Pikkuvarpaat
Piirimestaruustason postaaja
Meillä on oma yritys... Sit oon suurtalouskokki ja tarjoilija.... Työpaikka on 50m päässä ulko ovesta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oon sairaanhoitaja vastasyntyneiden tehovalvonnassaNelisen vuotta ollu nyt poissa (lukuunottamatta toissakesää kun tein koko kesän sijaisuutta) ja en tiedä koska palaisin työelämään.
Mutta sä saat kuitenkin vauvoja(?) siihen tilalleMua niin vituttaa ku viimein keksin miksi haluan isona ja se ei vielä onnistunukkaamutta onneks nyt tiedän ja parin vuoden päästä sitte uus yritys.

! Ei varmaankaan olis ollut helppo yhdistää sen alan opintoihin ja työn aloittamiseen.
!Ai että, toi olis niinkun mun tulevaisuuden haaveMeillä on oma yritys... Sit oon suurtalouskokki ja tarjoilija.... Työpaikka on 50m päässä ulko ovesta
Mutta sä saat kuitenkin vauvoja(?) siihen tilalle! Ei varmaankaan olis ollut helppo yhdistää sen alan opintoihin ja työn aloittamiseen.
Asioilla on tapana mennä välillä paremmin kun itse osaisi suunnitella!
vielä olis tiputettavaa.Daimi mulla sama ongelma! Alan vaihto kiinnostaa mutta vielä pitäis keksiä mikä musta isona tulee muuta kuin (toivottavasti) mummo:D

Kp2 mennään, jouluvauva lähenee.. (kelpais!)