Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voimia sinne, marsupilami <3

Täällä kp 11, en oo muistanut tänään ovista tikutella. Jotenkin halut kateissa
sekä mulla että miehellä. Aina oviksen lähellä häviää halut ja riita on
herkässä. Ei hyvä juttu..

Täällä on vihdoin selvitty vatsataudista. Maanantai iltana aloitti esikoinen, tiistaina mies, ja muut lapset. Eilen kun kaikki muut paitsi 1 vuotias alkoi parantumaan niin sit olikin jo min vuoro. Tänään vihdoin kukaan ei ole enää oksentanut.
Jospa nyt tämä sairastelu loppuisi.

Huomenna kuvauksiin.. Pikkasen hermostuttaa... Pieninkin kasvaa niin vauhdilla ja koko ajan tuloo pälpätystä ja sanoja... Rokkitukka

Liitteet

• 1556429391689.jpg
    1556429391689.jpg
    21.1 KB · Katsottu: 345
Hyvää vappua kaikille! :)

Täällä kp2 menossa, eli helmikuun vauvaa seuraavaksi yrittämään, tai katsotaan nyt otetaanko tää kierto ihan rennosti, ilman mitään poppakonsteja.

Mulla menossa kp6, aika samoissa mennään nuppunen! :grin
Sunnuntaina poika pääsi kotia lähempään sairaalaan ja täällä ollaan näillä näkymin torstaihin asti... viimme yön ja tämän päivän olin itse kotona, pääsi mies täksi päiväksi töihin. Hämmästyttää tuo pojan reippaus kuinka se jäi tänne eilen illalla hoitajan kans eikä edes meinannut surra meidän perään kun lähdettiin. Ja tosi hyvin muutenkin täällä mennyt hoitajien kans, ainut oli että yöllä ollut vähän levoton :wideyed: rohkea poika :Heartred vaikuttaa siltä että itse potilasta haittaa kaikista vähiten tää sairaalassa olo. Tänä aamuna esikoinen heti surullisena sanoi että masu kipeä kun on niin ikävä pikkuveljeä :sad001
Pikku potilaalta kysyin tänään että olisko kiva päästä jo kotiin, niin vastaus oli "ei" :hilarious: mikäs täällä kun on kivat lelut ja pilli mehua saa aina halutessaan, ja hoitajat on mukavia :rolleyes: mutta toivottavasti päästäis pian kotiin :Heartred

Tsemppiä, marsupilami <3

Kp17, dpo4(?). Rankka työpäivä takana, puuh. Illalla menin purkaan tuntojani
zumbaan, jossa en oo käyny moneen viikkoon. Nyt on jalat ihan hyytelöä :grin

Päivän kyl pelasti oppilas, joka kapsahti kaulaani, kun olin antanut plussan
wilmaan matikan tunnista. Kuinka voikin sellainen asia tehdä oppilaalle
hyvän mielen. Hyvä, etten alkanut siinä itkemään :sour::oops: Ei kuitenkaan ollut
helpoin päivä ja se päättyi tuohon <3

Tsemppiä marsupilami<3 vaikeinta se erossa olo on varmasti perheelle, ei potilaalle :D onneks pääsittä jo lähemmäs takasi<3 SKS on hyvä sairaala!

Helena80 olipas ihana oppilas! Tuommonen palaute on tosi tärkeää jaksamisen kannalta! Teet tosi tärkeää työtä, musta ei henkisesti ikänä olis tuohon :D

Mitäs muille kuuluu?

Täälä rv33+2, hurja ajatella, että vauva saattaa syntyä jo täs kuus tai viimeistään enskuus :o ihanaa ja alkaa pelottaa pärjääminen, äitiyspakkaus on pesemättä vielä pitäis kattoa mitä pikkuvaatetta pitää vielä tehdä. Kotiutumisvaatteet pitää kattoa tehdä molemmille sukupuolille, mutta vaikea ku ei tiedä minkä kokosta odottaa, esikoinen oli 4kg ja kuopus 3kg nii koos oli hurjasti eroa :D
esikoinen sairasti jonku viruksen kans meidän loman aikana, just ku käytin lääkärillä ja maksoin kivat rahat (vakuutuksen takia käytän yksityisellä ja vielä ei oo tälle vuotta omavastuu täyttyny) nii kuume loppui seinään :D

Hyvää vappua kaikille täälä Yrjö kylässä minä ja nuorin tytöistä vielä säästytty... Viime yön istuin nuorimmankaa kuuteen asti ja sit piti hälyttää vanhin lapsista senkaa jotta pääsin vessaan ku on noi kepit

Hyvää vappua teille. :)
Pikaista paranemista sairastelijoille.
Täällä alkanut pikkasen tulemaan vuotoa. Eli perjantaina varmaan viimeistään kp1.
Pienin oksens taas eilen illalla. Onneks ei oo sen jälkeen oksennellut.

