Mulla on pikkuveljet 32v ja 20v. Pienempi tuskin ainakaan muutamaan vuoteen saa lapsia, ei ole parisuhteessakaan, armeija käymättä ja töitäkim vain satunnaisesti opiskelun ohella. Vanhempi on kyllä suhteessa, mutta tyttöystävä ei vaikuta siltä että haluaisi lapsia ihan hetkeen. Mulla oli 32 vuotiaana ja vitonen tulossa
mutta eihän sitä tiedä, yllättävät vielä :)
Miehen kolmesta veljestä kahdella on lapsia eikä heille taida enempää tulla, nuorin ei käsittääkseni ole tällä hetkellä ainakaan sellaisessa suhteessa jossa lapsia voisi odottaa ja he kaikki asuvatkin kaukana pohjoisessa.
Onneksi me sentään lisäännytään kuin kanit

Miehen kolmesta veljestä kahdella on lapsia eikä heille taida enempää tulla, nuorin ei käsittääkseni ole tällä hetkellä ainakaan sellaisessa suhteessa jossa lapsia voisi odottaa ja he kaikki asuvatkin kaukana pohjoisessa.
Onneksi me sentään lisäännytään kuin kanit

se aina puhuu että meille syntyy vauva, kun hän on jo niin iso tyttö ja sitten kun yrittää sanoa ettei äidin vatsassa ole vauvaa, niin väittää vaan vastaan ja melkein suuttuu. Sit se on aina ihan pähkinöinä, ku näkee tuolla ulkona liikkuessa vauvoja tai vaunuja.

Apua, en haluu että mua kutsutaan mummoksi tai mummuksi tai muoriksi.
minkähän korvaavan nimen sitä keksis. Niitä lapsen lapsia toivon kyllä saavani, mutta toivottavasti ei ihan vielä 10v päästä. 

eli jos tää menee niin kuin ennenkin niin seuraavassa kierrossa tärppää? 

. Jää nähtäväksi jahkailtiinko me hetki tai toinen liikaa tätä.