Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Viimeinenkin varsinainen työpäivä ohi :wideyed: Tänään siivottiin oppilaiden kanssa ulkona ja
iltapäivällä pelattiin pesistä ysit vastaan opet. Ysit voitti :grin Mä en osunut mailalla edes
lähelle palloa :hilarious:

Kp24/28-32. Viime kierto oli tuon pituinen. Saas nähdä, miten nyt käy o_O Pesiksen aikana
alkoi päänsärky ja vilahteli menkkamaisia kipuja. Kai ne sieltä taas tulee :oops:

Huomenna vielä aikaisin työmaalle, pitää lähteä kotoa jo seiskan jälkeen. Klo 12 koittaa
vapaus:woot:

Kiirettä on ollut, ettei ole ehtinyt edes mitään kommentoida! Onnea tuhannesti vauvasta, plussista (jos joku oli?), hääpäivistä, vaikeuksien kohtaamisesta ja voittamisesta, sekä runsain mitoin tsemppiä piinailijoille mistä vain asiasta!

Meillä on toukokuu mennyt lähinnä sairaalassa ja loppukuusta aloitin kesätyöt vanhassa työpaikassa. Vaihdettiin isännän kanssa rooleja hänen jäädessä pitämään isyysvapaita ja kesälomiaan kotiin ja minä pääsin huilimaan välillä työmaalle. Siltä se on minusta tuntunut! Töissä on paljon leppoisampi työtahti kuin kotona, saa syödä ruokansa kuumana ja käydä vessassa ihan yksin.. :D Lisäksi siellä saa olla muiden aikuisten kanssa ja on tullut fyysisessä työssä liikuttua paljon enemmän kuin kotona. Jospa painokin vahingossa vähän tippuisi ihan palkan juostessa.

Haikeana olen laittanut kaverille pieniä vaatteita eteenpäin, mutta ei meille juuri nyt tule vauvaa. Ei vain ole voimavaroja, vaikka välillä syli huutaa tyhjyyttään. Täynnähän se näiden kolmen kanssa toki konkreettisesti on, mutta alkavat olla kaikki jo niin isoja, ettei meillä oikein vauvaa enää ole. :( Isommat täyttivät juuri neljä ja nuorin vajaa 2v on henkisesti 4v. Aika on mennyt pitkälle reumatytön asioiden kanssa. Oltiin viikon kuntoutuksessa toukokuun alussa ja käyntejä on tullut muutenkin nyt runsaasti. Tytöllä ei reumatulehduksia ole aktiivisena tällä hetkellä, mutta valitettavasti kipuhermosto toimii niin yliaktiivisena, että kipu on kroonistunut. Se aiheuttaa meille nyt runsaasti ylimääräistä työtä.. :/ Edessä on mm psykologikäyntejä, fysioterapiaa ja toimintaterapeutin käyntejä. Lisäksi normaalit reumakontrollit ja lääkitykset.

Onneksi on saatu isännän kanssa vähän lastenhoitoapuja meille myönnetyn hoitajan kautta. Eilen oltiin ensimmäistä kertaa varmaan pariin vuoteen kaksistaan treffeillä ja syömässä hyvin. Kotona oltiin jo kahdeksan jälkeen tarkoituksena laittaa lapset itse nukkumaan, mutta kaikki kolme olivat jo untenmailla, kun kotiin päästiin. :D Hoitaja saa tulla meille toistekin!

Huomenna saan itse vielä vapaaillan muun perheen jäädessä vielä reissuun ja itse ajelen yöksi kotiin, kun sunnuntaina pitää mennä töihin. En ole 4v aikana nukkunut yhtään yötä yksin! :eek: Tuleekohan uni ollenkaan? Nuorin on ensimmäistä kertaa vieläpä erossa minusta..

Kevätjuhlapäivä :joyful: Mulla on aina kauheen tyhjä olo tän jälkeen :oops: Kun kotiin pääsee, tulee parempi olo :woot:

Kp25/28-32, ei näy menkkoja vielä eli pidempi kierto varmaankin kuin viimeks.

Meillä kesälomalle jäi yksi eskarilainen (minä), ja tarhalainen (kuopus), 7.lk, 6.lk, 4.lk ja 1.lk. Syksyllä meillä onkin 2 yläkoululaista.

Hyvät ja itsensä näköiset todistukset tuli jokaiselle. Ylpein oon 6.lk pojan käytösnumerosta, 9 ei ole kotona varsin haastavalle kaverille mitenkään itsestäänselvyys.

Jep, kesälomalla:) ensivuonna lähtee 1 eskariin ja esikoinen 2lk:o 2 jatkaa kerhossa ja 2 kotona... nyt se oliski sit 3 lasta lähdössä peräkkäin eskariin! Miten se aika juokseekaan:o
Hyvää kesää kaikille<3 jos en hirveämmin kerkiä huutelemaan... miten voi kotiäidillä olla näinkin kiirus:/

Sopiiko liittyä joukkoon?

Täällä kanssa tuntuu että aika loppuu kesken. Esikoinen menee 6. luokalle Suomessa, nuoremmat ovat vielä kotona (4v ja 2v). Sunnuntaina sain puhelun poliisilta että isäni on kuollut. Äiti oli kylässä niin oli jonkinlainen tuki paikalla. Ramadan on kohta ohi InshaAllah ja normaali päivärytmi alkaa taas (kun puolessa välissä pitää käydä ultrassa varmistamassa että tulokas on kunnossa kun torstaina tein testin.)

