Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Marsupilami! Digissä ei ole mitään epäselvää :smiley-bounce013 Minne laskettu aika sijoittuu?

Mites Rosmiksen tän päivän testailut?

Mä tunsin eilen ehkä ekat pienet hipsutukset :love017 tänään viikkoja 16+2. Meinaa vaan hormonipäänsäryt olla riesana, joka päivä juilii vähän :sour:

Jonnekkin syyskuun puoleen väliin sijoittuu. Sitä on turha itse edes laskea laskurilla koska täällä etelä-pohjanmaalla on joku oma tapa laskea... kuopuksesta laskin kaikenlaisilla eri laskureilla ja katsoin kirjasta niin la olisi ollut kaikkien mukaan 31.5. Mutta neuvolassa lasketttiin että 29.5... poika syntyi 31.5, eli olisi syntynyt laskettuna päivänä kaikkialla muualla suomessa :bored:

Pakko se oli laskea, oviksesta 18.9 ja menkoista laskettuna 16.9. Eli meidän neuvola sanoo että 14.9 :wacky:

Huh, tänää ollu kyllä niin paljon hommaa ja isotöinen ruoka tekeillä, ettei oo tääläkään kerenny käydä. Melkein vierotusoireita jo.:hilarious:
En kerenny sitä eilistä dokumenttiakaan kattoon vielä, mutta joo 80litraa maitoo kuulostaa hurjalta määrältä. Eiks se oo melkein litra per nenä päivässä.:eek:

m-inskille pikaista paranemista! Meilläkin köhii taas yks lapsista. :sad001

Kiva että mulle on jännäilyseuraa, ehkä tiedossa syksyksi. :wink

Varovaisesti riemuitsen:happy:

Liitteet

• 20190109_153248-1.jpg
    20190109_153248-1.jpg
    216.4 KB · Katsottu: 213
Täällähän on nyt oikein kunnon plussa aalto menossa. :)
Onnea HilmaLiina!

Vautsi mikä plussa aallon poikanen täällä:o onnea marsupilami ja HilmaLiina<3 tällä on hyvä jatkaa;)

Nuppunen joo saa tota sänkyä hiukan nostettua tyynyllä mut nukkuu vieressä niin hiukan haastavaa ja siitä mitään hyötyä... pystyssä paras:/
Mitä näihin mun juoksuihin tulee niin olisihan mulla toi pakukin käytössä mut ei oikein sekään mieltä ylennä kun toi matka ei kuitenkaan mikään kamalan pitkä ja jos sillä menee niin se olis pitänyt kaivaa ulos nietoksista ja kaikki lasten pakkaukset sinne autoon... siinä ajassa jo kerholla:/ muuta apua ei oo! Tai no mies mutta ei sekään joka päivä oo kun töissä mitä kummemmissa vuoroissa:/
Noh ainakin saa liikuntaa;)
Meillä lapsoset on syntynyt oikeestaan pitkin vuotta! 2 helmikuussa, 2 toukokuussa, 1 syyskuussa ja 1 joulukuussa... ehkä kevät vauva on paras kun ei tarvii niin kauheasti vaatettaa mut miiniksena kuumuus raivarit kun rattailla oo oikein ulos päässyt kun pikkusille tullut kuuma! Tai sit syksy kun ei oo ollut enää niin kuuma et ei vauva oo sen takia hermoillut mut sit on pitänyt niitä vaatteita olla pukemassa ja arvailla mikä määrä vaatetta On sopivasti ja raskaus kesällä on aivan kamalaa!!! yhtäkaikki, paras aika saada vauva on vuodenaika:D kaikki käynyt kunhan saanut vauvan ;)
M-inski paranemista sinne<3
Täällä ihan järkky hoppu kun kerhot alko! Ei kerkiä kun pikaiseen vessassa käydessä käydä lukemassa viestejä mut ei vaan meinaa löytyä aikaa kirjoittamiselle :/

Ai niin ja toi maito homma... kieltämättä kuulostaa kovin hurjalta 80L/vko!!! Meillä menee n2L/pv eli siis 14L/vko ja sekin tuntuu aikamoiselta määrältä:o mut eihän meitä ookkaan kun vaan 8hlö ;)

Onnea marsupilami ja hilmaliina.
Pikkuvarpaat millos teidän vauva syntyikään? Meidän maaliskuinen tänään tasan 10kk ja pituutta oli nla.ssa 73.2cm. Keskivertoa lyhyempi jäpikkä meillä tällä hetkellä. :)

Mun pikkuveli joi 3l päivään maitoa, eli yksin 21l viikos :D meillä menee 4 henkisenä perheenä joku 10l viikos, toisinaan enemmän.

Onnea plussista!!!!:smiley-bounce016
Yritän tuota aaltoliikettä napata..:p..noh, kerkee kai se myöhemminkin:facepalm:

Meillä menee ehkä 3-5l päivässä maitoa, osa siitä tulee vuohelta. Kesällä tuli vuohenmaitoa ab 5 l päivässä, siinä sai muutaman juustot väkertää joka toinen päivä:p

Mä oon ihan täpinöissäni tästä raskaudesta, vaikkei ollut edes suunniteltu, mutta tuntuu vaan niin hyvältä ja oikealta! Ei yhtää haittaa miehen auto kriiseilytkään, kun ei tiedetä miten mahdutaan sillä matkustamaan, eikä se haluais sitä vaihtaakkaan... mutta ei haittaa! Oon nyt vaan semmoses plussa kuplas että mikään ei haittaa, ei kai meidän oo pakko edes autolla kaikkien kerralla liikkuakkaan :p

Meillä menee maitoa viikossa varmaan joku 10litraa kaikkinensa. Itse en käytä kuin kahviin. Ja ruokiin kyllä laitan ja pojat ja mies juo ruoan kans :rolleyes:

Onnea marsupilami ja HilmaLiina!

Marsupilami missäpäin eptä asustelet? Mä oon sieltä kotoosin :D
Alavudella :)

Okei, me ajellaan siitä vähän väliä ohitte ku mennään miehen vanhemmille :) mä oon Kurikasta.

Marsupilami meillä miehen suurin kriisi 3 lapsen kans on myös auto, ja meillä on pakko auto laittaa vaihtoon, kun kumpaankaan ei mahdu kolmea istuinta. Tai mun omaan menee jos laittaa yhden etupenkille ja airpackin pois, mutta en sitä halua. Oon kattellu Ford c-max grandea, olis suoraa 7 paikkanen.

Onnea marsupilami ja hilmaliina :) Ihana kun tulee plussia :happy:

Mun kokemus noista 10 testeistä on kans että ihan pyllystä. Kaupan PC paras :happy:

Hauska lukea näitä vuodenaika vauvoja :grin
Meillä yksi syntynyt joulukuussa ja 3 x syyskuussa  :rolleyes: :grin Jos joskus vielä tulee vauvoja, niin pakko pitää joulukuu jalat ristissä kun neljäs syyskuinen vois jo olla liikaa :wink :oops: :p

Takaisin