Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toivotaan parasta! ♡ TAYS:ssa on erinomainen hoito lapsille ja ihanat hoitajat. Jos sinne joudutte lähtemään, ei tarvitse kantaa huolta ainakaan noista asioista. :)
Marsupilami sitte ku pääset kotia saatki jo leffaviivat
Täälä vaihdetaan tänään mun vanhemmilta miehen vanhemmille, epllä pysytään edelleen. Ihanaa, mua ahdistaa olla kotona ku en tykkää nuoden tavoista! Vaikka ahdistaa osa appivanhempienki tavoista mut niiden kans selviän paremmin. Onneks pääsen Lankavaan huomenna :D tänään jo 32+0, loppu alkaa häämöttää![]()
No niin, joko saa onnitellaMissä on mun menkat?! 2 päivää myöhässä eikä mtn pms oiretta...
? Oliko ne kaksoset kun teillä oli tapana saada sterin läpi? 
No äippä joko testi näytti plussaa
Ei kun eiks me oltu äippä kiertokamuja ainakin jossain vaiheessa? Sun menkat vaan odottelee mun venynyttä kiertoa.ehkä jopa sen 9kk
![]()
Minä voisin vuotaa sun puolesta 9kk ja haudo sä vauvaa![]()
1 vuotiaalle nous taas tänään kuume. 2 päivää olikin jo pois. Käytin lääkärissäkin, mut eivät löytäneet mitään syytä. Epäili et ois viruksen aiheuttama kun tulehdusarvokaan ei ollut kuin 9. Voihan se tietty olla virus. Minust on vaan outoa et on eka 5 päivää kummetta 38-39 ja sit on kaks päivää kuumetta ja sit taas nousee.
Huomenna poika pääsee ultraan taas. Ja jos nestettä ei oo lähtenyt yhtään keuhkoista niin sitten joutuu lähtemään kauempaan sairalaan, tayssiin, jossa nukutetaan ja poistetaan neste dreenillä. Hui. Toivotaan että lähtis itsestään tuo neste pois![]()