Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Marsupilami, ihan selvä viivahan tossa taas on! :) Eihän niillä viivojen vahvuuksilla oo mitään merkitystä. Plussa on plussa ja nega on nega.

Noi 10 herkät testit on huonoja, mulla ainakin näytti haaleempaa viivaa kuin pc. Sellaista että negaksi olisin tulkinnut ja pc:ssä ihan selkeä plussa, vaikkakin haalea. Rfsun ja sofin testit on mulla ja monella muulla antanut vääriä plussia.

Mites rosmiksen testailut???

Mutta niin kuin zeni sanoi että rfsut antaneet vääriä plussia niin en kovasti tuohon omaanikaan luota, ja kun tuo herkkä oli samanlainen kuin eileen aamulla, nyt parituntia myöhemmin katsottuna ei oo enää edes niin vahvaa viivaa... :confused: ja oloistakaan ei voi oikein mitään päätellä. Ainut positiivinen ettei menkkoja ainakaan oo vielä näkynyt :grin

Täällä kans odotellaan rosmiksen testailuja!

Samaa mieltä kun nuppunen, nega on nega ja viiva on viiva! Joku ei koskaan saa vahvaa viivaa testiin vaikka olis kuinka raskaana. Mielenlujuutta vaan marsupilami, malta päivä - pari ja testaa sitten:facepalm: (siis tässä itsellenikin yritän kärsivällisyyttä aiheessa puhkua..)

Tää on taas sellanen asia joka ei mahdu mun tajuntaan. Miks sit pitää testata, jos ei kuitenkaan usko tulokseen?

Pikainen väli huutelu enneku taas lähden tienpäälle sukkuloimaan... rosmis onnea plussasta ja toivomme vahvistumista ;)
Marsupilami onhan toikin jo vahvistunut;) eikös se mennyt jotenkin niin et hcg tuplaantuu jokatoinen päivä vai muistanko väärin? Koita maltaa hermosi ja teet digin parin päivän päästä;) helpommin sanottu kun tehty tiedän :D

Uskoisin ellei muille olisi rfsun testi antanut syyttä plussaa :sad001 ja tosiaan mietityttää kun tuo herkempi testi vain haalistunut eilis päivästä, vaikka olisihan sen pitänyt vahvistua, tai olla edes sama kuin eilen o_O noh, selviäähän tää tämän viikon aikana varmasti, nyt keskityis vaan muihin juttuhin :rolleyes:
20190108_113023.jpg
ja tässä tää herkempi testi tällä hetkellä...

Muokattu viimeksi:
Enkä tarkottanut tota kysymystä pahalla. :)Ihmettelen vain.
Vaihteleehan se hcg.n määrä sen mukaan, jos on esim. juonut paljon tai käynyt tiheämmin vessassa.
Ja sit taas nää ihmisten "haamu" plussat on mun mielestä korvien välissä ja jos on saanut oikeasti plussan, mutta vuoto alkaa myöhemmin, tarkoittaa se sillon keskenmenoa.

Äh. Kyllähän menee tunteet vuoristo rataa. Olin jo onneni kukkuloilla ja varma että eiköhän tässä raskaana olla. Mutta tämän aamuisten testailut taas hämmentää, kun tuo sininen testi oli samanlainen kuin eilen aamulla, melkeinpä nega (ei siis tosiaankaan niin vahva kuin tuo päivällä tehty). Rfsun testi näyttäis mun silmään vahvistuneen mutta... o_O jos tässä ollaan raskaana niin en kyllä ikinä osta noita 10mlu one step testejä ja jos en oo raskaana niin en ikinä osta rfsun testejä :shifty: jommas kummas on jotaki vikaa. Epäillyttävää että rfsun testi joka on herkkyydeltään 25mlu näyttää parempaa viivaa kuin 10mlu herkkä testi...
Tuntuu kyllä siltä ettei tässä oikein viitsi vielä iloita :sad001
Tekisi mieli tuhlata rahansa digi testiin niin ei jäisi arvailun varaan...

Itsekin ostin noita erittäin herkkiä raskaustestejä netistä ja en saanut niihin yhtään kunnon viivaa!!!Samoilla höyryillä kävin hakemassa pregcheckin halpistestin ja siinä oli ihan kunnon leffaviivat..Eli en enää laita rahojani moisiin herkkiin testeihin ollenkaan..

