Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
https://www.poikienaidit.fi/2019/07/03/mika-todennakoisyys-on-saada-nelja-poikaa-putkeen/

"Mikäli perheessäsi on neljä lasta, niin hyvin todennäköisesti lapsia on sekä tyttöjä, että poikia. (85,4%). Se, että kaikki neljä lasta ovat poikia, on harvinaista. Mahdollisuus siihen on vain 9,1%. Neljän tytön vanhemmuus on vielä harvinaisempaa (5,5%)."

.
Meillä tuli 3 tytön jälkeen poika ja toinenkin. Sit kaksi tyttöä taas jonka jälkeen 4 poikaa:laughing014
Ja nyt viimeisenä tuli tyttö vaikka olin ihan varma että viides poika perä perää:)

Sori mä täällä komman näin harvakseltaan

Oonhan mä testannu joka aamu mut ei mitään. Eilen oli jo harmaa viivanpaikka mut kyllä se oli nega. Tosin vasta dpo8 että ei vielä pitäis mitään näkyäkään :D jos raaskin, ostan apteekin ultran joka on herkkä testi :D tiistaina alkaa menkat jos alkaa :D

Hyvältä kuulostaa twistedin oireet! :happy: itse odotan aina juurikin noita oireita kun ne on mulla olleet semmosia "varmoja merkkejä" :angelic:

Tänään iltapäivällä repäisi lujaa alavatsassa, kun nauroin miehen sanomisille. Siinä hetkessä olin toiveikas, mutta nyt ei oo ollut sen jälkeen mitään tuntemuksia, eikä edes revähdyksiä, vaikka jumppasinkin ja oikein odotin tuntevani jotain alavatsalla siinä hyppiessäni :bored:
Hitusen on huono olo, heikottaa ja janottaa kovasti, mutta tiedä sitten johtuuko vaan päivän reissuista ja jumpasta. Mitenkään erityisen hyvin en oo tänään syönyt, mutta toisaalta ei yhtään tee mielikään mitää :depressed: parituntia sitten söin valkosipulivoipatonkia ja maistui mun mielestä ihan kalalle :yuck:

Eilen illalla ei sitten enää mitään oireita. Ja tänään testi oli kyllä nega :D onneks loppu testit niin seuraavan sitten ostan tiistaina jos ei menkat ala ennen sitä.. En anna harmituksen tulla vaikka menkat tulis, tai ainakin yritän ettei harmittaisi. Vielä on toiveikas olo. Saadaan olla tänään miehen kans kaksin koko päivä kun muksut lähtee reissuun päiväksi <3

Twisted, hyvin kerkeää vielä muuttumaan plussaksi :wink

Eilen illalla kun olin suihkussa niin tuli huono olo, ja oli pakko laittaa suihku kuumalle. Oli outo tunne vatsassa, ja muistelin että tämmöinen olo on tullut suihkussa raskaana ollessa.. tai kuumeisena o_O kuumetta ei kyllä oo mutta ehkä olo johtui väsymyksestä kun niin myöhään kävin pesulla.. tai sitten :dummy:
Tuntemukset kylläkin loppuivat heti kun suihkusta tulin :meh: etova olo kylläkin on, mutta mulla sitä tuntuu olevan muutenkin aika ajoin ja saamaton olo, pitäis siivota tänään eikä yhtään jaksaisi :dead:
Mutta alapäätä ja -vatsaa kihelmöi epäillyttävästi :rolleyes:
Ajattelin ehkä testata jo huomenna, vaikkei odotukset kovin korkealla oo, mutta oon niin malttamaton jos on pienikin mahdollisuus plussaan :shy:

Eilen taas mietin että onko tässä mitään järkeä. Eilenkin oli niin ihana mennä nukkumaan kun pojat nukkuvat yön nätisti, esikoinen kömpii meidän viereen jossain vaiheessa yötä ja siihen yleensä herään, mutta normaalisti ei tartte ketään hyssytellä tm. Kuinka sitä sitten jaksaa taas yö heräämisiä :nailbiting: muistaa että esikoisen saadessa se oli aikamoinen shokki ettei saanut nukkua öisin niin kuin oli tottunut. Mutta toisen saadessa meni rutiinilla, kun esikoinen oli 1v10kk ja saattoi myöskin heräillä öisin :rolleyes:
Nyt oon tottunut hyviin yö uniin, poikkeus tietysti jos lapset on kipeänä, niin silloin menee yöt heikosti.
Miten teillä muilla menee yöt? :)

No mä oon kans miettinyt et kuinka tän kaiken jaksaa taas alusta :D Meillä nukkuu kaikki hyvin. Joskus kuopus tulee yöllä viereen kun käy pissalla, mutta harvemmin.

Ja just tätä kouluasiaa oon miettinyt kans, nyt oli syksyn lukkarit tullut niin oli jotenkin kiva kattoa et taas opintopisteitä rapisee :)

Meillä nukkuu kohta 3v ja 4,5v ihan heräämättä, 3v käytetään vielä pissalla ennen omaa nukkumaanmenoa joskus 23 aikaan. Mutta nuorin kohta 7kk kyllä syö tiheästi, nukkuu kainalossa ja syö omaa tahtiinsa. Mä nukun kyllä siinä samalla:) mutta sit kun tämä nuorimmainen alkaa olla kävelevä ja puhuva ja ei niin kiinni minussa, niin mietin että jaksanko enää sitä neljättä vauva-aikaa. Raskaana voin olla ja synnyttää, mutta tää vauva-aika:wacky:

Twisted, meiän ei pidä nyt nähdä kun haluat pillerit takas varmaan heti ku näät Leon esiuhman :hilarious: No ei vais!

Täällä meillä pikku ihana taapero, jolla alkaa olla voimakas oma tahto! Virallisesti varmaan vauva, mutta en osaa kyllä vauvaks enää sanoo ku liikkuu niin taitavasti ja on hienosti läsnä, osottaa tahtoaan kovin herkästi! Leo kohta 11kk <3

Meillä edelleen 3v8kk ja 2v5kk herättelee öisin, keskimmäinen saa kauhukohtauksia paristi viikkoon ja jalkakipu itkee saman verran, esikoinen enää paristi kuukauteen herättää pissalle useimmiten. Joten tämä oli helppo jatkumo valvomiselle, ja nukkuu tämä paremmin ku kaks ekaa vauvana. Sen takia haluan 4 heti perään, musta ei olis enää muutaman vuoden päästä alottamaan kaikkea alusta, tää oli jo vähä liian pitkä väli :D

Mä heitin jo hanskat tiskiin tän kierron suhteen. Ei mitään missään testissä :D joten ens kiertoa odotellessa :P

Apua! Oon ihan järkyttynyt ja naapuritkin sen varmaan kuuli kun täällä kovaan ääneen ihmettelin että ei voi olla totta! :woot: ja en tiedä onkokaan totta, oonko ihan hullu :hilarious:
Mä eileen päätin etten vielä testaa kun ei oo raskautunut olo. Pissalla saa ravata koko ajan ja vähän vatsassa painetta. Mutta mulla se viittaa yleensä myös menkkojen alkamiseen.
Aamulla oli kiirusta enkä halunnut testata kun ei ollut aikaa tihrustaa ja muutenkin olo varma menkkojen alkamisesta.
Lounaan jälkeen oli ylimääräsitä aikaa ja olin reilu tunnin pidätellyt. En sitten voinut itselleni mitään ja mun oli ihan pakko testata :p
Tässä tulos:
20190711_124009.jpg

Sanokaa nyt että siinä on tupla viiva! Mies ei nää muka mitään kun sille kuvan lähetin :meh: onko mulla jotkut viivalasit pääs vai mitä :wacky:
Tänään kp25/27