Sopiiko liittyä joukkoon?

Täällä kanssa tuntuu että aika loppuu kesken. Esikoinen menee 6. luokalle Suomessa, nuoremmat ovat vielä kotona (4v ja 2v). Sunnuntaina sain puhelun poliisilta että isäni on kuollut. Äiti oli kylässä niin oli jonkinlainen tuki paikalla. Ramadan on kohta ohi InshaAllah ja normaali päivärytmi alkaa taas (kun puolessa välissä pitää käydä ultrassa varmistamassa että tulokas on kunnossa kun torstaina tein testin.)

Tervetuloa :welcome

Täällä kp26/28-32. Huono olo alkoi taas vaivata ja vatsa on jotenkin sekaisin. En tiiä,
onko vaan stressin purkua ja menkat tulossa :oops: Väsymys on mulla aina kevätjuhlapäivänä
ja pitkään sen jälkeen, kun yritän toipua lukuvuodesta, vaikka oppilaat ihania ovatkin :Heartred

Mun kesäprojekteja ovat talon siivous ja järjestely sekä neulominen. Poika lähtee huomenna
päiväleirille muutamaks viikoks. Hän on niin menevä ja energinen ADHD -poika, että leiri
on hänelle oikein hyvä paikka. Saa paljon tekemistä ja uusia kavereita toivottavasti. Tytöt
jää kotiin, mutta he ovat hyviä keksimään tekemistä keskenään ja koska isommalla on
kavereita, niin mä voin pienemmän kans tehdä päiväretkiä eri paikkoihin.

Kesän isoimmat jutut on juhannusbileet meillä ja Rodoksen matka heinäkuussa :joyful:

Tervetuloa gatusa:) toivottavasti ultrassa kaikki hyvin! Oltiinkin sun kanssa samassa la ryhmässä tossa taannoin, en vaan muista oliko se 5/17 vai 9/18 la ryhmä :D

Meillä ei oo mitään kesä suunnitelmia... tai noh ens kuun alussa olis 2 viikon uimakoulu paikallisella uimarannalla muuten varmaan tehdään vaan päivä retkiä ympärys kuntiin yms muuta extempore toimintaa mitä en oo vielä edes suunnitellut ;) mies on nyt vielä 2 viikkoa lomalla ja sit onkin loppu kesän enempi vähempi töissä... haaveilen salaa siitä että se ottaa lapsensa ja lähtee vanhemilleen esim viikonlopuksi ja saisin itse levättyä! Sisu nukkuu edelleen niin huonosti että lepo tekis poikaa;)

Eilen pidettiin nuorimman 2v synttärit. 31.5 täytti 2 :Heartred meidän vauva :Heartblue :shy: syötävää jäi rutkasti meille, ja painoa pitäis muka pudottaa :wtf::hilarious:

Nyt on aika korkeat odotukset tärpistä, kun siemeniä "kylvetty" kp10 kp11 ja kp12 ja tänään onkin kp13, jännä nähdä jatkuuko putki vai loppuuko puhti :p :grin nyt ainakin on mahiksiakin tärppiin, toisin kuin viimme kierrossa :rolleyes:

Ovis oireita ei vielä oo ollut, (paitsi valtavat himot:grin) mutta kalenterin mukaan pitäis olla tänään tai huomenna :rolleyes:

Helenahan pääsee pian testaamaan :nailbiting: kenties jo huomenna? :wink

Ovis oireita ei vielä oo ollut, (paitsi valtavat himot:grin) mutta kalenterin mukaan pitäis olla tänään tai huomenna :rolleyes:

Helenahan pääsee pian testaamaan :nailbiting: kenties jo huomenna? :wink

Mä testasin eilen herkällä negan. Mut oudot oireet jatkuu edelleen. Alavatsaan sattuu ja pientä vihlontaa/nipistelyä tuntuu
ajoittain. Huono olo myös. Voi olla vaan mahatautia :oops:

Mä oon kyllä jotenkin outo, kun mullahan on siis suurimmat halut ennen ja jälkeen menkkojen sekä menkkojen aikaan :wideyed: Keskellä kiertoa ei haluta yhtään :banghead:

Juu samassa ryhmässä oltiin tuossa 2017. Mun ei tee mieli matkustella. Äiti kävi kylässä niin ajettiin yli 2500km viikossa ympäri Tunisiaan. Meillä tuo nuorin on kipeenä kun muut toipunu. Saa nähdä miten jaksaa puuhata kotona kun unet hieman kortilla.

Mä oon kyllä jotenkin outo, kun mullahan on siis suurimmat halut ennen ja jälkeen menkkojen sekä menkkojen aikaan :wideyed: Keskellä kiertoa ei haluta yhtään :banghead:
Mulla on monesti niin kivuliaat ovikset ettei silloin kyllä huvita touhailla yhtään :bored: ja just joskus menkkojen aikaan himot korkeimmillaan, just ihan väärään aikaan :hilarious:
Sulla on kyllä lupaavia oireita, toivotaan että olisivat raskaudesta johtuvia :smiley-angelic001

Takaisin