Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja siitähän seurasi ennenaikaiset supistukset, kohdunkaulan kypsyminen, kortisonit ja lepoa. Et ei muuten sit kannata. Tai vaikutti varmaan mulla muutkin seikat, mutta epäilen ettei varsinaisesti apua ollut "heruttelusta" Tsemppiä M-inski torstaille! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja synnytys käynnistyy reippaasti
Vähänkö aika menee nopeati! Vastahan te, Deb ja Äippä, plussasitte! Mulla tuli myös tosi ajoissa esikoisesta maitoa, olisko ollu jotain 15 viikolta eteenpäin. Ja tietty vielä provosoin sitä puristelemalla kun se oli niin jännääJa siitähän seurasi ennenaikaiset supistukset, kohdunkaulan kypsyminen, kortisonit ja lepoa. Et ei muuten sit kannata. Tai vaikutti varmaan mulla muutkin seikat, mutta epäilen ettei varsinaisesti apua ollut "heruttelusta"
Täällä tylsä oviksen odotus edelleen. Sais alkaa pikkuhiljaa näyttäytymään, niin vois alkaa sit niinkun oikeesti! kuumeilemaan ja piinailemaan![]()
Jokohan m-inskillä on tuhisija sylissä?
Tsemppiä M-inski torstaille! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja synnytys käynnistyy reippaasti
Vähänkö aika menee nopeati! Vastahan te, Deb ja Äippä, plussasitte! Mulla tuli myös tosi ajoissa esikoisesta maitoa, olisko ollu jotain 15 viikolta eteenpäin. Ja tietty vielä provosoin sitä puristelemalla kun se oli niin jännääJa siitähän seurasi ennenaikaiset supistukset, kohdunkaulan kypsyminen, kortisonit ja lepoa. Et ei muuten sit kannata. Tai vaikutti varmaan mulla muutkin seikat, mutta epäilen ettei varsinaisesti apua ollut "heruttelusta"
Täällä tylsä oviksen odotus edelleen. Sais alkaa pikkuhiljaa näyttäytymään, niin vois alkaa sit niinkun oikeesti! kuumeilemaan ja piinailemaan![]()
Tiistaina rakenneultra! Käytiin miehen kanssa just leffassa ja mä olin vähäsen huolissani onko äänet liian kovia, mut neuvolasta kyllä sanottiin et leffassa voi huoletta käydä. Liitokset ja selkä ei vaan tykänny! 2h istumista ja yks vessakäynti. Nyt helpottaa säryt ku pääs hetkeks makoilee sängylle.Ihana masu myös Debillä! <3
Eiks jotku käy jossain keikoillakin raskaana olessa että tuskin haittaa oli niinku neuvolakin sanoi. :)