nennu
Tuo on sellaista aikaa mitä ei voi rahassa mitatakkaan kun on lapsia talo täynnä. Jotenkin sitä aina pärjää kuitenkin! 
Meillä on uusi arki alkanut sujua oikein mukavasti. Minä hoidan pääosin lapset ja kodin (kun on pelkkää aikaa) ja mies tekee töitä sen edestä että mulla on mahdollisuus olla kotona.
Käydään myös yhdessä miehen kanssa salilla ja oon aloittanut pitkästä aikaa mun lemppariharrastuksen eli juoksun
Nyt kun ei enää töiden takia ole täytynyt sairastaa joka viikko on voinut panostaa ihan erilailla omaan hyvinvointiin.
Tuli kyllä niin tarpeeseen tälläinen tauko työelämästä ja miehen ansiosta tää on ollut mahdollista
Meidän keskimmäisellä nyt myös ollut tosi haastavaa koulun kanssa ja on ollut helppoa kun olen ollut kotona tarvittaessa. Ajattelen että olen oikeassa paikassa nyt oikeaan aikaan.
️ Ajatus neljännestä on alkanut myös tämän myötä vähän erilailla houkutella 
Ihana tilanne teillä Nennu
Meillä on uusi arki alkanut sujua oikein mukavasti. Minä hoidan pääosin lapset ja kodin (kun on pelkkää aikaa) ja mies tekee töitä sen edestä että mulla on mahdollisuus olla kotona.
Tuli kyllä niin tarpeeseen tälläinen tauko työelämästä ja miehen ansiosta tää on ollut mahdollista
Meidän keskimmäisellä nyt myös ollut tosi haastavaa koulun kanssa ja on ollut helppoa kun olen ollut kotona tarvittaessa. Ajattelen että olen oikeassa paikassa nyt oikeaan aikaan.