Suurperhe kuumeilijat

Paljon voimia Nuppunen. :Heartred Toivottavasti kääntyisi vielä paremmaksi.

Paljon onnea Marsupilami. :Heartred

Täällä on ollut pari viikkoa kyllä sellaista lentämistä.
Kolme vuotias tippui pari viikkoa sit puusta. Jonka seurauksena häneltä murtui kyynärpää. Nyt saa kokoajan olla rauhottelemassa hänen menoaan. Hän kun ei itse varo yhtään sitä kipsiä. :stop: Reilu viikko vielä ois pidettävä sitä.
Mie oon onneks päässyt välillä itse jopa vähän rentoutumaan, kun on ollut tyhy päivää töissä ja oon käynyt kaverin kans laivallakin. :happy:
Mies kysy multa viime viikonloppuna et jokos myö mentäis naimisiin. Nyt sit ois syyskuussa häät tiedossa. :love7
 
Kuulostaa ihananlta pikkuvarpaat! :happy:
Olisi ihana kans joskus päästä miehen kans kahdestaan johonkin, ehkä joskus sitten kun lapset isompia :rolleyes:
Mutta on meillä onneksi yleensä iltaisin kahdenkeskistä aikaa kun pojat nukkuu :)

Vähän meinaa masentaa, semmonen tunne että menee tämäkin kesken.. :sorry: tämän aamun testi haaleempi kuin eilinen..o_O molemmat aamupissasta 8h pidätyksellä.
Ylempi eilen, alempi tänään
20190713_084854.jpg
 
Marsupilami, viiva siinä on, ei kannata huolestua. Pidä toivoa yllä niin kauan kuin sitä on. Raskaana kunnes toisin todistetaan :Heartred

Pikkuvarpaat, kuulostaa ihanalta :Heartred

Emmielle, onko teän 3v tyttö vai poika? Meillä ei onneks vielä murtumia mutta kaikkea ruhjeita koko ajan. :F
 
Marsupilami, viiva siinä on, ei kannata huolestua. Pidä toivoa yllä niin kauan kuin sitä on. Raskaana kunnes toisin todistetaan :Heartred

Pikkuvarpaat, kuulostaa ihanalta :Heartred

Emmielle, onko teän 3v tyttö vai poika? Meillä ei onneks vielä murtumia mutta kaikkea ruhjeita koko ajan. :F
Poika on. Vauhtia hänella riittää. Tähän asti ollaan yleensä selvitty pienillä ruhjeilla.
 
Harmi twisted ettei näyttänyt plussaa :sad001 toivotaan että pääsisit pian uuteen kiertoon, ellei sitten tulisikkin plussa :wink


20190714_075705-jpg.80018
toivoa vielä on :happy: mun silmään tuo ylimmän ja alimman viivat samanvahvuisia, ja oon siihen tyytyväinen. Ei ainakaan oo eilisestä enää vaalentunut! :happy093
 
Ihanaa Helena, kunpa teillekin pian Nyytti saatais :Heartred

Täällä kp1. Harvinaista et alkoi ihan yhtäkkiä ilman pms:ää. Veikkaan et hormonaalisen ehkäisyn lopetus auttoi ja vitutusta ei tullu varoittaa etukäteen. Nyt yk2 ja toivon mukaan tää on se the kierto :Heartred tänään ainakin saa hakea uuden auton :)
 
Sit piti ostaa ebaysta 20 raskaustestiä, ostin vahingossa 50 :D samoin ovistestejä tulee vissiin 50 :D jos tästä kierrosta nappaa niin lahjoitan ne tarvitsevalle :D
 
Helena, sullahan onkin samanikäsiä lapsia kuin mulla. Poika 11 ja poika 13 :) Joko teillä jännitetään eskaria? :)

Juu, kyllä meillä vähän jännitetään :nailbiting: Tyttö on kyllä reipas ja menevä, vaikka puheen kehitys laahaa perässä, et ottaa varmaan tilanteen haltuun :grin Tyttö täyttää 17.8 6v. Poika täytti 11.1 8v ja esikko 28.11 11 v :)
 
Plussaa twistedille uuteen kiertoon :smiley-angelic003 eiköhän se oo plussaamisen merkki, kun noin monta testiä menit ostamaan, saat ne jollekkin sitten lahjoittaa :wink

Mua jännittää jo valmiiksi esikoisen eskariin meno vaikka siihen on vielä pari vuotta :nailbiting: oon jo alkanut sitä valmistelemaan (hyvissä ajoin eikös :hilarious:), puhumalla kaikkea positiivista koulun käynnistä jne :) on semmoinen mamman poika ja aina tulee ikävä jos on parituntiakin jossain :rolleyes: onneksi on vielä aikaa reipastua :)
 
Plussaa twistedille uuteen kiertoon :smiley-angelic003 eiköhän se oo plussaamisen merkki, kun noin monta testiä menit ostamaan, saat ne jollekkin sitten lahjoittaa :wink

Mua jännittää jo valmiiksi esikoisen eskariin meno vaikka siihen on vielä pari vuotta :nailbiting: oon jo alkanut sitä valmistelemaan (hyvissä ajoin eikös :hilarious:), puhumalla kaikkea positiivista koulun käynnistä jne :) on semmoinen mamman poika ja aina tulee ikävä jos on parituntiakin jossain :rolleyes: onneksi on vielä aikaa reipastua :)

Muakin jännitti kauheesti, kun esikoinen meni eskariin ja kouluun. Nyt hän menee jo vitoselle. Jännitän seuraavan kerran yläkouluun menoa varmaan :grin Toisen polkua en jännittänyt enää yhtä paljon. Lähinnä käytännön asioita jännitin, et miten sujuu. Taksilla toiseen kouluun kauemmas ja sieltä ip lähikouluun jne.
 
Mä jännitin kans esikoisen eskariinmenoa ihan sikana! Ja siitä kans puhuttiin varmaan 2v etukäteen, ihan turhaa oli :D Meillä on kans mammanpoika meän esikoinen ja nyt menee kakkoselle. Ja voi kuinka hän eskarista tykkäsi! Tuli niin iso poika siellä :) Yhtäkkiä humpsahti kakkosluokkalaiseksi. Sitähän mä pelkään tässä taas kun toka lähtee eskariin, et humps vaan ja hänkin on koululainen. Meillä kakkonen oppi lukemaan jo 4 vuotiaana ja kirjoittaa sujuvasti jo nyt. Kummallakaan ei mitään erikoista kehityksessä oo ollut, muuta kuin vilkkaita ovat. Onneks kuopus on vielä uhmaava 2v ja toivon mukaan saisin vielä tytön :Heartred
 
Mun esikoinen täyttää joulukuussa 5v ja voi kuinka hän odottaa jo että pääsee eskariin:grin on myös aikalailla mammanpoika ja tosi herkkis, joten kyllä vähän jännittää ensi vuosi kun oikeesti se eskari alkaa, vimppa kausi kerhoa alkaa nyt kuukauden päästä:wideyed:
 
Meillä kans keskimmäinen odottaa eskaria tosi paljon. :) Onneks on hyvä porukka, pieni paikka muutenkin, asutaan pikkukylällä, niin täällä on niin kiva eskari ja koulu, että innoissaan on äiti ja poika :Heartred
 
Takaisin
Top