Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvää naistenpäivää!!

Kotona odotti mies ruusun kanssa, oli todella yllättävää, koska hän ei ikinä ole
kotona ennen minua :wideyed: Mitähän lie lämmittelyä yrittää :grin No mutta, illalla
me lähdetään kaksin syömään ja juhlistamaan työpaikkauutisia. Saatiin lasten-
vahti siksi aikaa. Ennen sitä menen kyllä zumbaamaan, niin voi rauhassa syödä
niin, että napa naukuu :woot:

Töissäkin olisi saanut reksiltä ruusun, mutta mä missasin sen, ku meni tiet ristiin
reksin kanssa :confused:

Huomenna lähdetään Virroille yhden muksun synttäreille ja sunnuntaina Turkuun
kummipojan synttäreille. Sunnuntaina aikaisintaan voisin itse testailla :rolleyes:
Tsemppiä taas kaikille ja plussatuulia :dance011

Voi hyi, tsemppiä sinne Lambi!:confused2 Mikä tilanne sinulla on kierron kanssa? :)

Ihanaa naistenpäivää kaikille :Heartred
Kiitos :smiley-angelic003! Nyt on ukko siellä yrjöämpärien tyhjentäjänä, mä läksin töihin. Tosin on ihan pää sekasin valvomisesta :happy3

Kp 29/25-28..:smiley-angelic001

Hyvää naistenpäivää täältä myös!

Tsemppiä kaikille tilanteisiin :)

Kävin tänään siellä kontrolliultrassa, kaikki hyvin pojulla, paino arvio oli 1330g, reisiluun mitta menee 2 viikkoa edellä, joten pitkä tyyppi tulossa:)

Muokattu viimeksi:
Aamulla alkoi menkat. Minuun ei ois kyl harmittanut yhtään vaik niitä ei ois tullut ja tikkuun ois tullut kaks viivaa. Tosin eipä tuo mies oo vieläkään lämmennyt ajatukselle.

Mulla jatkuu taas menkkamaiset kivut. Viimeksi niitä oli, kun edellisen kerran puuhasteltiin
ja kestivät monta päivää. Nyt sama alkoi taas viime öisen jälkeen. Myöskin ihan hirveä
närästys oli eilen ja jatkuu näköjään. Voisikohan olotila tarkoittaa jotakin o_O Mä en
oikeesti enää muista edellisistä raskauksista mitään muuta kuin, että huono olo alkoi
ja kesti pitkään.

Mutta meillä oli nyt sitten kahdeksan päivän tauko puuhasteluissa. Mies oli niin hauska, kun
ravintolassa eilen kysyi, että "mitenkäs olisi tänään"? Repesin nauramaan ja sanoin, että
mä niin arvasin, mitä sä oikein meinaat. Mutta hän sanoi, että kyllä hän joka tapauksessa
olisi minut tuonut syömään naistenpäivän ja työuutisten kunniaksi. No, se on hyvä tietää :grin

Asiasta vähemmän romanttiseen. Olipa kiva huomata torstai-iltana, että keskimmäisellä
lapsella kihomatoja. Mukavan hintainen on satsi lääkettä, kuuskymppiä meni, kun ostin
viidelle hengelle myös sen uusintakuurin. Oujee.

Menkkamaiset kivut jatkuu edelleen ja paineen tunne alavatsassa.
Sunnuntaina olisi menkkoihin kuusi päivää ja aika säännölliset aina
olleet. Testasin jo aamulla, kun en malttanut odottaa ja negaahan se
näytti. Varmaan taas turha toivoa plussaa.

Helena onnea vaki paikasta :)
Kyll on sit tehty lisääntyminen tässä kämpässä helpoksi jos sitä ois vielä haaveillut... meinaan nyt sisun syntymän jälkeen ovis oireet senkun parantuneet! Nyt tiputtelee ja ovis huomenna;) plussa tuulia kaikille sitä toivoville ;)

Mitäpäs tänne kuuluu? Hiljaista ollut viime päivinä :)
Mulla väsymys päällä, varmaan viikonlopun reissuista
ja hieman huono olo vaivaa myös. Olen hätähousuna
testaillut jo toissapäivänä ja tänään, vaikka menkkoihin
vielä viis päivää. Tilasin nyt lisää testejä ja myös ovista
varten, kun en sitä ole ikinä testaillut.

Muakin väsyttää ja uuvuttaa. Liitoskivut on äityneet aika ikäviksi ja kävely on vähän hankalaa. Mutta kyllä tää tästä. Tänään pääsen hakemaan äitiyspakkauksen postista :excited001

Toisesta ketjusta bongasin Lambin testin :smiley-bounce013:Heartred jei!!!

