Suurperheelliset kuumeilijat

Eilen yöllä tuli repäisy kipuja alavatsaan, kun nousin nuorimman itkun takia, hänellä tuli eilen flunssa, niin sitä itki 💔
Toivon kyllä että nuo repäisy kivut olisivat kiinnittymiseen liittyvää, koko päivän ollut outo arka/painava olo alavatsassa 🥹
Mutta voi varmaan johtua myös menkkojen lähestymisestä... 🤔🤷🏼‍♀️

Tää kuulostaa lupaavalta! Mulla on ainakin ollut aina painava olo alavatsassa kun olen ollut raskaana. Jotenkin erilainen olo kuin menkkojen lähestyessä. Pidän peukkuja 😍

Voi että mun kans, kun en malttanut olla tekemättä testiä, vaikka omien tuntemusten perusteella olisi dpo8 ja kalenterin mukaan vasta dpo5 🙄
Lasten flunssa tarttui muhun ja aina kun yskin tm niin repii alavatsasta niin että en sitten malttanut olla tekemättä testiä 🙄😅
No hyvällä mielikuvituksella siinä näkyy toinenkin viiva 😅 mutta olisiko viivanpaikka... 🤷🏼‍♀️ harmi että pc testitkin nykyään voi semmosiakin näyttää. On ollut aina mun luottotesti.
Mä nyt lisään tähän kuvan, onko muilla yhtähyvä mielikuvitus että siinä jotain näkyisi? 😅🙈

Liitteet

• 20250324_150850.jpg
    20250324_150850.jpg
    128.5 KB · Katsottu: 29
Voi että mun kans, kun en malttanut olla tekemättä testiä, vaikka omien tuntemusten perusteella olisi dpo8 ja kalenterin mukaan vasta dpo5 🙄
Lasten flunssa tarttui muhun ja aina kun yskin tm niin repii alavatsasta niin että en sitten malttanut olla tekemättä testiä 🙄😅
No hyvällä mielikuvituksella siinä näkyy toinenkin viiva 😅 mutta olisiko viivanpaikka... 🤷🏼‍♀️ harmi että pc testitkin nykyään voi semmosiakin näyttää. On ollut aina mun luottotesti.
Mä nyt lisään tähän kuvan, onko muilla yhtähyvä mielikuvitus että siinä jotain näkyisi? 😅🙈

Tossa pikkukuvassa varovainen ehkä!! Mutta nuo oireet on kyllä tosi lupaavat! 😍 Mulla viime kierrossa oli oviksen jälkeen pari päivää nippailua, mutta sitten se loppui eikä ollut enää mitään oireita ennen menkkoja. Siitä tiesin ettei tärpännyt. Ei mulla ole koskaan ollut tommosia repäisykipuja ilman raskautta 😁😍

Mä oon ollut jotenkin taas hirmu väsynyt viime päivinä. Lapset herää hirveän aikaisin ja jo ennen seitsemää on täys vauhti päällä, kun on niin valoisaa 🙈 vauva on vauva enää huomisen, sitten kääntyy taaperoksi ❤️ ei kävele vielä eli kannan kymmentä kiloa taas 2/3 hereilläoloajastani 😂 nyt tuntuu taas jotenkin että haluan hetken huilata siitä kantolastista ennen mahdollista uutta raskautta. Hän on kyllä ollut aivan ihana vauva!

Meillä tammikuinen taapero, ja hänellä on ollut kyllä kova kiire. On kävellyt jo kohta neljä kuukautta ja vauhti senkun kiihtyy vaan! Silmät saa olla selässäkin, mutta hän on kyllä hirveän iloinen ja helppo tapaus :) ♡

On ne niin erilaisia! Toisaalta kiva kun hän ei kävele vielä, on helpompi seuralainen ottaa mukaan sinne sun tänne, kun ei vielä karkaa 🤭 konttaamalla ei yleensä lähde kauaksi, toki on muutenkin rauhallinen. Se on harvinaista meidän lapseksi 😅 kolme isointa ovat menneet kuin pyörremyrsky, mutta nämä kaksi pienempää paljon rauhallisempia.

Takaisin