Suurperhe kuumeilijat

Mulla on ollut vähän jännitys momenttia tässä, kun on ollut vuotoja ja kipuja. Huomenna polille katsomaan onko raskaus oikeassa paikassa ja onko kaikki hyvin. :nailbiting: En vaan tiedä voiko ultrassa vielä näkyä sykettä. Omien laskujen mukaan 5+3, kun menkoista laskettuna taas oltais jo viikon pidemmällä. No pääasia tällähetkellä olisi, että olis edes oikeessa paikassa.
Huh, toivottavasti kaikki kunnossa! :smiley-angelic001

Huomisen raporttia odotellaan!
 
Onnea, marsupilami :joyful:

Toivotaan, että Nuppusella kaikki hyvin :Heartred

Me tultiin viime lauantaina Rodokselle toisen perheen kanssa ja lähdetään kotiin lauantaina. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita viiden muksun kanssa. Yks kuhmu päässä, yks paikattu kyynärpää, yks ientulehdus ja mulle iski yks ilta hirveä närästys. Reissattu ollaan vuokra-autolla. Kävin mm. hakemassa hedelmällisyyttä luostarin ikonilta :grin Ensin kiivettiin sinne 300 porrasta :wideyed:

Kp7. Eilen mies olisi halunnut hommailla, mutta esikoinen tunki meidän väliin nukkumaan ja iskä hääti sen omaan sänkyyn, mut mä nukahdin. Oi tätä lomaromantiikkaa :hilarious:
 
Onnea marsupilami :Heartred voi kunpa oisin itekkin plussanut. Tilasin kauppakasseihin tänään greippimehua, ja lopetin kolme päivää sit kokonaan kofeiinin. Pienet vieroitusoireet, mutta nyt panostan tähän et mä saan sit huhtivauvan. Meillä olikin jo maaliskuisia 1 sekä minä, että huhtikuinen on tervetullut :Heartred Ja mitä enemmän kerkeen koulua käydä niin hyvähän se vaan on.

Otin nyt syksylle kaks ylimääräistä kurssia jotka on 2. ja 3. vuoden kurssit niin saan käytyä niitä jo valmiiksi. :)

Oon tottakai iloinen muiden raskauksista, mutta oli toiveet liian korkeella. Mitään oireita ei itellä oo, jos oireita oo ilmavaivat :D Alaselkä on jumissa ja jalkoja vihloo mutta en mä nyt uskalla ottaa lääkkeitä.
 
Ootko Twisted testannut koska viimmeksi.? :)

Mä en kyllä yhtään osannut odottaa plussaa. Ja just ennen plussaa näin yöllä unta että jatkoin koulua ens vuoden syksynä. Ja aamulla se tuntui hyvältä ajatukselta toteuttaa ja mietin pitäiskö yrittäminen laittaa jäihin, niin sitten tulikin plussa :Heartred:laughing002
Jos tämä ei kyydissä pysy, niin ehkä sitten tosiaan saa yrittäminen jäädä parin vuoden tauolle ja jatkan opinnot loppuun. Ehkä. Katsotaan mihin elämä vie :angelic:
 
Vahva tuulimuna epäily :sad010
Hcg oli kyllä noussut edellisestä mittauksesta, mutta kuulemma näin isolla hcglla pitäis näkyä jo sikiökaiku. Koska pärjään kipujen kanssa vielä, hcg kontrolli maanantaina ja sain viikon päähän uuden ajan ultraan ja jos siellä ei näy mitään kasvun merkkejä, joudun tyhjennykseen. :sad015
 
Ootko Twisted testannut koska viimmeksi.? :)

Mä en kyllä yhtään osannut odottaa plussaa. Ja just ennen plussaa näin yöllä unta että jatkoin koulua ens vuoden syksynä. Ja aamulla se tuntui hyvältä ajatukselta toteuttaa ja mietin pitäiskö yrittäminen laittaa jäihin, niin sitten tulikin plussa :Heartred:laughing002
Jos tämä ei kyydissä pysy, niin ehkä sitten tosiaan saa yrittäminen jäädä parin vuoden tauolle ja jatkan opinnot loppuun. Ehkä. Katsotaan mihin elämä vie :angelic:

Mullahan oli ihan sama, etten millään uskonut plussaan. Se tulee kun vähiten odottaa. Onnea tuhannesti! :Heartred
 
