Helena80
Keskustelun kolmiottelija
Ai niin, kävin siellä verikokeissa perjantaina. Hb noussut 117 --> 141 :) Olen sen
kyllä voinnissa huomannutkin. Valkosolujen ja verihiutaleiden arvot oikein hyvät.
Kilppari arvot olivatkin sitten muuttuneet reilusti. P-T4-V oli helmikuun lopussa 14.7
ja nyt 20.2. P-TSH oli aiemmin 7.6 ja nyt 0.26. Eli ovat heittäneet vähän liikaa.
Nämä muutokset ainoastaan sillä, että siirryin ottamaan lääkkeen iltaisin. Muutoksen
jälkeen olen nukkunut paljon paremmin ja jaksanut paljon paremmin
Soittelen
huomenna omahoitajalle, jotta saan varattua soittoajan lääkärille. Saadaan varmaan
annostusta pienentää paitsi, jos olen raskaana
Mut ihanaa, että olo nyt paljon
parempi
kyllä voinnissa huomannutkin. Valkosolujen ja verihiutaleiden arvot oikein hyvät.
Kilppari arvot olivatkin sitten muuttuneet reilusti. P-T4-V oli helmikuun lopussa 14.7
ja nyt 20.2. P-TSH oli aiemmin 7.6 ja nyt 0.26. Eli ovat heittäneet vähän liikaa.
Nämä muutokset ainoastaan sillä, että siirryin ottamaan lääkkeen iltaisin. Muutoksen
jälkeen olen nukkunut paljon paremmin ja jaksanut paljon paremmin
Soittelenhuomenna omahoitajalle, jotta saan varattua soittoajan lääkärille. Saadaan varmaan
annostusta pienentää paitsi, jos olen raskaana
parempi

ja just joskus menkkojen aikaan himot korkeimmillaan, just ihan väärään aikaan 
! Mä en oo yhtään valmis vauvan tuloon! Toisaalta, eipä tässä kovin kummosia merkkejäkään ole synnytyksen lähestymisestä; limatulppaa on tullut jo viikkoja aina välillä ja supistukset pysyneet entisenlaisina, ehkä niitä tulee jopa vähän vähemmän, joskin ovat kipeämpiä. Kyllä tää sen kaksi viikkoa ainakin saisi vielä pysyä masussa, lapsenvahtiakaan ei ole ennen juhannusviikkoa
Vajaatoiminnassa kyllä paino nousi 10kg kahdeksassa viikossa, ja on muuten edelleen vararenkaana....
mutta eiköhän ainakin ne eiliset siemenet vielä toiminta kunnos 
nyt on kyllä huomannut, että mitä vanhemmaksi sitä tulee sitä raskaampi on jotenkin tämä vauvavuosi, vaikka vauva olisikin helppo. Alkaa jo miettiä jaksaako tätä enää montaa kertaa