Todellakin on synnytykset vahvistaneet ovisoireita - ja niitä pms..Jokaisen synnytyksen jälkeen ovis (ja kaikki muutkin pms) oireet vahvistunut huomattavasti! Muutaman kerran testaillut ovis oireiden ja laskennallisen oviksen mukaan niin testi viivat ovat olleet kirkkkaan punaisethelppoa kun heinän teko tää meidän holtiton lisääntyminen:D
Tosin nyt kun ekaa kertaa testasin ovista - jonka bongasin testeillä sitten ihan kierron oikeilla päivillä, en tuntenut kipuja ollenkaan. Luulen että nää tuntemukset kuitenkin vaihtelee. En laskis tuntemuksiini juurikaan arvoa.. toivo elää (tuntui miltä tahansa).
) on tasan 13päivää.
kuulostaa ainakin lupaavalta, täällä ollaan jännityksessä mukana
poltteli niin sormia että pakko katsoa tulisko siihen mitään.. noh puoli tuntia sillä kiusasin itseäni ja välillä olin jotain näkeväni ja sit taas en ja... varmaan viivan paikka mikä välillä pisti silmään.
jospa se vahvistuisi ihan oikeaksi viivaksi!
pakkoko näillä itseänsä kiusata, vaikka olo on semmonen että jos pitäis lyödä vetoa että onko raskaana vai ei niin veikkaisin että ei
mutta toivoa on vielä hitusen
kun vaan malttais odottaa vastausta tähän asiaan
täälläpä onkin nyt sitten useamalla jännät päivät menossa :)
eli sunnuntaina kp 29/30 (normisti ollu 28-30) ja dpo ois sunnuntaina 10-11.... Aiemmin mulla on näkynyt selvä haamu dpo 10 ja nyt ei mitään .. tosin testin tein ilta päivällä 2,5h pidätyksen jälkeen