Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow! Ikimuistoista!![]()
Pakko jakaa tännekki ku saatiin nii ihania kuvia reissusta![]()
!Wow! Ikimuistoista!
Kaunis mamma!
Ja äipälle tsemppiä muuttoon, ihan hanurista kyllä koko touhu
onko muilla ollut tällaista?Millaisen?Kävin teettään itelle tatuoinnin....
Kyllä varmaan jokainen on jollain asteella miettinyt tätä - meillä se on enempi mies joka murehtii miten hän pärjäisi lasten kanssa ilman mua.Voi jospa Helenalla kävis tärppi, pidetään peukut pystyssä :)
Mä oon taas miettiny tätä lapsilukua. Nyt on kolme ihanaa lasta, kuitenkin tunne, että vielä yksi mahtuisi ja haluaisin vielä kerran kokea raskauden ja synnytyksen, mutta on alkanut pelottaa niinkin pöhkö ajatus, että jos miehelle tapahtuu yhtäkkiä jotain niin miten tuun pärjäämään kolmen saati neljän lapsen kanssa yksinnyt olen saanut olla lasten kanssa kotona pitkään ja sitten jos pitäisi olla se joka elättää niin sehän olisi töihin ja lapset hoitoon
onko muilla ollut tällaista?
Hieno tatska, rohkeetaMeillä kans mies miettinyt tuota tilannetta kummankin kannalta ja toki itsekin ja ollaan siitä puhuttukkin... Meillä tilanne ois äärimmäisen vaikia.... Joten ollaan tehty testamentit ja turvattu lasten eläminen.... Se on niitä asioita joista ei haluais puhua mutta helpompi olla ku tietää miten toimittaisi jos sellanen tilanne tulee.... Tässä saa olla joka välissä varpasillan koska työ on sellasta että kaikki on mahdollista ihan pienessä ajassa
! Kaunis kuva pikkuvarpaat.Tällanen