Tänään vihdoin päästiin kotiin! :Heartred :happy: kahden viikon sairaala reissu takana ja niin toivon ettei enää ikinä tarvitsisi mennä takaisin :smiley-angelic001 jos sitten synnyttämään seuraavaksi ja silloinkin mahdollisimman nopesti kotiin :wink
Hoitajat ja lääkärit oli kyllä mukavia ja poika tuntui viihtyvän hyvin, mutta kotona on ihana olla :Heartred ja ei enää yöllisiä herätyksiä antibiootin laiton takia.

Täällä on tullut lunta niin että maa valkoisena :bored: en tykkää. Luulin jo kesän tulleen ja kaikki talvikamppeetkin laittanut syrjään.. mutta eiköhän tää sää tästä taas lämpene :) vloppu menee muutenkin sisäoloissa, kun lääkäri suositteli että pikku potilas ottaisi mahdollisimman rauhallisesti, eikä vielä ulkoilemaan lähtisi. Alkuviikosta sitten voi jo touhuta voinnin mukaan, toivottavasti sitten olisi jo parempaa säätäkin :)

Täällä kp5 ja kohta pääsee taas harjotteleen vauvanteko puuhia. :)
En vielä päättänyt mennäänkö ilman ovis tikkuja tää kierto, mutta epäröinti on ainakin jo tiessään taas. On se kyllä ihme miten sitä aina menkkojen alettua tulee sellanen ristiriitainen fiilis joka häviää parissa päivässä. Kai se on jotain henkistä valmistautumista, jos ei enää tärppäiskään..?

Täällä vietetään tasaista arkea. Meidän minineiti täyttää 13.päivä jo 5kk:eek: ei vielä ole kääntynyt selältä vatsalle, mutta eiköhän se kohta kiinnosta tarpeeksi että viitsii harjoitella :grin

Oliko teillä niemja onnistunut reissu muuten?
Tsemppiä kaikille piinailijoille, meillä isäntä on tosi vauvakuumeinen ja puhuu jo seuraavasta vauvasta :p mutta ei nyt ihan heti.

Meillä on mun mumman hautajaiset 10.päivä ja oon pättäny että otan vain nuorimmaisen mukaan, pelkään että nuo 4,5v ja 3v ei ymmärrä mitä tapahtuu ja kun kyllästyttää niin aletaan villata toisia ja pelleilemään. Isäntä lupasi jäädä tekemään jotain mukavaa heidän kanssaan sillä välin. Mitä te muut olisitte tehneet?

Metsätähti sieläki vauva jo niin iso<3 niin se aika kuluu! Osanotot mumman poismenon johdosta<3

Reissu meni hyvin, rahaa paloi mutta oli kaiken arvosta. Seuraavaan reissuun sitte meneeki aikaa taas niin saa säästöt kuntoon :D raskauskuvia odotan innolla<3

Nyt toivon mukaan taudit selätetty minä pääsin kuumeella ja kyllä oli isännällä siivoomista ja mulla pyykkäämistä plaah.... Perjantaina ortopedille saapi nähdä mitä tulee... Täälä tuli toissapäivänä 20cm lunta yök kohta onneks sulaneet... Vähän otti aivoon ku osaan monivuotiseen jotka ovat tossa meidän rinteessä näky jo elonmerkkejä että kestivätkö... En vielä ole käyny kahtomassa miten käyny... Voi kun ois niin kiva treffata teitä naiset ja naisten merkeissä

Meil ois parin viikon päästä miehen papan hautajaiset. Myö otetaan kaikki lapset mukaan. Vaik oon kyl miettinyt et miten nuo keskimmäiset osaa käyttäytyä (3v ja 6v). Mutta he olivat papalle tärkeimmät niin sen takia otetaan sit kaikki mukaan.

Vihdoin alkaa tuo 1 vuotias paranemaan perjantaina sai antibiootti kuurin korvatulehduksen takia. Sunnuntaina oli vielä yli 39 kuumetta. Nyt vihdoin eilen ei ollut kuin lämpöä. Korvaansa vaan haroo edelleenkin.

Mennkat saatu vihdoin ohitte. Päätin kyl et en viel hommaa ovis tikkuja. Katotaan vaan kauan tää päätös pitää.

Mulla ollut tänään turvonnut, kova vatsa. Oli kiva yrittää zumbata ton vatsan kanssa. Mies
elättelee toivoa, josko se olisi merkki raskaudesta. Mulla nyt kp24/29-32 ja dpo 10/11.
Testailen ens viikolla, jos maltan sinne asti odottaa...

Takaisin