Suurperhe kuumeilijat

Ai niin, kävin siellä verikokeissa perjantaina. Hb noussut 117 --> 141 :) Olen sen
kyllä voinnissa huomannutkin. Valkosolujen ja verihiutaleiden arvot oikein hyvät.
Kilppari arvot olivatkin sitten muuttuneet reilusti. P-T4-V oli helmikuun lopussa 14.7
ja nyt 20.2. P-TSH oli aiemmin 7.6 ja nyt 0.26. Eli ovat heittäneet vähän liikaa.
Nämä muutokset ainoastaan sillä, että siirryin ottamaan lääkkeen iltaisin. Muutoksen
jälkeen olen nukkunut paljon paremmin ja jaksanut paljon paremmin :joyful: Soittelen
huomenna omahoitajalle, jotta saan varattua soittoajan lääkärille. Saadaan varmaan
annostusta pienentää paitsi, jos olen raskaana :grin Mut ihanaa, että olo nyt paljon
parempi :Heartred
 
Mulla on monesti niin kivuliaat ovikset ettei silloin kyllä huvita touhailla yhtään :bored: ja just joskus menkkojen aikaan himot korkeimmillaan, just ihan väärään aikaan :hilarious:
Sulla on kyllä lupaavia oireita, toivotaan että olisivat raskaudesta johtuvia :smiley-angelic001

Kiitos :Heartred Nyt mul on sellainen kutina, et taitaisin olla oikeesti raskaana. Aiemmin oon aina testannu vasta, kun menkat on ollu
myöhäs (älkää kysykö, miten olen pystynyt odottamaan, en itekään ymmärrä :hilarious:) ja silloin on plussa näkyny suht haaleena. Siks
mietin, et nyt kun herkällä ekoja kertaa testaan ennen kuin menkat myöhässä, niin jospa mulla ei vaan herkkä näytä plussaa vielä o_O

Ja nyt tietysti, kun tämän sanoin ääneen, niin menkat varmaan alkaa parin tunnin päästä :grin:grin
 
Helena, jos sulla on hyvä olo noilla arvoilla, niin miksi muuttaa annostusta :) Mulla on hyvä olo olla silloin juuri, kun olen ihan liikatoiminnan rajoilla, niinkuin sinä nyt. Vaikka tietysti itse tunnet oman kroppasi ja olosi parhaiten :happy:
Plussaa sinne, ja tietysti kaikille muillekin :Heartred

Huomenna on 37+0 täynnä! Iiks :nailbiting:! Mä en oo yhtään valmis vauvan tuloon! Toisaalta, eipä tässä kovin kummosia merkkejäkään ole synnytyksen lähestymisestä; limatulppaa on tullut jo viikkoja aina välillä ja supistukset pysyneet entisenlaisina, ehkä niitä tulee jopa vähän vähemmän, joskin ovat kipeämpiä. Kyllä tää sen kaksi viikkoa ainakin saisi vielä pysyä masussa, lapsenvahtiakaan ei ole ennen juhannusviikkoa :hilarious:
 
Helena, jos sulla on hyvä olo noilla arvoilla, niin miksi muuttaa annostusta :) Mulla on hyvä olo olla silloin juuri, kun olen ihan liikatoiminnan rajoilla, niinkuin sinä nyt. Vaikka tietysti itse tunnet oman kroppasi ja olosi parhaiten :happy:
Plussaa sinne, ja tietysti kaikille muillekin :Heartred

Huomenna on 37+0 täynnä! Iiks :nailbiting:! Mä en oo yhtään valmis vauvan tuloon! Toisaalta, eipä tässä kovin kummosia merkkejäkään ole synnytyksen lähestymisestä; limatulppaa on tullut jo viikkoja aina välillä ja supistukset pysyneet entisenlaisina, ehkä niitä tulee jopa vähän vähemmän, joskin ovat kipeämpiä. Kyllä tää sen kaksi viikkoa ainakin saisi vielä pysyä masussa, lapsenvahtiakaan ei ole ennen juhannusviikkoa :hilarious:

No mulla alkaa pikkuhiljaa olla sellainen olo, et sydän hakkaa ja olen levoton. Mut jos oonkin raskaana nyt, niin eipä
annostusta varmaan muuteta. Mulla siis 2x100 tällä hetkellä.
 
Helena80, ihan hyvin voi olla ettei plussaa vielä sulla näykkään, jos ennenkin tullut vain haalea vaikka menkat myöhässä! :) voihan piina päivät!

Zenillä kans jännät ajat menossa :grin niin kuin joku sanoikin että synnytyksen alkamista on melkein yhtä jännää odottaa kuin plussan ilmestymistä raskaustestiin :p
 
No mulla alkaa pikkuhiljaa olla sellainen olo, et sydän hakkaa ja olen levoton. Mut jos oonkin raskaana nyt, niin eipä
annostusta varmaan muuteta. Mulla siis 2x100 tällä hetkellä.
Aa, aivan, sitten annoksen lasku voi olla paikallaan. Mä unohdin viime kerralla synnytyksen jälkeen laskea annostusta, ne liikatoiminnan oireet oli ihan kamalat! Melkein jopa pahemmat kuin vajaatoiminnan. Pumppu hakkasi koko ajan, oksetti ja huimasi, silmiä särki ja oli kumma olo niissä jne. varmaan ainoa oire jota ei ollut, oli painonlasku, se ainoa toivottava :shifty: Vajaatoiminnassa kyllä paino nousi 10kg kahdeksassa viikossa, ja on muuten edelleen vararenkaana....
 
