Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tein positiivisen testin to. Menkat pitäis alkaa ens viikon ti-to. Vähän mietityttää kun välillä on maha ja selkä kipujaniinkuin menkat alkais. Saas nähä miten tässä käy. Pahoinvointia ollu. Mitä ei aikaisemmissa raskauksissa oo näin selvästi ollu
onko teillä ollu paljon eroja raskaus oireissa eri raskauksissa?
Kylläpä täällä on ollut ikäviä tapahtumia
Tulin kyselemään, millaisia autoja muilla yli 3+ lapsisilla perheillä on? Mahtuuko kyytiin vaunut ja matkatavarat?
Tein positiivisen testin to. Menkat pitäis alkaa ens viikon ti-to. Vähän mietityttää kun välillä on maha ja selkä kipujaniinkuin menkat alkais. Saas nähä miten tässä käy. Pahoinvointia ollu. Mitä ei aikaisemmissa raskauksissa oo näin selvästi ollu
onko teillä ollu paljon eroja raskaus oireissa eri raskauksissa?
Mulla on kaikissa raskauksissa jotka ovat jatkuneet olleet tosi selkeät raskausoireet eli rintojen arkuus ja pahoinvointi alkanut jo rv5. Keskenmenneissä oireet on olleet lieviä ja menkkakivut/selkäkivut enteilleet vuodon alkua. Mut nuohan on tosi yksilöllisiä
ON: täällä menossa kp24 lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen ja oon ovista tikutellut kp12 lähtien. Selkeää ovisplussaa ei oo vielä tullut ja sunnuntaihin asti ajattelin tikutella ja sit luovuttaa. Yks päivä oli jo täysin vuodoton ja sit alkoi tiputteluvuoto uudelleen. Saa nähdä kauanko jatkuu tiputtelu… välillä tulee ruskeaa limaista vuotoa joka sit loppuu ja sit näköjään alkoi verisempi vuoto uudelleen. Turhauttaa kun ei tosiaan tiedä milloin vuoto loppuu ja milloin alkais uusi kierto.
Täällä ollaan yli vuoden jo toivottu viidettä lasta. Muiden kohdalla ei oo ollu suurempaa ongelmaa raskautumisessa. Muutamia kemiallisia oon kokenut. Neljäs onnistu heti ensimmäisestä yrityskerrasta ja nyt on kyllä aika turhauttavaa ku mitään ei tapahdu![]()
Voi olla kyllä. Oon jotenki tosi huono syömään mitään lisäravinteita. Rautaa kans pitäs muistaa säännöllisesti syyä ku ferritiini ollu tosi matala. Pitäs ostaa sellanen dosetti niin vois auttaa muistaanSinä unohduit välistä! Onpa kurjaa odotella plussaa noin kauanonko sulla kroppa vitamiineja ja hivenaineita vailla?
Mietin tätä omalla kohdalla kun nelosen ja vitosen välissä oli elämäni ensimmäinen keskenmeno ja viidennestä pahoinvointi oli aivan kaamea. Kroppa oli varmaan niin tyhjiin imetty
toivottavasti sulla pian tärppäisi
![]()
Voi olla kyllä. Oon jotenki tosi huono syömään mitään lisäravinteita. Rautaa kans pitäs muistaa säännöllisesti syyä ku ferritiini ollu tosi matala. Pitäs ostaa sellanen dosetti niin vois auttaa muistaanmun sisko kans odottaa nyt nelosta ja ihmetellyt miten sillä niin kauhea pahoinvointi ollu. Vähän kauhulla kyllä odotan jos mullaki samanlailla sitten
![]()
Mulla kahdeksan lastaHei, täälä vauvakuumeilen ja haaveilen suuremmasta perheestä. Meillä nyt 11v, 5v, 4v ja 6kk. Mikä siis on paljon enemmän kuin koskaan uskalsin haaveilla. Mutta ehkä eniten mietin, kestääkö keho, kestääkö lantionpohja ja kohtu vielä lisää raskauksia? Raskaudet olleet normaalit, yliajalle menneet ja nopeat synnytykset. Palautuminenkin aina ollut nopeaa - olen kova urheilemaan ja tarkka ruokavaliostani IBS vatsalla. Silti mietityttää. Haluaisin aloittaa viidennen yrittämisen vuoden vaihteen jälkeen, kun tämä pienin lähentyiwi 1v ikää. Suurperheelliset - kertokaa oikeasti miten esim alakerta on kestänyt monet raskaudet ja synnytykset?onko jotain muita huomioita useamman raskauden jälkeen kehossa?
Me ollaan miehen kanssa molemmat kotona tällä hetkellä ja hyvin pärjätään, toki pitäähän sitä katsoa mitä ostaa mutta siis pärjätäänEntäs taloudellinen puoli? Onko kovin tiukkaa suurperheenä?