Apua! Oon ihan järkyttynyt ja naapuritkin sen varmaan kuuli kun täällä kovaan ääneen ihmettelin että ei voi olla totta! :woot: ja en tiedä onkokaan totta, oonko ihan hullu :hilarious:
Mä eileen päätin etten vielä testaa kun ei oo raskautunut olo. Pissalla saa ravata koko ajan ja vähän vatsassa painetta. Mutta mulla se viittaa yleensä myös menkkojen alkamiseen.
Aamulla oli kiirusta enkä halunnut testata kun ei ollut aikaa tihrustaa ja muutenkin olo varma menkkojen alkamisesta.
Lounaan jälkeen oli ylimääräsitä aikaa ja olin reilu tunnin pidätellyt. En sitten voinut itselleni mitään ja mun oli ihan pakko testata :p
Tässä tulos:View attachment 79949
Sanokaa nyt että siinä on tupla viiva! Mies ei nää muka mitään kun sille kuvan lähetin :meh: onko mulla jotkut viivalasit pääs vai mitä :wacky:
Tänään kp25/27

On siinä tuplaviiva! Tosi vahva vielä, tunnin pidätyksellä tehtynä! :woot::nailbiting: :Heartred

On siinä tuplaviiva! Tosi vahva vielä, tunnin pidätyksellä tehtynä! :woot::nailbiting: :Heartred
Kiitos että säkin näät! Mä jo oikeasti mietin että oonko ihan seonnut :hilarious:
Mäkin yllätyin viivan vahvuudesta kun niin vähän aikaa pidättelin. Mullahan oli ovis oireita jo kp10, niin voishan se pitääkkin paikkaansa. Katsotaan huomen aamulla kuinka vahvaa viivaa antaa yön pidätyksellä :)
Taas tuntuu että innostun asiasta liikaa :oops: voihan tää olla kemiallinen, tuulimuna, keskenmeno voi tulla, mutta en silti saa tämän hetkistä intoani laantumaan :bag:

Mulla on ollut vähän jännitys momenttia tässä, kun on ollut vuotoja ja kipuja. Huomenna polille katsomaan onko raskaus oikeassa paikassa ja onko kaikki hyvin. :nailbiting: En vaan tiedä voiko ultrassa vielä näkyä sykettä. Omien laskujen mukaan 5+3, kun menkoista laskettuna taas oltais jo viikon pidemmällä. No pääasia tällähetkellä olisi, että olis edes oikeessa paikassa.

Muokattu viimeksi:
Kiitos että säkin näät! Mä jo oikeasti mietin että oonko ihan seonnut :hilarious:
Mäkin yllätyin viivan vahvuudesta kun niin vähän aikaa pidättelin. Mullahan oli ovis oireita jo kp10, niin voishan se pitääkkin paikkaansa. Katsotaan huomen aamulla kuinka vahvaa viivaa antaa yön pidätyksellä :)
Taas tuntuu että innostun asiasta liikaa :oops: voihan tää olla kemiallinen, tuulimuna, keskenmeno voi tulla, mutta en silti saa tämän hetkistä intoani laantumaan :bag:

Laitettiinkin äsken viestit näköjään samaan aikaan. Nauti nyt innostumisen tunteesta vaan, murehtia ehtii sitten, jos on jotain syytä! Hyvältä kuitenkin vaikuttaa noin vahva viiva! :Heartred

Mulla on ollut vähän jännitys momenttia tässä, kun on ollut vuotoja ja kipuja. Huomenna polille katsomaan onko raskaus oikeassa paikassa ja onko kaikki hyvin. :nailbiting: En vaan tiedä voiko ultrassa vielä näkyä sykettä. Omien laskujen mukaan 5+4, kun menkoista laskettuna taas oltais jo melkein viikon pidemmällä. No pääasia tällähetkellä olisi, että olis edes oikeessa paikassa.

Toivottavasti kaikki hyvin :Heartred :smiley-angelic001

No ihan selvä plussa, onnea marsupilami:) plussat myös muille yrittäville ja toivottavasti nuppusella kaikki kunnossa:)

Takaisin