Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja joo, on jo pitkällä raskaus! En ois vielä vuosi sitten uskonu olevani tässä kohtaa nyt, mutta tässä sitä vaan kovin paksusti voidaan :)

Tsemppiä M-inski torstaille! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja synnytys käynnistyy reippaasti :Heartred

Vähänkö aika menee nopeati! Vastahan te, Deb ja Äippä, plussasitte! Mulla tuli myös tosi ajoissa esikoisesta maitoa, olisko ollu jotain 15 viikolta eteenpäin. Ja tietty vielä provosoin sitä puristelemalla kun se oli niin jännää :smiley-angelic006 Ja siitähän seurasi ennenaikaiset supistukset, kohdunkaulan kypsyminen, kortisonit ja lepoa. Et ei muuten sit kannata. Tai vaikutti varmaan mulla muutkin seikat, mutta epäilen ettei varsinaisesti apua ollut "heruttelusta" :grin

Täällä tylsä oviksen odotus edelleen. Sais alkaa pikkuhiljaa näyttäytymään, niin vois alkaa sit niinkun oikeesti! kuumeilemaan ja piinailemaan :p

Tsemppiä M-inski torstaille! Toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja synnytys käynnistyy reippaasti :Heartred

Vähänkö aika menee nopeati! Vastahan te, Deb ja Äippä, plussasitte! Mulla tuli myös tosi ajoissa esikoisesta maitoa, olisko ollu jotain 15 viikolta eteenpäin. Ja tietty vielä provosoin sitä puristelemalla kun se oli niin jännää :smiley-angelic006 Ja siitähän seurasi ennenaikaiset supistukset, kohdunkaulan kypsyminen, kortisonit ja lepoa. Et ei muuten sit kannata. Tai vaikutti varmaan mulla muutkin seikat, mutta epäilen ettei varsinaisesti apua ollut "heruttelusta" :grin

Täällä tylsä oviksen odotus edelleen. Sais alkaa pikkuhiljaa näyttäytymään, niin vois alkaa sit niinkun oikeesti! kuumeilemaan ja piinailemaan :p

Mä oon tehny tota herkuttelua välillä iha tarkotuksel et nousua maito kunnol ( tosin ei siin koskaa ongelmaa oo ollu Kunha vauva imee rintaa) ja mulla tosiaan kaikki käynnistetty et aika varmasti nytkin käynnistyy suht helpolla. :) to jos aloitetaan ni varmaan pe sylissä jos menee niin kuin veljensä. :D

Tsemppiä m-inski, ihan kohta hän on täällä!!! :)

Mulla kans meijerituotanto käynnistyi hyvissä ajoin ja toisen kanssa oli käynnissä tietty koko ajan, kun alkuraskaudesta vielä imetin ensimmäistä ainakin kuukauden verran eikä se maito loppunut missään välissä, vaikka imetys loppui.

Jokohan m-inskillä on tuhisija sylissä?

Mie vaan oottelen mieheltä lupaa et voitas alkaa yrittää. Ehkäisy siis käytössä vielä. Tällä viikolla varmistui miehen vakipaikka, joten miun puolesta voitas alkaa yritys vaikka heti! Täytyy miestä ahistella viikonloppuna asiasta:)

Jokohan m-inskillä on tuhisija sylissä?

Ei oo... Eilen aamulla tosiaa käynnisteltii ballongilla ja 4h päästä putos pois mut salit oli ruuhkassa ni ei päästy kalvojen puhkasuun.. nyt siis odotellaa lääkäriä et se kattos tilanteen ja tietää miten edetään.. (ballongin laiton yhteydessä viimeks katottu)

Voi ei, toivottavasti lähtis etenemään! Tsemppiä!

Kohdun suu auennut kunnolla, mut kohdun kaulaa vielä runsaasti jäljellä. :( saliin pääsen heti kun sinne tulee tilaa.. :) ja nyt sit lääkkeellä kypsytellä kohdunkaulaa pois ajan kuluks..

En kestä. Kutkuttaa ajatuskin, että pääsisi jännäilemään raskaustestiä ja yrittämään! Toisaalta jaksaminen on koko ajan niin ja näin, että hyvä vaan, ettei, mutta mutta... Vauvat on niin ihania! Onneksi parhailla kavereilla on pieniä tai tuloillaan pieniä :) Eipä sillä, että ne omatkaan kovin isoja olisi vielä :D :D

Miten te raskaana olevat voitte? :)

M-inski tsempit:)
Menninkäinen kuin valas:D
ImageUploadedByVau Foorumi1528463823.891846.jpg

Siiri sai mpr rokotteesta kuumeen+näpylät+kiukun, on ollu hiukan haastava viikko:/ viikonloppuna lähdetään 3 isomman kaa lintsille, miehen työpaikka tarjoo... mähän en mihinkään isoihin hilavitkuttimiin voi mennä mut possu juna varmaan kutsuu:p
Haluisin että lämmöt taas ulkona vähän nousis... minne se kesä meni? Vai oliko se nyt sit siinä? O.o
Siskon pojan ristiäiset oli kans tossa viimeviikonloppuna mut eihän me sinne päästy kun Siiri rokotteen kourissa... käytiin sit alkuviikolla katsomassa häntä ja että oli ihana pikku baby<3 oon rakastunut! Saispa jo oman sylkkyyn ;)
Alkaa olla Ensimmäinen kesälomaviikko taputeltu... menipä nopsaan:o

Mä oon vähän väliä käynyt katsomassa joko vauvauutisia on..:D Tsemppiä m-inski!!

Eiköhän sieltä vielä lämpimät ilmat tuu! Vautsi äippä, teillä onkin kivaa ohjelmaa luvassa! Ja mikä ihana masu! <3
miten teillä näyttää aina niin siistiltä?! :D Tääl on kyl niin hävityksenkauhistus koko ajan että hohhoi. Parhaani mukaan siivoon mutta se on 2 sekunttia siistiä..:D Lapsille koittanu opettaa että yhden leikin loputtua lelut siivotaan ja sit vasta uus leikki alotetaan...

Mä voin paksusti kans, mut en ihan kauheen vielä!

Screenshot_20180608-203719~2.jpg

Tänään saavutettu puoliväli, 20+0 mittarissa :Heartred Tiistaina rakenneultra! Käytiin miehen kanssa just leffassa ja mä olin vähäsen huolissani onko äänet liian kovia, mut neuvolasta kyllä sanottiin et leffassa voi huoletta käydä. Liitokset ja selkä ei vaan tykänny! 2h istumista ja yks vessakäynti. Nyt helpottaa säryt ku pääs hetkeks makoilee sängylle.

Ihana masu myös Debillä! <3

Eiks jotku käy jossain keikoillakin raskaana olessa että tuskin haittaa oli niinku neuvolakin sanoi. :)

Ihana masu myös Debillä! <3

Eiks jotku käy jossain keikoillakin raskaana olessa että tuskin haittaa oli niinku neuvolakin sanoi. :)

Joo, festareista kysyny kans kun oon menossa elokuun alussa ja sopii hyvin jos vointi on hyvä. Vauva potki kovista äänistä ja potkii nytkin jos puhun/laulan sille kun makaan, joten tuskin tuli mitään :)

Ja kiitos! Onhan toi aika söpö <3

Takaisin