Täällä ollaan! On vaan niin jäätävä kiire jos päivä ettei vaan kykene pysähtyy ajattelemaan mitään. Tänään alko maatyöt, nyt niinkun alkaa hommat menee kotia kohti! :) tänään loppuu myös eskari niin saa ajatukset sieltäkin pois eikä tarvi aamulla kellon soida. Mies lähtee ens viikoksi Saksaan koulutukseen niin saa oikeesti olla rauhassa ja höpötellä vaikka illat teän kans :P
Ai kauheeta mitä kommentteja miehiltä! Jos mun mies ois tollasta sanonut oisin valitettavasti läpsiny korville. Mies sanoi vitsillä mua lihapullaks raskaana, mut olin kuulemma Palvarin lihapulla (hänen mielestään ainoa paras lihapulla mitä maa päällään kantaa) :D
Oon kysynyt et pitäiskö mun laihduttaa niin aina sanoo että ei, koska oon just hyvä sellaisena kun oon. Ei mulla ylipainoa oo, nahkaa jäänyt roikkuu mut kyllä se ajan kanssa :)
Just ostin uuden kahvakuulan ja puolison kaveri on pt niin se näyttää muutamat 20min treenit joilla aattelin alottaa. Saatiin vuokrakämppä, muutetaan siskon osakkeeseen, niin siellä on kellarissa sali, alan vielä siellä käymään :) sit kun muutetaan niin siinä kyläkoululla on kahvakuulatreenit kahdesti viikossa ja kaikkee muuta urheilua niin tulee kunto nousee :)
Kaikille tasapuolisesti tsemppistä! Zenille varsinkin! <3