Twisted, hyvin kerkeää vielä muuttumaan plussaksi
Eilen illalla kun olin suihkussa niin tuli huono olo, ja oli pakko laittaa suihku kuumalle. Oli outo tunne vatsassa, ja muistelin että tämmöinen olo on tullut suihkussa raskaana ollessa.. tai kuumeisena

kuumetta ei kyllä oo mutta ehkä olo johtui väsymyksestä kun niin myöhään kävin pesulla.. tai sitten

Tuntemukset kylläkin loppuivat heti kun suihkusta tulin

etova olo kylläkin on, mutta mulla sitä tuntuu olevan muutenkin aika ajoin ja saamaton olo, pitäis siivota tänään eikä yhtään jaksaisi

Mutta alapäätä ja -vatsaa kihelmöi epäillyttävästi

Ajattelin ehkä testata jo huomenna, vaikkei odotukset kovin korkealla oo, mutta oon niin malttamaton jos on pienikin mahdollisuus plussaan
Eilen taas mietin että onko tässä mitään järkeä. Eilenkin oli niin ihana mennä nukkumaan kun pojat nukkuvat yön nätisti, esikoinen kömpii meidän viereen jossain vaiheessa yötä ja siihen yleensä herään, mutta normaalisti ei tartte ketään hyssytellä tm. Kuinka sitä sitten jaksaa taas yö heräämisiä

muistaa että esikoisen saadessa se oli aikamoinen shokki ettei saanut nukkua öisin niin kuin oli tottunut. Mutta toisen saadessa meni rutiinilla, kun esikoinen oli 1v10kk ja saattoi myöskin heräillä öisin

Nyt oon tottunut hyviin yö uniin, poikkeus tietysti jos lapset on kipeänä, niin silloin menee yöt heikosti.
Miten teillä muilla menee yöt? :)