Vahva tuulimuna epäily :sad010
Hcg oli kyllä noussut edellisestä mittauksesta, mutta kuulemma näin isolla hcglla pitäis näkyä jo sikiökaiku. Koska pärjään kipujen kanssa vielä, hcg kontrolli maanantaina ja sain viikon päähän uuden ajan ultraan ja jos siellä ei näy mitään kasvun merkkejä, joudun tyhjennykseen. :sad015
Voi ei... :sad001 toivon todella että viikon päästä näkyisi jo ultrassa kasvun merkkejä :Heartred :smiley-angelic001
 
Voi Nuppunen :Heartred Toivotaan et kyydissä on joku :Heartred

En oo tänään testannu. Tilasin kyllä paketin PC:tä mut koitan olla testaaamatta ennen maanantaita :) Muistan et esikoisesta tein testin vasta kun menkat oli kaks päivää myöhässä ja ei ollut mitkää leffaviivat ja kuopuksesta plussasin nippa nappa kun menkkojen piti alkaa ja haalee viiva tuli, siitä vajaan viikon päästä tuli digiin 2-3. Tokasta plussasin viikolla 11 + :D hehe, imetin vielä esikoista niin en todellakaan tienny olevani raskaana :D
 
Niin ja harkitsen gelee royalee jo poppaskonstina :D Mä niin kaipaan vauvaa :Heartred sanoin tänään työkaverille (oon kesätöissä) että yritetään vauvaa, se oli aivan innoissaan :)
 
Vahva tuulimuna epäily :sad010
Hcg oli kyllä noussut edellisestä mittauksesta, mutta kuulemma näin isolla hcglla pitäis näkyä jo sikiökaiku. Koska pärjään kipujen kanssa vielä, hcg kontrolli maanantaina ja sain viikon päähän uuden ajan ultraan ja jos siellä ei näy mitään kasvun merkkejä, joudun tyhjennykseen. :sad015
:Heartbigred Vielä pidetään kuitenkin toivon kynttilää päällä, kunnes toisin todistetaan.
Voimia:3some
 
Voi Nuppunen :Heartred Toivotaan et kyydissä on joku :Heartred

En oo tänään testannu. Tilasin kyllä paketin PC:tä mut koitan olla testaaamatta ennen maanantaita :) Muistan et esikoisesta tein testin vasta kun menkat oli kaks päivää myöhässä ja ei ollut mitkää leffaviivat ja kuopuksesta plussasin nippa nappa kun menkkojen piti alkaa ja haalee viiva tuli, siitä vajaan viikon päästä tuli digiin 2-3. Tokasta plussasin viikolla 11 + :D hehe, imetin vielä esikoista niin en todellakaan tienny olevani raskaana :D

Mulla menny testit samoin, ku sulla!
 
No, ehkä mä vielä odotan :D Mutta jos alkaa menkat niin en yhtään ihmettele. Enhän mä saanu ees selvää plussaa ovistestiin :) Ja mies sanoi et pannaan vaan kovempaa sit :D
 
Onnea marsupilami:Heartred

Voimia Nuppunen:Heartred

Twisted toivotaan plussaa sinne!

Helena80 ihanaa lomaa:Heartred

Mä testasin esikoisesta ku menkat oli 3pv myöhäs, haalea viiva, puolen tunnin pidätyksellä digiin 3+ :D keskimmäisestä testasin ku oli huono olo, kierrosta ei ollu tietoa ku vastata 2 menkat ollu synnytyksen jälkeen, haalea viiva. Nyt testasin sinä päivänä ku menkkojen olis pitäny alkaa, mitää oireita ei ollu mut halusin et ne alkaa ajallaan, ja haalea viiva tuli. Mulla ei kovin ajois näy viivat ja keskimmäises ja täs en saanu 3+ digiin ollenkaa.

Mä en ymmärrä miten kauhia vauvakuume voi olla vaikka nuorin ny on sen kuukauden ja huuti koko eilisen, en vaan malta odottaa että saa alkaa vielä kerran piinailemaan! Mies kysyi että eihän enää tuu 4 jälkeen puhetta viidennestä, sanoin että 99% varmuudella ei tuu.. :rolleyes: mietin, et olisin halunnu uuteen sairaalaan synnyttämään, mut päätin että en ressaa koska syntyy koska ei mitää tietoa miten kierto lähtee käyntiin ja päätettiin "yrittää" tyttöä eli ajotetaan seksi max 3pv ennen ovista joten voi kestää raskautumises kauemman :D ihana ku mies mukana ettimäs poppaskonsteja tyttöön, taitaa sillä olla suurempi tyttökuume ku mulla.
 
Takaisin
Top