Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Marsupilamille hirvesti voimia! Toivittavasti nesteet vähenemässä tai kokonaan poistuneet raasun keuhkoista <3
En olisi huolissaan siitä röngtenistä! Mut on kuvannettu raskaan ollessa ja oli se panssari liivi mahan edessä... totesivat vaan että tausta säteily on luonnostaan suurempaa kun sen röntgenin altistus sikiölle:)

Toivotaan parasta! ♡ TAYS:ssa on erinomainen hoito lapsille ja ihanat hoitajat. Jos sinne joudutte lähtemään, ei tarvitse kantaa huolta ainakaan noista asioista. :)

Samaa mieltä! Meidän kuopus sai jonkun infektion kolme viikkoa syntymän jälkeen ja kiiruhdettiin TAYSiin. Lääkärin kautta
lastenosasto neloselle muutamaks yöks ja todella hyvä hoito <3

Marsupilami sitte ku pääset kotia saatki jo leffaviivat :wink

Täälä vaihdetaan tänään mun vanhemmilta miehen vanhemmille, epllä pysytään edelleen. Ihanaa, mua ahdistaa olla kotona ku en tykkää nuoden tavoista! Vaikka ahdistaa osa appivanhempienki tavoista mut niiden kans selviän paremmin. Onneks pääsen Lankavaan huomenna :D tänään jo 32+0, loppu alkaa häämöttää :Heartred

Me oltiin kans ensin mun vanhemmilla ja sitten miehen. Illalla kotiuduttiin jo, et saa tän päivän henkisesti valmistautua huomiseen arkeen. Mulla kans appivanhemmat helpommat kuin omani :grin

Lambi hahaa... toivottavasti ei! Yleensä kun täällä murnuttaa esim menkkojen uupumisesta niin alkavat seuraavan 24h aikana ;)

Voimia sairastupiin ja muillekin... Äippä Noniin tämähän ei ole ylläri hihii... Maanantaina kuvauksiin 10 päivä kirurgin puheille plaah... Täsä tää kesä meneekin

Paljon tsemppiä marsupilami

Just kun pienin alkoi paranee kuumeesta niin nyt sit rupes vanhin lapsista oksentaa.

Ei kun eiks me oltu äippä kiertokamuja ainakin jossain vaiheessa? Sun menkat vaan odottelee mun venynyttä kiertoa. :wink ehkä jopa sen 9kk :woot:

No äippä joko testi näytti plussaa

En oo testejä tehnyt... paristakin syystä, 1 en usko että oon raskaana ja 2 en uskalla:o edelleen menkat loistaa poissa olollaan!
Katotaan perjantaina että jos siihen mennessä oo alkanut niin kaipa sitä sit pitää tikkuun k*sasta... mun kropalla poikkeuksellista et menkat näinkin paljon myöhässä! On se nyt kumma jos samaan sukuun tulee useampi ”klipsivauva”:o

1 vuotiaalle nous taas tänään kuume. 2 päivää olikin jo pois. Käytin lääkärissäkin, mut eivät löytäneet mitään syytä. Epäili et ois viruksen aiheuttama kun tulehdusarvokaan ei ollut kuin 9. Voihan se tietty olla virus. Minust on vaan outoa et on eka 5 päivää kummetta 38-39 ja sit on kaks päivää kuumetta ja sit taas nousee.

1 vuotiaalle nous taas tänään kuume. 2 päivää olikin jo pois. Käytin lääkärissäkin, mut eivät löytäneet mitään syytä. Epäili et ois viruksen aiheuttama kun tulehdusarvokaan ei ollut kuin 9. Voihan se tietty olla virus. Minust on vaan outoa et on eka 5 päivää kummetta 38-39 ja sit on kaks päivää kuumetta ja sit taas nousee.

Paranemisia pienelle!

Huomenna poika pääsee ultraan taas. Ja jos nestettä ei oo lähtenyt yhtään keuhkoista niin sitten joutuu lähtemään kauempaan sairalaan, tayssiin, jossa nukutetaan ja poistetaan neste dreenillä. Hui. Toivotaan että lähtis itsestään tuo neste pois :smiley-angelic001

Mikä tilanne siellä? Toivottavasti pienellä kaikki hyvin! :Heartred

Tänään tultiin lanssilla tayssiin ja huomenna sitten poistetaan nestetä keuhkoista dreenillä... voi ku sais pidettyä itsensä kasassa pojan takia. On kyllä itku herkässä :sad010

Paranemisia emmiellen pienelle! Toivottavasti olis vaan jotain harmitonta. Kenties hampaita tulossa?

Takaisin