Tsemppiä testailuihin Helena, jospa olisi pahoinvointi ja väsymys sitä itseään :thumright

Mitä! Lambi laittappas tännekkin! :woot:

Tänne kuuluu pelkkää hyvää, arki rullaa tavallisen tasaisesti :joyful:
Nauratti eilen kun oltiin koko perhe kävelyllä ja pojat pulkan kyytissä. Joku ihanan höpsö mummeli jäi meille juttelemaan ja luuli poikia kaksoisiksi. Hämmentyi kun kerroin että pojilla melkein 2vuotta ikäeroa. Siihen sitten tokaisi että "mutta ovat niin saman näköisiä kun on samasta vehkeest..PUUSTA veistetty" :hilarious: oli niin huvittava kuinka yritti korjata puhumisiaan :p

Lambi nyt kuvaa tännekin ;)
Zeni jaksuja kipujen kanssa! Saatko tän vuoden vai viime vuoden pakkauksen?
Täällä kans ihan perus arkea... sisu nukkunut todella huonosti viikon ja mun energiat nollassa joten olen ohjannut energiat kriittisempiin kohteisiin ja foorumi hiljaisuus siitä johtuvaa:/ odotan viikonloppua kuin kuuta nousevaa et saa ladata akkuja!

_20190311_150129.JPG

Noh, tämmönen pc tässä iltapäivästä.. :happy093, ei nyt toki vielä voi nuolaista. Melkein koko turnaus vielä edessä :excited001. Jos hyvin käy.

Lambi, ihan selkee plussa:) varovaiset onnittelut ja pikkaselle rutkasti vauva liimaa ja tarrasukat yms muuta tahmiaa matkaan<3

Onnea lambi, selvä plussa! :Heartred :happy:

Mulla nyt jo ovis oireet vaikka vasta kp11. Sitkiää limaa ja alavatsaa juilii :rolleyes: olis mielenkiintoista tikuttaa ovista, että näkis osuuko nämä oireet just siihen huippuun vai enteileekö oireet ovista vasta tulevaksi o_O
Vaikkei sillä väliä oo, yrityksen kannalta kun tjotaillaan, ja touhailaan silloon kun huvittaa ja jaksaa :love022
Mutta olis mielenkiintoista oppia tuntemaan kroppaansa paremmin :)

Onnea lambi! Ihan mahtavaa! :happy:

Mones tämä nyt olisikaan teille?

Mä päätin hakea kouluun, rakennusinsinööriksi. Repäsin sitten kunnolla :D Oisin päälle 40 kun valmistuisi, mut nuorimmainen ei olisi vielä edes koulussa. Nykyisessä työssäni on surkea palkka ja tuskin sitä hommaa on edes olemassa seuraavat 30 v kun työuraa jäljellä... Nyt on viime hetket opiskella edes joku ammatti.

Että siinä sitten menee loppukevät kun yritän lukea matematiikkaa, kemiaa ja fysiikkaa. Pikkasen on taidot ruosteessa kun lukiosta lähes 20 v aikaa...

Haaveilen kylläkin viidennestä lapsesta. Mut se on sit eri juttu.

Hyvää kevättä kaikille jos en enempää ehdi :)

Onnea lambi! Ihan mahtavaa! :happy:

Mones tämä nyt olisikaan teille?

Mä päätin hakea kouluun, rakennusinsinööriksi. Repäsin sitten kunnolla :D Oisin päälle 40 kun valmistuisi, mut nuorimmainen ei olisi vielä edes koulussa. Nykyisessä työssäni on surkea palkka ja tuskin sitä hommaa on edes olemassa seuraavat 30 v kun työuraa jäljellä... Nyt on viime hetket opiskella edes joku ammatti.

Että siinä sitten menee loppukevät kun yritän lukea matematiikkaa, kemiaa ja fysiikkaa. Pikkasen on taidot ruosteessa kun lukiosta lähes 20 v aikaa...

Haaveilen kylläkin viidennestä lapsesta. Mut se on sit eri juttu.

Hyvää kevättä kaikille jos en enempää ehdi :)
Onnea valitsemallesi tielle! Mä taas tässä poistun kys alalta.. Siellois sopivasti naisen menevä aukko :grin

7. Tässä haaveillaan, saa nähdä kerkeääkö toteutumaan. On niin kovin aikaista tuulettaa..

Takaisin