Pilvikirsikka, Minä olen myös kasvanut veljien kanssa ja aikamoinen poikatyttö olin (tai olen)

Ehkä siksi nää pojat tuntuukin niin luontevilta.

Kyllä me silti molemmat miehen kanssa tunnutaan haaveilevan tytöstä

Vaikka loppupeleissä se ja sama se olisi kuitenkin kumpaa sukupuolta neljäs olisi, mutta tietänette mitä tarkoitan tuolla kaipuulla.
huomio, Onpa ihana että teillä veljeksillä lämpimät välit!

Ja että niinkin voi olla. Aina tosiaan päivitellään kun pojat nahistelee ja tappelee ja meillä se ainenkin on juuri niin.

Puututaan kyllä tilanteisiin että meillä ei esimerkiksi minkäänlaista fyysistä kähinää tms sallita. Lapsuudessani mulla oli myös hyvä ystävä joka tappeli siskonsa kanssa siis aivan hirveästi. Että luonnekysymyksiä taitaa loppupeleissä olla eikä niinkään sukupuoleen liittyvää. Hirvitti välillä olla heidän kanssa kun odotin että ovat toistensa kurkussa kiinni. Nyt aikuisinakaan ei ole kovin lämpimät välit näillä siskoksilla.
Asiasta kukkaruukkuun, 2kk kulunut imetyksen lopetuksesta ja kierto taitaa palailla ihanteelliseen 28. Tänään kp 14 ja ihan harmittaa ettei ole ovistestejä käsillä, koska alavatsa on niin arka että olen aivan 100% varma oviksesta! Limojakin tullut muutamana päivänä.
Tätä tosin ei nyt hyödynnetä. Peitto on silti heilunut puoli huolimattomasti ja onhan se puoli voittoa jo edes raskaushaaveita miettiessä että keho toimisi kuin oppikirjasta.