Tämä mein perheen vatsatauti tms on kylla ihan outo nyt. Pienin edelleen kipeenä mutta hyvä vointinen onneksi. Ei ota loppuakseen. Itse palloilen kunnossa edelleen mitä nyt etoo ja väsyttää mutta johtuu kyllä tuosta tulokkaasta. Oi juku sairaalassa hypitään riemusta jos kaikki menee hyvin (lääkärit synnarilla ei voi sietää mua kun pidän puoleni ja vaadin selityksiä plus valitan hygieniasta) no pitää muistaa käsidesi, saippua jne ettei tarvitse luennoida niille.
 
Nyt ne kauhiat ovis kivut tuli... katkes kylvö putki nyt tähän :dead: mutta eiköhän ainakin ne eiliset siemenet vielä toiminta kunnos :p pitkät 2viikkoa tulossa
 
Tänään kp28/28-32. Sofi ja pc puhdasta negaa. Mulla tosin on aiemmissa raskauksissa näkynyt haalea plussa vasta, kun menkat on ollu myöhässä, joten ei ehkä ihme, ettei vielä näy mitään.

Etoo enemmän kuin eilen ja kohdun seudulta vihloo ja nipistelee. Kahvi alkaa maistumaan kamalalle :grin Jospa tästä eteenpäin aamukahvi ja muutoin teetä :yuck:
 
Toivotaan Helena, että tämä olisi se teidän kierto:happy: meillä täyttää kuopus ensi viikolla jo 6kk:wideyed: nyt on kyllä huomannut, että mitä vanhemmaksi sitä tulee sitä raskaampi on jotenkin tämä vauvavuosi, vaikka vauva olisikin helppo. Alkaa jo miettiä jaksaako tätä enää montaa kertaa:grin

Onko teille tullut sellaista oloa, että perheestä puuttuu vielä se tyttö tai poika? Mulla on jännästi sellainen olo, että se viimeinen poika vielä puuttuu. Meillä siis poika ja kaksi tyttöä jo, mutta kuopusta odottaessa luulin että että poika olisi tulossa. En varsinaisesti halua vain tiettyä sukupuolta, se on vain sellainen selittämätön tunne :confused004
 
Musta tuntuu, että meiltä puuttuu yksi poika, mutta tämä tuleva lienee tyttö. Toki meille tyttökin on ihan yhtä toivottu. Meille ei kyllä enää tämän jälkeen tule enempää lapsia, että taitaa jäädä se poitsu puuttumaan. Onneksi on kuitenkin jo kaksi poikaa :)

Huh, meillä oli tänään Kolmosen ja Nelosen kaverisynttärit. Melkoinen voimainkoitos olisi jo ihan ilman loppuraskauden kremppojakin. Mutta nyt on kaverisynttärit koko vuodeksi taas juhlittu :) Sunnuntaina tulee vielä mummit ja kummit kahville. Toivottavasti vauva ei tule ennen sitä, ei tässä kyllä ole sen suurempia merkkejäkään ilmassa.
 
Musta tuntuu, että meiltä puuttuu yksi poika, mutta tämä tuleva lienee tyttö. Toki meille tyttökin on ihan yhtä toivottu. Meille ei kyllä enää tämän jälkeen tule enempää lapsia, että taitaa jäädä se poitsu puuttumaan. Onneksi on kuitenkin jo kaksi poikaa :)

Huh, meillä oli tänään Kolmosen ja Nelosen kaverisynttärit. Melkoinen voimainkoitos olisi jo ihan ilman loppuraskauden kremppojakin. Mutta nyt on kaverisynttärit koko vuodeksi taas juhlittu :) Sunnuntaina tulee vielä mummit ja kummit kahville. Toivottavasti vauva ei tule ennen sitä, ei tässä kyllä ole sen suurempia merkkejäkään ilmassa.
Montako tyttöä teillä on. Poikia siis kaksi...
Meillä on kaksi tyttöä ja kolme poikaa. Nytkin veisattiin poikaa tulevaksi, saapa nähdä. Tyttöä toivoisin, jos saisin valita, mutta toki poikakin on ihana.
 
Meillä on kaksi tyttöä ja poika. Toisen pojan toivoisin, mut ei sillä oikeesti ole väliä :joyful: Neula-lankatesti ennusti mulle vielä yhtä tyttöä :happy:

Me oltiin päätetty, ettei enää enempää lapsia. Itse oon kuitenkin aina toivonut neljää ja puhuin miehen sit ympäri yrittämään vielä iltatähteä :hug003
 
Kaksi vanhinta on tosiaan poikia ja sitten on kolme (pian neljä) tyttöä :)
Ymmärrän hyvin sitten pojan kaipuun. Meillä vähän sama, 1. ja 3. tyttöjä, 2., 4. ja 5. poikia. Nuorin tyttö pian 11v, niin olis kiva saada vielä tyttö.
 
Ihanaa etten ole yksin näiden tuntojen kanssa:happy: vielä yhden vauvan toivoisin ja kumpi vaan on enemmän kuin tervetullut, mutta tosiaan jostain kummasta pukkaa toive toisesta pojasta :)

Itse jännäilen tässä koska siskolla tärppäis ja saatais näille muksuille eka serkku mun puolelta:love7
 
Takaisin
Top