Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Helena80, jospa et vaan puhu miehelle oviksen ajankohdasta mitään? Ja voit vaikka tuumatakkin ettei se nyt niin justiin oo, rentoutaakses miehen mieltä :)kyllähän ne siittiöt elääkin yllättävän kauan :wink
Vaikka onhan se hienoa että näistä asioista voi keskustella toisen osapuolen kanssa, mutta jos se on miehelles kerta niin kova paikka niin.. purat meille sitten ajatuksia :wink

Mulla ollut nyt ihmeelliset menkat. Eileen ja tänään tullut todella vähän vuotoa, eilen jo ajattelin että loppuko vuoto kokonaan, kun yhdellä vessa reissulla ei jäänyt edes paperiin mitään o_O tänään siis kp4, ja mulla on aina menkat kestänyt VÄHINTÄÄN 7päivää, joista 2viimmeistä päivää ollut tämmöistä niukkaa :wideyed:
Ei sinänsä haittaisi vaikka menkat lyhentyisi lopullisesti vaikka tähän neljään päivään :rolleyes:
Mietin kyllä valemenkkojenkin mahdollisuutta, mutta 2ekaa vuoto päivää oli normaali runsaat. Eikä kyllä oo raskautunut olokaan.

Eikä kyllä oo raskautunut olokaan.
Paitsi että aamulla mietin että miten kahvi maistuu niin kauhealta. Keitin vieläpä uudenkin kahvin mutta yhtä kuraa oli sekin :wtf: mietin siinä että niin kuin olisin raskaana, mutta.. Mies keitti kyllä hyvät kahvit nyt illalla :joyful: en tiedä mikä mun keittämäs kahvissa meni oikeen pieleen..:wideyed:

Nää on kyllä nopeita oppimaan! Viikko sitte ei vielä saatu istutuslupaa (paitsi sylissä), kun ei ihan jaksanu pitää selkää suorassa. Tänään on iloisesti istuskellu selkä suorassa tuon tuosta :D

Lattialla mahallaan vielä pari päivää sitten jalat potki ilmassa, nyt Leo jaksaa pitää ne jo lattiaa vasten (kohta ryömitään!)

Toissapäivänä Leo käytti vain vasenta kättään (sormia myöten), tänään käytti oikeetakin jo ihan samalla tavalla.

Eilen nojas makuultaan vaan oikeeseen käteen, tänään vaihteli jo puolia (edelleen: kohta ryömitään!)

Kohta tulee 7kk täyteen, miten nää kasvaa näin nopeesti? Ja Leo siis keskosuudesta huolimatta jopa kehittyy sen mukaan, millon syntyi (sosiaalisesti jopa edistyneempi, hän sanoo selkeesti "äiti, pupu ja ikkä" ja jokeltaa samalla tavalla, kun moni 9-kuinen), eikä lasketun ajan mukaan, kuten pikkukeskoset yleensä (korjattu ikä 4kk).

Neuvolassa Leoo sanotaan pieneks ihmeeks <3

Mulla ollut nyt ihmeelliset menkat. Eileen ja tänään tullut todella vähän vuotoa, eilen jo ajattelin että loppuko vuoto kokonaan, kun yhdellä vessa reissulla ei jäänyt edes paperiin mitään o_O tänään siis kp4, ja mulla on aina menkat kestänyt VÄHINTÄÄN 7päivää, joista 2viimmeistä päivää ollut tämmöistä niukkaa :wideyed:
Ei sinänsä haittaisi vaikka menkat lyhentyisi lopullisesti vaikka tähän neljään päivään :rolleyes:
Mietin kyllä valemenkkojenkin mahdollisuutta, mutta 2ekaa vuoto päivää oli normaali runsaat. Eikä kyllä oo raskautunut olokaan.
Mulla on joka raskauden myötä vähentyneet menkat :grin. Nykyään ne on sellaset kaks päivää verta ja kaks tuhrua. Hädintuskin kerkeää huomatakaan.

Seuraavalla otollisella ajanjaksolla mies on työmatkalla, että silloin mulla
täytyy olla se asenne, että ei se niin justiinsa oo. Lohduttaa kyllä, että
simpat säilyy hengissä pitkään, niin ei se tartte päivälleen ehkä ollakaan
kohdillaan.