Vaihteleehan se hcg.n määrä sen mukaan, jos on esim. juonut paljon tai käynyt tiheämmin vessassa.
Tääkin just ihmetyttää kun eilinen testi oli 2h pidätyksellä ja nyt oli yli 8h niin mitenkä se sitten on haaleampi.
Kävin apteekissa ostamassa clear bluen digi testin. Ajattelin huomenna kokeilla mitä kaikki 3 eri testiä sanoo :grin huomenna kummiskin on jo dpo14

Onks tää viimesimmässä viestissä oleva testi on 8h pidätyksellä?

Lambi ja äippä ette oo tosissanne et: oota pari päivää :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Marsupilami hae tavan kaupasta nuita pc testejä 2-3e paketti jossa 2 testiä.. tai no ...sulla on se digi niin se on ainaki selvä :thumright

Just siksi pitää testata nuppunen et alkais uskoa siihen tulokseen laughing7 ja siksi monesti, että näkee nouseeko se hcg ja jos ei niin voi valmistautua varhaiseen keskenmenoon henkisesti eikä se tuu sitten puskista :coldfeet:

Siis tuo mun aamullinen pc ei kyllä kans ole vahvistunut juuri mihinkään vaan on oikeastaan sama ku eilen iltanen kolmen tunnin pidätyksellä :nailbiting:
Eli marsupilami voiko meidän kropat tuottaa sitä hormonia illalla enemmän ku aamulla o_O

Virheellinen negahan tulee todennäköisemmin kuin virheellinen plussa, johtuen just tosta näytteen voimakkuudesta. Eli noi herkät testithän tässä sitten niit paskoja onkin. :hilarious: minkä merkkisiä? Niin tietää omalla kohdalla välttää. :)
noh mutta jokatapauksessa, toivottavasti teillä molemmilla pienet tarraa oikein lujasti kiinni ja raskaus jatkuu normaalisti syksyyn asti ja saatte pienokaiset syliin asti! :) :Heartred

Rosmis kuten sanottu se odottaminen on helpommin sanottu kun tehty:D itse taisin parhaimmillaan tehdä 2-3 testiä per päivä:D

Mä oon yrittänyt kärvistellä testaamisissa - koska eipä se testi asiaa mihinkään muuta. Kun malttais oottaa ainakin menkkojen viimeiseen alkupäivään niin olis vähän selkeempi luettavakin tikussa - vaikkakaan se silloinkaan kovin selkeä oo aina ollut.
Nega on aina persiistä:meh:

Marsupilami hae tavan kaupasta nuita pc testejä 2-3e paketti jossa 2 testiä.. tai no ...sulla on se digi niin se on ainaki selvä :thumright

Pc:n testejä ostaisinkin mutta ei tuo meidän lähikauppa niitä enää myy. 2017 niillä testailin ja piti aina paikkansa, eikä tarvinnut tihrustaa.

minkä merkkisiä? Niin tietää omalla kohdalla välttää. :)

Nämä mun herkät testit on kotitesti.fi sivulta tilattuja one steppejä.

Oli ihan pakko testata vielä tän päivän puolella 3h pidätyksellä molemmilla tikuilla niin molemmissa saman vahvuinen hailura viiva! Ehkä tässä vähän uskaaltaa uskoa kun ei tosiaan oo semmonen olo että menkatkaan alkaisi, on vain kauhean kylmä ja väsy.. :rolleyes:

Olisko loppuviikosta lambin vuoro plussata? :wink

Pakko sanoo että tässä kun ollaan mut pari päivää arkea taputeltu niin meinaa vetää voimat piippuun kun yöllä voi nukkua vaan istualtaan muutaman tunnin( sisu sylissä kun sen nenä menee aivan tukkoon makuultaan :( ) ja siihen päälle aikainen ylös nousu ja yhteensä 10km kerho kuskailut... tänään tuplia työntäen ja pulkkaa hinaten lumipöpperössä! Aikalailla paukut loppu... jos jotain positiivistä pitää sanoa niin ainakin lähtee kilot liikenteeseen ku kerkiä päivällä juurikaan istumaan tai syömään mitään turhaa kun perus ateriat vaan ;)

Takaisin