Helena80
Keskustelun kolmiottelija
Ja Helena, onko hanat auennu kunnolla vai voisiko olla jotain alkuraskauden tiputtelua?:)
Valitettavasti hanat aukesivat kunnolla kyläreissun aikana
Tosi kipeet menkat ja oon jo kaks särkylääkettä ottanu Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja Helena, onko hanat auennu kunnolla vai voisiko olla jotain alkuraskauden tiputtelua?:)
Tosi kipeet menkat ja oon jo kaks särkylääkettä ottanu
mutta tuntuu että itselle tuli tuplaten harmistusta kun olisi ollut niin kiva olla jonkun tutun kans raskaana.. nuorimmaista kun odotin niin raskaus tuntui niin yksinäiseltä, mies kun ei mitään ymmmärrä raskauksista tm.. onneks on tämä foorumi kummiskin missä voi jakaa ajatuksia
ja tällä foorumilla on aina porukkaa joilla samaan aikaan la niin saa tuoretta vertaistukea Marsupilami, ymmärrän todella hyvin tunteesi! Minulla oli ensimmäisen raskauden la 17.12 ja hyvällä ystävällä 28.12 samana vuonna. Kaveri synnytti terveen pojan, toisen lapsensa. Minä menetin omani ennen np ultraa. Oli todella katkeraa nähdä kaverin vatsan kasvu ja yrittää näyttää siitä iloiselta. Kaveri onneksi ymmärsi tunteeni hyvin, mutta sitten sekin tavallaan hiersi meidän välejä, kun hän yritti olla hienotunteinen ja vähän jopa vältteli minua, ettei minulle tule hänen raskaudestaan paha mieli. Onneksi ehdin plussata syksyllä ja kuulin odottavani kaksosia. :) Enpä olisi heitä saanut - kahta maanvaivaani :D - jos ensimmäinen raskaus olisi jatkunut. Lääkäri epäili keskenmenon syyksi sikiöperäisiä ongelmia, mutta eipä sitä sitten tietenkään tarkemmin tutkittu, kun oli niin "normaali" keskenmeno.. Toivottavasti sinäkin vielä saat positiivisen kokemuksen ja "tarkoituksen" lapsen menetykselle. Se yleensä helpottaa kestämään paremmin näitä asioita.
Käytiin reumalapsen kanssa eilen toimintaterapeutilla ja hän väritti oman kokemuksensa kivuistaan. Jokainen väriläiskä on kuulemma kipua aiheuttava peikko..Meillä on nyt onneksi uusi paletti hoitokeinoja näiden selätykseen, mutta kaikki vie aina aikansa. Toivon, että saadaan lapsen kroonistunut kipu kuitenkin näillä kuriin!
![]()
Positiivinen uutinen tänään onneksi oli tieto, että lapselle on myönnetty vammaisen pysäköintilupa. Se helpottaa meidän elämäämme niiiiiiin paljon! :)

lauantaina on kp26 niin ajattelin silloin testata, jos ei menkat ala etuajassa Mä oon ihan onneton puutarha hommis, kai siihenkin oppis jos vaan alkais siihen hommaan, mutta ei oo iskenyt vielä semmonen intoihme kun sain pääsiäisenä rairuohot kasvamaan, ensimmäinen oma viljelmä
Tänään kp21. Eilen illalla alkoi kiukuttaa, ihan kuin menkkojen aikana, kaikki ottaa hermoonJa viimme raskaudes (km), alkoi sama kiukutus kp22. Jos joku muistaa kun tänne valitin että taitaa menkat alkaa etuajassa kun niin ärsyttää kaikki?
Nyt on toiveet korkealla kun tuon yhtäläisyyden hoksasin
Mutta nyt ei oo semmoista samanlaista menkkaista oloa niin kuin silloin, olin varma että alkaa ja laitoin siteenkin housuihinlauantaina on kp26 niin ajattelin silloin testata, jos ei menkat ala etuajassa
![]()
, kun mua ei nappaa. En myöskään ole ikinä leikannut ruohoa moottorileikkurilla. Vain lapsena sellaisella työnnettävällä Meille syntyi yöllä 2.24 pieni poika, 3424g ja 51cmsynnytys oli upea kokemus kerranki!

Paljon onnea!Meille syntyi yöllä 2.24 pieni poika, 3424g ja 51cmsynnytys oli upea kokemus kerranki!