Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jospa nyt ei kuitenkaan :D ihmetyttää vaan kovin... oispa vaihdevuodet;) tuskin kyllä niitäkään:D

Äippä ei sulla vaihdevuosia kyl vielä tossa iässä ole.... Joko oot raskaana tai sit keho hakee omaansa.... Toki soita ja kysy niin voivat osata sanoa niin saa mielen rauhan

Menipä jännäks, nyt vaan tikkuun pissimään äippä×6! :wink Eihän se plussa mahdoton juttu oo, kun niin on monelle muullekkin käynyt steristä huolimatta.

Eikös se joku hedelmällisyysarvo ole, mikä voidaan ainakin verestä mitata?

Eikös se joku hedelmällisyysarvo ole, mikä voidaan ainakin verestä mitata?
Se on jokin aivolisäkkeen erittämä hormoni jonka eritys lisääntyy vaihdevuosien lähestyessä jota voidaan mitata myös virtsasta. Mutta mitään tarkkoja arvoja ei kotitesteillä saa, en suosittelis:grin, edes nuorelle äipälle :hilarious:

Verestä voi tosiaan mitata moniakin arvoja vaihdevuosiinkin liittyen, hedelmällisyyshoidoissa vaikuttais olevan jonkin verran käytössä.

Mie tiedän yhen ihmisen jolle tehtiin steri. Siinä meni kuukaus kaks nii hän olikin raskaana.
Mul ois tänään eka työ päivä. Pikkasen rupee jännittää jo. Ei onneks tarvi mennä kuin vast puol neljäksi.

Pitäisköhän huomenna testata? O.o ei kyl oo yhtään raskautunut olo ja taidan olla liian nuori vaihdevuosiin (elokuussa 32) ;)

Äippä, siinä sitten olisikin ylläriä :hilarious::hilarious:Ettekös te melkein pohtineet vielä pojalle kaveria :grin

Hetkellisesti se mahdollisuus kävi pöydällä! Ollaan kyllä enemmän kun tyytyväisiä tähän perhekokoon...

Hilmaliina pahoittelut ja voimia niin henkiseen kuin fyysiseenkin toipumiseen :Heartred

Äippä ei nyt ehkä oo muuta vaihtoehtoa ku testata :coldfeet: siis meidän muiden mielenrauhan vuoksi :hilarious:

No mies kävi apteekissa koiran ulkoilutus reissulla ja tyylipuhdas nega:D ensimmäinen reaktio, luojan kiitos;) lisääntykää työ!
Kaipa mulla vaan joku kumma menkka kuukausi:/
Ei kyllä haittaa yhtään jos menkat edes vähän vähenis;)

Uhh, mua etoo iltaisin ja viikonloppuna olin niin väsynyt, etten jaksanut tehdä mitään.
Päivällä ok olo, mutta nytkin taas ihan kummallinen olo. Jännäksi menee tämä
homma :nailbiting::woot: Menkat siis pitäis alkaa vasta vajaan kahden viikon kuluttua.

Mulla on ollut molemmissa (onnistuneissa) raskauksissa edellisessä kierrossa raskausoireet, eli aina ennen plussa kiertoa ollut kierto jossa ollut raskausoireita :p oonkin sitten ajatellut että onko mun kroppa aina päättänyt raskautua seuraavassa kierrossa ja aloittanut jo oireet etukäteen :wink :joyful:

Esikoinen taas tänään vauvakuumeili, ja puhui myös pikkuveljensä puolesta että "me halutaan vauva". Kysyin että "semmosen nukke vauvanko?".
Vastaus oli "ei kun semmosen tavallisen. Joka avaa suuta kiltisti että me voidaan syöttää sitä ja sitten me leikitään sen kans" :Heartred en oo kyllä ihan varma onko tuo pikkuveli ihan samaa mieltä, että vauva olisi kiva :rolleyes:

Te jotka on sterilisoitu niin minkälaiset teidän menkat on? Mulla menossa toiset menkat sitten sterin ja on nyt muuten kummat menkat!!! Mun menkat on ollut aina kun teuraaks oltas laitettu ja supermega tamponia saanut vaihtaa 2h välein ja nyt vuotaa todella niukasti! Sidettä tarvii vaihtaa kun 2-3 kertaa päivässä:o voiko steri siis vaikuttaa näinkin myönteisesti menkkoihin? Edelliset menkat oli kylläkin normaali blody show...

Mulla pysyny ihan samanlaisena älyttömänä valumisena ettei tamponit + side edes riitä 2 tuntia. :D

Ainoo ero on et kierto venynyt ennen 26 pv nyt on 29-31 pv :)

Takaisin