Pikkuvarpaat
Piirimestaruustason postaaja
Helena80 meillä on saanu miestä toppuutella lasten hankinnassa ei ole ikään pistänyt vastaan ja se on ollu aina aloitteen tekijä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Paitsi että aamulla mietin että miten kahvi maistuu niin kauhealta. Keitin vieläpä uudenkin kahvin mutta yhtä kuraa oli sekinEikä kyllä oo raskautunut olokaan.
mietin siinä että niin kuin olisin raskaana, mutta.. Mies keitti kyllä hyvät kahvit nyt illalla
en tiedä mikä mun keittämäs kahvissa meni oikeen pieleen..
Mulla on joka raskauden myötä vähentyneet menkatMulla ollut nyt ihmeelliset menkat. Eileen ja tänään tullut todella vähän vuotoa, eilen jo ajattelin että loppuko vuoto kokonaan, kun yhdellä vessa reissulla ei jäänyt edes paperiin mitääntänään siis kp4, ja mulla on aina menkat kestänyt VÄHINTÄÄN 7päivää, joista 2viimmeistä päivää ollut tämmöistä niukkaa
Ei sinänsä haittaisi vaikka menkat lyhentyisi lopullisesti vaikka tähän neljään päivään
Mietin kyllä valemenkkojenkin mahdollisuutta, mutta 2ekaa vuoto päivää oli normaali runsaat. Eikä kyllä oo raskautunut olokaan.

mihin tää aika menee? Toisaalta ihanaa kun kevät ja kesä tulee ja saa kesän kynnyksellä alkaa maistella tuoreista aineksista tehtyjä kiinteitä
Onnea Helena80 vakipaikastamissä vaiheessa kiertoa olet?
Mä tapaan huvin vuoksi lukea aktiivisesti tuota raskaaksi 2019 ryhmää ja iloita ja jännätä toisten puolesta
Vitsi ens tiistaina on jo 3kk neuvolamihin tää aika menee? Toisaalta ihanaa kun kevät ja kesä tulee ja saa kesän kynnyksellä alkaa maistella tuoreista aineksista tehtyjä kiinteitä
![]()