Avasin sanaisen arkkuni tässä illalla, kun mies ihmetteli hiljaisuuttani.
Hän oli kuulemma jäätynyt kesken puuhailun, vaikka itse sitä ehdotti.
Oli iskenyt stressi päälle eikä ollut saanut itseään toimintakuntoon, muttei
kehdannut kertoa sitä mulle. Mutta nyt uskalsi sanoa, kun kysyin, että
mitä ihmettä hän oikein meinasi tällä eilisen sekoilulla. Asiat taas
paremmalla tolalla :hello2

Dep teidän Leo on kyl todellakin pieni ihme<3 todella mahtavasti pikku mies kasvaa ja kehittyy siellä:)
Mun mies oppinut laskemaan mun ovis päivän ja sillon on kyl rakkautta tyrkyllä puolin jos toisin;) muutaman kerran oon saanut suostutella miestä lapsen teko hommiin mukaan mutta eipä toi kamalan vasta hankaan oo kovin kauaa jaksanut olla :D
Mies varas meille just hotelli/spaa päivän ja 16 päivä saadaan olla kokonainen päivä (!!!!) aivan kahdestaan :o aatella 24 h ilman lapsia :o miehen porukat halus päästää meidän viettämään laatu aikaa kahdestaan miehen synttäreiden kunniaksi eikä meillä oo mitään sitä vastaan;)
Hih kannatti valittaa kun ei meillä oo ikuna kahden keskistä aikaa... keskiviikkonakin päästään viettämään laatuaikaa prismaan:D

Voisin kyl myös valittaa kun pienet lapsoset ei nuku öitään kunnolla! Jos tää murnutus tois helpotuksen tähän;)

Oijoi äippäx6, teillähän on mukavaa ohjelmaa tiedossa :woot:
Mä en itse vielä malttaisikkaan olla yötä erossa pojista. Paitsi ehkä sitten jos olis joku semmonen, johon pojat luottais täysin ja että itsekkin luottaisin että pärjäävät hyvin :rolleyes: ja toisaalta sekin kun en koe mitenkään tarpeelliseksi laittaa poikia mihkään hoitoon, ainakaan yön yli, niin ei haittaa vaikkei semmoista mahdollisuutta ookkaan.

Mun on varmaan pakko testata aamulla, oman mielenrauhan vuoksi kun verta ei tuu kuin tippa pyyhittäes o_O ja miehellä on pahoinvointia! :joyful:

Meil on miehen kans tosi harvoin kahden keskistä aikaa. Viime elokuussa käytiin keikalla. Sen loputtua hain sit pienimmän kotiin yöks. Ennen sitä tais olla yli vuosi. Ja tietys synnytyksissä.
Mutta sitä on tullut asennoitunut et sit joskus kun lapset kasvaa nii kyl myö sit saadaan sitä kahden keskistä aikaa.

Testasin, ihan puhdas nega oli. Ihmetyttää kyllä kun ei ikinä oo ollut näin niukat menkat o_O mutta kai ne voi ollakkin poikkeukselliset kun ekat menkat km jälkeen :rolleyes:

ImageUploadedByVau Foorumi1551860531.657254.jpg

Tietääkö muut sen tunteen kun haluis vaan et lapsi olis paikallaan? :D

Muhun iski laskettelukärpänen. Haluisin niin laskettelemaan mut ei oo rahaa siihe lystiin saati sit lapsenvahtia.

Mun työpaikan vakinaistamispäätös tuli tänään :smug:
Nyt sitten vaan toivotaan pikaista raskautumista :woot:
Viikon olen nyt pihtaillut eikä ole tehnyt mielikään, kun
on ollut vähän oma mieli matalalla ja alavatsassa
tuntunut välillä outoja tuntemuksia. Erikoisinta oli,
kun tiistaina zumbassa oli kumma tunne alavatsassa.
Viime yönä valvoin putkeen kaksi tuntia keskellä
sydänyötä, ihan muuten vaan..Nyt päikkäreille!

Onnea Helena80 vakipaikasta <3 missä vaiheessa kiertoa olet? :happy:

Mä tapaan huvin vuoksi lukea aktiivisesti tuota raskaaksi 2019 ryhmää ja iloita ja jännätä toisten puolesta :grin

Vitsi ens tiistaina on jo 3kk neuvola:wideyed: mihin tää aika menee? Toisaalta ihanaa kun kevät ja kesä tulee ja saa kesän kynnyksellä alkaa maistella tuoreista aineksista tehtyjä kiinteitä:happy:

Onnea Helena80 vaki paikasta. :)

Onkos teillä keillä on kierukka poistettu niin kuukautiset kierto muuttunut? Mul silloin kuukaus sitten otettiin pois ja vieläkään ei kuukautisia näy. Jos ennen oli ongelmana se et vuosin koko ajan nii nyt sit en vuoda ollenkaan.
Mul on kyl viiden viimeisen vuoden aikana heitellyt. Eikä ne nyt oo kuin päivän vast myöhässä jos kierto ois 28.

Onnea Helena80 vakipaikasta :Heartred missä vaiheessa kiertoa olet? :happy:

Mä tapaan huvin vuoksi lukea aktiivisesti tuota raskaaksi 2019 ryhmää ja iloita ja jännätä toisten puolesta :grin

Vitsi ens tiistaina on jo 3kk neuvola:wideyed: mihin tää aika menee? Toisaalta ihanaa kun kevät ja kesä tulee ja saa kesän kynnyksellä alkaa maistella tuoreista aineksista tehtyjä kiinteitä:happy:

Mä teen samaa, et luen raskausketjuja :woot:

Mulla menossa kp20/~30 (vaihtelee 28-31).

Takaisin